Trzepanie misyjnych

Data: 2015-06-22 18:41:47
Autor: MarkWoydak
Trzepanie misyjnych
http://tinyurl.com/p6gzm52

"CBŚ prowadzi na zlecenie prokuratury postępowanie w jednym z działów Telewizji Polskiej. Chodzi o możliwość zmowy przetargowej. Funkcjonariusze przeszukali siedzibę działu."

To całe TVP czas rozpedzic na 4 wiatry. Budynek wybudowano zapewne za abonamentową zrzutę emerytów, a i na pensje prezesów zostało jeszcze grosza! Cięzka to misyjna dola. Oj ciężka.

MW

Data: 2015-06-22 20:28:26
Autor: Mark Woydak
Trzepanie misyjnych
BYM ZAPOMNJAŁEM ŻEM RZE CZEPIEM KAPÓCYNA OT RANA DO NOCY

MW

http://tinyurl.com/p6gzm52