Data: 2010-02-09 10:00:09 | |
Autor: stebi | |
Trzęsąca się kierownica na biegu jałowym. | |
Kupiłem jakiś czas temu Opla Combo 1.7D (Isuzu) i po jakimś czasie zaczęły się problemy z trzęsącą się kierownicą. jak auto jest na biegu jałowym, to strasznie mocno się trzęsie kierownica. Wystarczy ruszyć i już problem ustaje, tak samo jest jak nie ruszę, ale lekko dodam gazu.
Wymienione zostały 3 poduszki pod silnikiem, bo to miało być przyczyną tego, ale problem nie ustał. Ktoś ma może jakiś pomysł co to może być? pozdr. stebi |
|
Data: 2010-02-09 01:53:39 | |
Autor: choczsz | |
Trzęsąca się kierownica na biegu jałowym. | |
On 9 Lut, 10:00, stebi <michalsnielupiesp...@net.pl> wrote:
Kupiłem jakiś czas temu Opla Combo 1.7D (Isuzu) i po jakimś czasie Stawiam, ze wydech wpada w rezonans wlasny ("mechaniczny", nie akustyczny) przy obrotach biegu jalowego. Czy wyczuwasz dragnia rowniez przy wprowadzeniu obrotow bedacych dokladna wielokrotnoscia obrotow biegu jalowego? Wymien gumy podwieszajace wydechy - moze cos pomoze. A w ogole to zajrzyj pod spod jak motor pracuje i obserwuj jak drga wydech, np w okolicach katalizatora. I czy nie brakuje jakiejs gumy. Mam to samo u siebie od dawna i do dzisiaj calkowicie tego nie wyeliminowalem. Jak ktos ma pomysl na taka przypadklosc to stawiam dobra wodke - narazie wszyscy rozkladaja rece a mnie to strasznie irytuje. |
|
Data: 2010-02-09 11:13:48 | |
Autor: PaweL | |
Trzęsąca się kierownica na biegu jałowym. | |
A nie można lekko podnieść wolnych obrotów? Z reguły wystarczy zmiana o 10obr/min żeby rezonans zniknął.
Jeżeli pompa jest mechaniczna to wystarczy podkręcić jedną śrubkę. Jeśli jest elektroniczny wtrysk to często istnieje korekty wolnych obrotów komputerem serwisowym. pozdrawiam Paweł |
|