Grupy dyskusyjne   »   pl.misc.samochody   »   Trzesie kierownica przyh 120km/h

Trzesie kierownica przyh 120km/h

Data: 2017-06-11 18:16:52
Autor: marko
Trzesie kierownica przyh 120km/h
co moze byc nie tak ze trzesie mi kierownica w granicach 120-140, poza tymi predkosciami nie odczuwam zadnych drgan
audi b7

Data: 2017-06-11 14:11:10
Autor: sczygiel
Trzesie kierownica przyh 120km/h
W dniu niedziela, 11 czerwca 2017 18:17:09 UTC+2 użytkownik marko napisał:
co moze byc nie tak ze trzesie mi kierownica w granicach 120-140, poza tymi predkosciami nie odczuwam zadnych drgan
audi b7

Krzywe felgi. Albo nie wyważone.
zakladam ze felga to pi*oko 16-17 cali?
U mnie 15-ka jak krzywa to telepie przy 110...

Data: 2017-06-12 06:50:03
Autor: marko
Trzesie kierownica przyh 120km/h
Koła miałem wyważane
Felgi 18, nie są krzywe

Data: 2017-06-12 08:52:12
Autor: viktorius
Trzesie kierownica przyh 120km/h
W dniu 2017-06-12 o 06:50, marko pisze:
Koła miałem wyważane
Felgi 18, nie są krzywe

Zamień koła przód na tył i sprawdź. Jak znikną wibracje, a dojdzie buczenie z tyłu, to reklamuj wyważanie.
Jak się nie zmieni, do sprawdzenia zawieszenie.

--
viktorius

Data: 2017-06-12 10:51:54
Autor: J.F.
Trzesie kierownica przyh 120km/h
Użytkownik "viktorius"  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:ohldmr$ovg$1$viktoriu@news.chmurka.net...
W dniu 2017-06-12 o 06:50, marko pisze:
Koła miałem wyważane
Felgi 18, nie są krzywe

Zamień koła przód na tył i sprawdź. Jak znikną wibracje, a dojdzie buczenie z tyłu, to reklamuj wyważanie.

Trudno reklamowac.
Wiekszosc wywazarek robi to na dosc niskich obrotach, a tu trzeba 120.
Wina byc moze w oponie.

Kiedys mialem stacje co wywazala na samochodzie, ta byla szybka i faktycznie lepiej to robila.

J.

Data: 2017-06-12 11:18:16
Autor: viktorius
Trzesie kierownica przyh 120km/h
W dniu 2017-06-12 o 10:51, J.F. pisze:

Trudno reklamowac.
Wiekszosc wywazarek robi to na dosc niskich obrotach, a tu trzeba 120.
Wina byc moze w oponie.

Wyważarka jest bardziej czuła od samochodu, nie potrzebuje wielkich prędkości obrotowych, żeby wykryć bicie. Bo bicie jest zawsze, tylko w rezonans wpada przy określonej w określonej dla siebie prędkości i wtedy dopiero to czuć w samochodzie.

Zawsze po zmianie zimowe/letnie jadę gdzies na pusta drogę i rozpędzam się do prędkości autostradowych.
Parę razy zdarzyło mi się wrócić do wulkanizatora, bo po 130-140 coś tam biło. Wyważenie ponowne pomogło.

Teraz jeżdżę do zakładu, który ogląda bieżnik i wydłubuje kamyki. Taki kamyk to właśnie częsta przyczyna problemów z biciem, wyważą z nim, a on sobie wyleci, wyważenie wtedy psu na budę.

Kiedys mialem stacje co wywazala na samochodzie, ta byla szybka i
faktycznie lepiej to robila.

J.


Nie widziałem takiego cuda.

--
viktorius

Data: 2017-06-12 11:47:56
Autor: J.F.
Trzesie kierownica przyh 120km/h
Użytkownik "viktorius"  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:ohlm8o$s7b$1$viktoriu@news.chmurka.net...
W dniu 2017-06-12 o 10:51, J.F. pisze:
Trudno reklamowac.
Wiekszosc wywazarek robi to na dosc niskich obrotach, a tu trzeba 120.
Wina byc moze w oponie.

Wyważarka jest bardziej czuła od samochodu, nie potrzebuje wielkich prędkości obrotowych, żeby wykryć bicie. Bo bicie jest zawsze, tylko w rezonans wpada przy określonej w określonej dla siebie prędkości i wtedy dopiero to czuć w samochodzie.

