Trzęsie przy hamowaniu z duzych predkosci

Data: 2018-01-24 08:44:36
Autor: karwafak
Trzęsie przy hamowaniu z duzych predkosci
Witam

Trzęsie mi samochodem przy gwałtownym hamowaniu z dużych prędkości np ze 160 do 80, to wtedy trzęsie. Jak sie lekko hamuje(normalnie) nic nie trzęsie.

Czy to na 100% skrzywione tarcze ? miałem wymieniane z 5 tys temu - zimmermany, wczesniej mialem krzywe to nawet jak dojezdzalem do skrzyzowania to trzeslo cala kierownica

Trzęsie przy hamowaniu z duzych predkosci