Ja to mialem w scierce nagminnie, swiezo wywazone, a przy wiekszej predkosci kierownika wibruje,
Wiec co jest czulsze.

Zawsze po zmianie zimowe/letnie jadę gdzies na pusta drogę i rozpędzam się do prędkości autostradowych.
Parę razy zdarzyło mi się wrócić do wulkanizatora, bo po 130-140 coś tam biło. Wyważenie ponowne pomogło.

Ja sie zawsze przygladam jak robi, i dobrze to robi.
Ponowne wywazenie powinno byc wiec takie same.

Teraz jeżdżę do zakładu, który ogląda bieżnik i wydłubuje kamyki. Taki kamyk to właśnie częsta przyczyna problemów z biciem, wyważą z nim, a on sobie wyleci, wyważenie wtedy psu na budę.

Na to nie zwrocilem uwagi.

Wiekszosc w ogole nie patrzy na kolo w czasie wywazania, co zreszta oslona maszyny utrudnia.
Felga czy opona moga byc krzywe, kolo bije na maszynie, maszyna mowi jakie ciezarki ... i jest dobrze, nastepny prosze.

J.

Data: 2017-06-12 12:14:00
Autor: viktorius
Trzesie kierownica przyh 120km/h
W dniu 2017-06-12 o 11:47, J.F. pisze:


Wyważarka jest bardziej czuła od samochodu, nie potrzebuje wielkich
prędkości obrotowych, żeby wykryć bicie. Bo bicie jest zawsze, tylko w
rezonans wpada przy określonej w określonej dla siebie prędkości i
wtedy dopiero to czuć w samochodzie.

Ja to mialem w scierce nagminnie, swiezo wywazone, a przy wiekszej
predkosci kierownika wibruje,
Wiec co jest czulsze.


Pozostaje zmienić wyważarkę, a jak jedna na zakładzie, to i zakład. To tylko maszyna, ma swoje dokładności, no się zuzywa.
Pojęcia nie ma, czy toto się jakoś kalibruje po tysiącach cykli...

Zawsze po zmianie zimowe/letnie jadę gdzies na pusta drogę i rozpędzam
się do prędkości autostradowych.
Parę razy zdarzyło mi się wrócić do wulkanizatora, bo po 130-140 coś
tam biło. Wyważenie ponowne pomogło.

Ja sie zawsze przygladam jak robi, i dobrze to robi.
Ponowne wywazenie powinno byc wiec takie same.


Patrz niżej, kamyki, albo i nawet kleks błota na feldze, wszystko to jest dodatkową masą, która rozwala pomiar.

Teraz jeżdżę do zakładu, który ogląda bieżnik i wydłubuje kamyki. Taki
kamyk to właśnie częsta przyczyna problemów z biciem, wyważą z nim, a
on sobie wyleci, wyważenie wtedy psu na budę.

Na to nie zwrocilem uwagi.

Wiekszosc w ogole nie patrzy na kolo w czasie wywazania, co zreszta
oslona maszyny utrudnia.

A co da patrzenie na koło jak się kręci?
Są warsztaty, gdzie siedzisz w ciepłym biurze i czekasz na zrobienie usługi. A jakość tej usługi sprawdzasz podczas jazdy, czasem trzeba wrócić i reklamować. Mają zrobić to porządnie, albo wskazać inną przyczynę bicia.

Felga czy opona moga byc krzywe, kolo bije na maszynie, maszyna mowi
jakie ciezarki ... i jest dobrze, nastepny prosze.


No po to jest ta maszyna, żeby bicie wyeliminować. Nawet przy lekko krzywej feldze pewnie się da to skorygować.


--
viktorius

Data: 2017-06-12 12:39:41
Autor: J.F.
Trzesie kierownica przyh 120km/h
Użytkownik "viktorius"  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:ohlph7$ti5$1$viktoriu@news.chmurka.net...
W dniu 2017-06-12 o 11:47, J.F. pisze:
Wyważarka jest bardziej czuła od samochodu, nie potrzebuje wielkich
prędkości obrotowych, żeby wykryć bicie. Bo bicie jest zawsze, tylko w
rezonans wpada przy określonej w określonej dla siebie prędkości i
wtedy dopiero to czuć w samochodzie.

Ja to mialem w scierce nagminnie, swiezo wywazone, a przy wiekszej
predkosci kierownika wibruje,
Wiec co jest czulsze.

Pozostaje zmienić wyważarkę, a jak jedna na zakładzie, to i zakład. To tylko maszyna, ma swoje dokładności, no się zuzywa.

Rozne byly, a wywazarki sprawialy raczej dobre wrazenie.
Pokazuje po pierwszym razie ze trzeba np 60 i 40g,
gosc zaklada 60, rozkreca, maszyna pokazuje ze trzeba 35g,
zaklada, rozkreca - i maszyna pokazuje 0.

Teraz jeżdżę do zakładu, który ogląda bieżnik i wydłubuje kamyki. Taki
kamyk to właśnie częsta przyczyna problemów z biciem, wyważą z nim, a
on sobie wyleci, wyważenie wtedy psu na budę.

Na to nie zwrocilem uwagi.
Wiekszosc w ogole nie patrzy na kolo w czasie wywazania, co zreszta
oslona maszyny utrudnia.

A co da patrzenie na koło jak się kręci?

"panie, kup pan nowe felgi, bo bedzie panu trzeslo na autostradzie" :-)

Felga czy opona moga byc krzywe, kolo bije na maszynie, maszyna mowi
jakie ciezarki ... i jest dobrze, nastepny prosze.

No po to jest ta maszyna, żeby bicie wyeliminować. Nawet przy lekko krzywej feldze pewnie się da to skorygować.

No wlasnie nie ma problemu - wywazona bedzie dobrze.

J.

Data: 2017-06-12 13:19:46
Autor: viktorius
Trzesie kierownica przyh 120km/h
W dniu 2017-06-12 o 12:39, J.F. pisze:


Rozne byly, a wywazarki sprawialy raczej dobre wrazenie.
Pokazuje po pierwszym razie ze trzeba np 60 i 40g,
gosc zaklada 60, rozkreca, maszyna pokazuje ze trzeba 35g,
zaklada, rozkreca - i maszyna pokazuje 0.


Przy takich masach ciężarków to bym faktycznie szukał nowych felg...
Po głowie kołata mi się zasada że max 60g, a jak maszyna każe więcej, to po prostu obracamy oponę na feldze, żeby różnice w masach same się wyeliminowały i sprawdzamy jeszcze raz.

--
viktorius

Data: 2017-06-12 19:54:34
Autor: tck
Trzesie kierownica przyh 120km/h

Użytkownik "J.F." <jfox_xnospamx@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:593e634c$0$5145$65785112news.neostrada.pl...
Użytkownik "viktorius"  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:ohlm8o$s7b$1$viktoriu@news.chmurka.net...
W dniu 2017-06-12 o 10:51, J.F. pisze:
Trudno reklamowac.
Wiekszosc wywazarek robi to na dosc niskich obrotach, a tu trzeba 120.
Wina byc moze w oponie.

Wyważarka jest bardziej czuła od samochodu, nie potrzebuje wielkich prędkości obrotowych, żeby wykryć bicie. Bo bicie jest zawsze, tylko w rezonans wpada przy określonej w określonej dla siebie prędkości i wtedy dopiero to czuć w samochodzie.

Ja to mialem w scierce nagminnie, swiezo wywazone, a przy wiekszej predkosci kierownika wibruje,
Wiec co jest czulsze.


może tu nie był problem z kołami tylko z wałem?


--
pozdr

Tomasz

tck(at)top.net.pl

Data: 2017-06-13 09:18:55
Autor: viktorius
Trzesie kierownica przyh 120km/h
W dniu 2017-06-12 o 19:54, tck pisze:


Ja to mialem w scierce nagminnie, swiezo wywazone, a przy wiekszej
predkosci kierownika wibruje,
Wiec co jest czulsze.


może tu nie był problem z kołami tylko z wałem?



Ale jemu kierownica wibrowała, a w ścierce napęd na tył był i nie powinno przenosić na kierownicę.
Gdy u mnie w Lublinie poprzedni właściciel źle złożył wał na wieloklinie, to przy w zakresie 65-70 nie dało się jechać, masaż lędźwi w pakiecie.
Nie utrafiłem właściwego położenia, kupiłem inny wał.

--
viktorius

Data: 2017-06-12 13:48:19
Autor: xyz
Trzesie kierownica przyh 120km/h
W dniu 12.06.2017 o 06:50, marko pisze:
Koła miałem wyważane
Felgi 18, nie są krzywe
Taaa....
Kiedyś jeździłem do gościa poleconego przez teścia, przez 2-3 lata było ok. Pewnego razu po wymianie okazało się że odważniki zostały na ziemi po postoju. mówię ok bywa może felga krzywa już albo na coś najechałem
i pospadały, choć to i tak dziwne. kolejny sezon, wymiana u tego samego
gościa. Miasto - ok, poza do ok 100km/h - ok.
Wyjazd na święta do rodziców, autostrada i już>100km/h się jechać nie dało.
Podjechałem do pierwszego lepszego warsztatu, jak się okazało koła bez
odważników były lepiej wyważone niż przed zdjęciem ich.
Koleś wyważył i droga powrotna była już ok.

Od tej pory nie ufam stwierdzeniom było wyważone więc jest ok.

Polecam sprawdzić w innym miejscu.

--
-- - xyz

Data: 2017-06-12 13:54:07
Autor: radekp@konto.pl
Trzesie kierownica przyh 120km/h
Mon, 12 Jun 2017 06:50:03 +0200, w <593e1d7b$0$647$65785112@news.neostrada.pl>,
marko <markoo@gmail.com> napisał(-a):

Koła miałem wyważane
Felgi 18, nie są krzywe

Wyważyć dynamicznie -- czyli założone na auto. Poszukać takiego warsztatu (we
Wrocku znam).

Data: 2017-06-11 18:53:45
Autor: Uncle Pete
Trzesie kierownica przyh 120km/h
On 11/06/2017 18:16, marko wrote:
co moze byc nie tak ze trzesie mi kierownica w granicach 120-140, poza
tymi predkosciami nie odczuwam zadnych drgan
audi b7


Wyważenie kół?

Data: 2017-06-11 20:47:03
Autor: Tomasz Pyra
Trzesie kierownica przyh 120km/h
Dnia Sun, 11 Jun 2017 18:16:52 +0200, marko napisał(a):

co moze byc nie tak ze trzesie mi kierownica w granicach 120-140, poza tymi predkosciami nie odczuwam zadnych drgan
audi b7

Niewyważone koła.
A jeśli koła są wyważone, to w dalszej kolejności do sprawdzenia jest to
czy koła są okrągłe, czyli czy nie pękł kord opony.
Dalej luzy w zaswieszeniu, albo amortyzator.

Data: 2017-06-11 22:45:06
Autor: Marcin N
Trzesie kierownica przyh 120km/h
W dniu 2017-06-11 o 20:47, Tomasz Pyra pisze:
Dnia Sun, 11 Jun 2017 18:16:52 +0200, marko napisał(a):

co moze byc nie tak ze trzesie mi kierownica w granicach 120-140, poza
tymi predkosciami nie odczuwam zadnych drgan
audi b7

Niewyważone koła.
A jeśli koła są wyważone, to w dalszej kolejności do sprawdzenia jest to
czy koła są okrągłe, czyli czy nie pękł kord opony.
Dalej luzy w zaswieszeniu, albo amortyzator.

Amortyzator jako powód trzęsącej się kierownicy przy konkretnej prędkości?
Jakoś nie widzę związku.

--
MN

Data: 2017-06-11 23:01:04
Autor: Tomasz Pyra
Trzesie kierownica przyh 120km/h
Dnia Sun, 11 Jun 2017 22:45:06 +0200, Marcin N napisał(a):

W dniu 2017-06-11 o 20:47, Tomasz Pyra pisze:
Dnia Sun, 11 Jun 2017 18:16:52 +0200, marko napisał(a):

co moze byc nie tak ze trzesie mi kierownica w granicach 120-140, poza
tymi predkosciami nie odczuwam zadnych drgan
audi b7

Niewyważone koła.
A jeśli koła są wyważone, to w dalszej kolejności do sprawdzenia jest to
czy koła są okrągłe, czyli czy nie pękł kord opony.
Dalej luzy w zaswieszeniu, albo amortyzator.

Amortyzator jako powód trzęsącej się kierownicy przy konkretnej prędkości?
Jakoś nie widzę związku.

Związek jest taki, że sprawne zawieszenie nie pozwoli tak łatwo wprowadzić
masy nieresorowanej w rezonans.
A jak w zawieszeniu nie ma siły tłumiącej drgania, to najmniejsze
niewyważenie koła powoduje wyczuwalne drgania.

Data: 2017-06-12 17:29:04
Autor: Marcin N
Trzesie kierownica przyh 120km/h
W dniu 2017-06-11 o 23:01, Tomasz Pyra pisze:
Dnia Sun, 11 Jun 2017 22:45:06 +0200, Marcin N napisał(a):

W dniu 2017-06-11 o 20:47, Tomasz Pyra pisze:
Dnia Sun, 11 Jun 2017 18:16:52 +0200, marko napisał(a):

co moze byc nie tak ze trzesie mi kierownica w granicach 120-140, poza
tymi predkosciami nie odczuwam zadnych drgan
audi b7

Niewyważone koła.
A jeśli koła są wyważone, to w dalszej kolejności do sprawdzenia jest to
czy koła są okrągłe, czyli czy nie pękł kord opony.
Dalej luzy w zaswieszeniu, albo amortyzator.

Amortyzator jako powód trzęsącej się kierownicy przy konkretnej prędkości?
Jakoś nie widzę związku.

Związek jest taki, że sprawne zawieszenie nie pozwoli tak łatwo wprowadzić
masy nieresorowanej w rezonans.
A jak w zawieszeniu nie ma siły tłumiącej drgania, to najmniejsze
niewyważenie koła powoduje wyczuwalne drgania.

Ok. Przekonałeś mnie.

--
MN

Data: 2017-06-12 17:39:13
Autor: J.F.
Trzesie kierownica przyh 120km/h
Użytkownik "Marcin N"  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:593eb33b$0$5142$65785112@news.neostrada.pl...
W dniu 2017-06-11 o 23:01, Tomasz Pyra pisze:
Amortyzator jako powód trzęsącej się kierownicy przy konkretnej prędkości?
Jakoś nie widzę związku.

Związek jest taki, że sprawne zawieszenie nie pozwoli tak łatwo wprowadzić
masy nieresorowanej w rezonans.
A jak w zawieszeniu nie ma siły tłumiącej drgania, to najmniejsze
niewyważenie koła powoduje wyczuwalne drgania.

Ok. Przekonałeś mnie.

A mnie niezbyt.
O amory nigdy nie dbalem, a trzesienie bylo zawsze zwiazane z oponami i przechodzilo po wywazeniu.

Poza tym kierownica to innej plaszczyznie pracuje ... ale tu moze faktycznie wystarczy tlumienie w innej, by rezonansu nie bylo.

J.

Data: 2017-06-14 23:48:31
Autor: Tomasz Pyra
Trzesie kierownica przyh 120km/h
Dnia Mon, 12 Jun 2017 17:39:13 +0200, J.F. napisał(a):

Użytkownik "Marcin N"  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:593eb33b$0$5142$65785112@news.neostrada.pl...
W dniu 2017-06-11 o 23:01, Tomasz Pyra pisze:
Amortyzator jako powód trzęsącej się kierownicy przy konkretnej prędkości?
Jakoś nie widzę związku.

Związek jest taki, że sprawne zawieszenie nie pozwoli tak łatwo wprowadzić
masy nieresorowanej w rezonans.
A jak w zawieszeniu nie ma siły tłumiącej drgania, to najmniejsze
niewyważenie koła powoduje wyczuwalne drgania.

Ok. Przekonałeś mnie.

A mnie niezbyt.
O amory nigdy nie dbalem, a trzesienie bylo zawsze zwiazane z oponami i przechodzilo po wywazeniu.

No tak powinno się dziać.
A jak się nie dzieje, to albo koło nie jest okrągłe, albo właśnie brak
tłumienia pozwala wzbudzić rezonans któremu wtedy wystarczy najmniejsze
niewyważenie.

Poza tym kierownica to innej plaszczyznie pracuje ... ale tu moze faktycznie wystarczy tlumienie w innej, by rezonansu nie bylo.

Nieokrągłe (ale wyważone) koło też teoretycznie działa tylko w płaszczyźnie
pionowej, a jednak na kierownicy czuć.

Data: 2017-06-12 02:34:34
Autor: CTP
Trzesie kierownica przyh 120km/h
W dniu niedziela, 11 czerwca 2017 18:17:09 UTC+2 użytkownik marko napisał:
co moze byc nie tak ze trzesie mi kierownica w granicach 120-140, poza tymi predkosciami nie odczuwam zadnych drgan
audi b7

To ja się podepnę pod temat, bo mam identyczny efekt. Znacie jakiś porządny zakład w Warszawie, najlepiej z hotelem opon? Obecnie wymieniam w Motoricusie przy Łopuszańskiej. Po zamianie na zimówki jeszcze zrzuciłem to na karb nowych opon ale jak mi założyli letnie, które rok temu nie biły a teraz po wymianie zaczęły, to widać ewidentnie, że robią to źle.

Data: 2017-06-12 11:38:16
Autor: marko
Trzesie kierownica przyh 120km/h
ok to pojade na wywazenie, ale to moze byc wina jezeli bije tylko od ok 120-140 ?
i jeszcze jedno pytanie mam, jak skrecam-predkosc minimalna, lekko cos zadrży

Data: 2017-06-12 13:34:05
Autor: sirapacz
Trzesie kierownica przyh 120km/h
W dniu 2017-06-12 o 11:38, marko pisze:
ok to pojade na wywazenie, ale to moze byc wina jezeli bije tylko od ok 120-140 ?
i jeszcze jedno pytanie mam, jak skrecam-predkosc minimalna, lekko cos zadrży

bicie poprzeczne - jak wejdą w przeciwfazę to będzie spokojnie a jak będą będą w zgodnej fazie to będzie telepać. Objawem będzie np. raz bije raz nie bije(jadąc ze stałą prędkością. To, że powyżej pewnej prędkości ci przestaje bić dowodzi tego, że to może być poprzeczne. Gdyby to była nierówność (niewyważenie) to wraz z prędkością rosłyby siły działające odśrodkowo. Mówiąc krótko raczej masz przekoszone felgi + być może także luz na łożysku(który będzie to bicie potęgował)

Data: 2017-06-12 17:36:05
Autor: Tomasz Gorbaczuk
Trzesie kierownica przyh 120km/h
W dniu .06.2017 o 13:34 sirapacz <newsy@sircomp.pl> pisze:

Mówiąc krótko raczej masz przekoszone felgi + być może także luz na  łożysku(który będzie to bicie potęgował)

Albo piasta (lub obie) krzywa. Wtedy te atrakcje (raz bije raz nie)  występują na rożnych zestawach kół/felg.

TG

Data: 2017-06-15 00:42:32
Autor: BUNIEK
Trzesie kierownica przyh 120km/h
[ciach]
To, że powyżej pewnej prędkości ci przestaje bić dowodzi tego, że to może być poprzeczne. Gdyby to była nierówność (niewyważenie) to wraz z prędkością rosłyby siły działające odśrodkowo. Mówiąc krótko raczej masz przekoszone felgi + być może także luz na łożysku(który będzie to bicie potęgował)

Może i prawdę prawisz, ale miałem taki przypadek:
Kupiłem nowe felgi 17" igiełki z pudelek, nałożyli opony, wyważyli i niby OK, ale pierwsza trasa i przy ok 130 telepie jak dzikie, powyżej sie uspokajało nie do zera ale było zdecydowanie mniej telepania - wiec albo siły spadały albo częstotliwość była juz tak duża ze odczuwałem jak spadek telepania.
Dobra, pojechałem na kolejne wyważanie gdzieś indziej i tez telepie, juz myślę ze przykoszone felgi (ale od nowości i MOMO). Pojechałem do trzeciego warsztatu i pierwsze co stwierdzili ze ciężarki są źle założone i ze powinny być w innym miejscu czy w dwóch miejscach (nie pamiętam) w każdym razie poprawili i telepanie ustało, a jaka cisza i jak sie fajnie jedzie.
Podsumowując niby wyważenie prosta sprawa a jednak można spartolić.
Kolejna rzecz, w tym trzecim warsztacie kola zostały włożone w myjkę przed wyważeniem.

BUNIEK

Data: 2017-06-12 08:51:59
Autor: szerszen
Trzesie kierownica przyh 120km/h
On Sun, 11 Jun 2017 18:16:52 +0200
marko <markoo@gmail.com> wrote:

co moze byc nie tak ze trzesie mi kierownica w granicach 120-140, poza tymi predkosciami nie odczuwam zadnych drgan
audi b7

U mnie był podobny efekt tylko przy niższych prędkościach, tak około 50km/h, zmiana opon pomogła. --
pozdrawiam
szerszeń

Data: 2017-06-12 14:04:17
Autor: 007
Trzesie kierownica przyh 120km/h
marko w <news:593d6cf3$0$15195$65785112news.neostrada.pl>:

co moze byc nie tak ze trzesie mi kierownica w granicach 120-140,

Któraś felga nie jest wyraźnie cieplejsza po dłuższej jeździe?

--
'Tom N'

Trzesie kierownica przyh 120km/h

Nowy film z video.banzaj.pl więcej »
Redmi 9A - recenzja budżetowego smartfona