Grupy dyskusyjne   »   pl.misc.samochody   »   Trzeszczenie po zalozeniu glowicy

Trzeszczenie po zalozeniu glowicy

Data: 2012-03-14 10:49:47
Autor: G Nowak
Trzeszczenie po zalozeniu glowicy
Witam,
Renault zdci mialo zdjeta glowice w celu wymiany zaworow. Po ponownym zalozeniu wszystko dziala, ale po zatrzymaniu silnika, gdy stygnie, glowica cyka, stuka niczym goracy uklad wydechowy po dlugiej jezdzie.

Zastanawiam sie, czy powinienem glowice dokrecic jeszcze troche mocniej, czy moze poluzowac zeby nie pekla? Obecnie dokrecona sila 100Nm; w instrukcji jest 25Nm, 25Nm i 3/4 obotu, ale tyle boje sie krecic na starej uszczelce i srubach (sam ze swojej kieszeni do nich nie doloze).

Czytalem, ze w niektorych silnikach powinno sie rozgrzac do ok 50'c i wtedy dokrecic o dany kat, sile. Ktos testowal to w Dci? Mam wrazenie, ze ten metal jakis felerny.

--
Pozdr
G

Data: 2012-03-14 12:11:05
Autor: marcin
Trzeszczenie po zalozeniu glowicy
Zastanawiam sie, czy powinienem glowice dokrecic jeszcze troche mocniej,
czy moze poluzowac zeby nie pekla? Obecnie dokrecona sila 100Nm; w
instrukcji jest 25Nm, 25Nm i 3/4 obotu, ale tyle boje sie krecic na
starej uszczelce i srubach (sam ze swojej kieszeni do nich nie doloze).

zalozyles glowice na stara uszczelke?

Data: 2012-03-14 18:37:08
Autor: Sebastian Biały
Trzeszczenie po zalozeniu glowicy
On 2012-03-14 12:11, marcin wrote:
zalozyles glowice na stara uszczelke?

Znajdź lepiej dopasowaną głowicę do uszczelki :)

Data: 2012-03-14 12:25:44
Autor: Ukaniu
Trzeszczenie po zalozeniu glowicy

Użytkownik "G Nowak" <gnowak84.wytnij@gmail.com> napisał w wiadomości news:jjpt4b$t4e$1inews.gazeta.pl...
Witam,
Renault zdci mialo zdjeta glowice w celu wymiany zaworow. Po ponownym zalozeniu wszystko dziala, ale po zatrzymaniu silnika, gdy stygnie, glowica cyka, stuka niczym goracy uklad wydechowy po dlugiej jezdzie.

Zastanawiam sie, czy powinienem glowice dokrecic jeszcze troche mocniej, czy moze poluzowac zeby nie pekla? Obecnie dokrecona sila 100Nm; w instrukcji jest 25Nm, 25Nm i 3/4 obotu, ale tyle boje sie krecic na starej uszczelce i srubach (sam ze swojej kieszeni do nich nie doloze).

Czytalem, ze w niektorych silnikach powinno sie rozgrzac do ok 50'c i wtedy dokrecic o dany kat, sile. Ktos testowal to w Dci? Mam wrazenie, ze ten metal jakis felerny.

Trzeba było spód posmarować towotem, był by poślizg i by nie trzeszczało.
O matko ale jaja. Sory, ale na taką rzeźbę to szkoda cokolwiek wiecej pisać...

--
Pozdrawiam,
Łukasz

Data: 2012-03-14 12:37:36
Autor: Andy Niwiński
Trzeszczenie po zalozeniu glowicy

"Ukaniu" <l99ukaszWYWALTO@gazeta.pl> schrieb im Newsbeitrag news:4f608039$0$1209$65785112news.neostrada.pl...

Użytkownik "G Nowak" <gnowak84.wytnij@gmail.com> napisał w wiadomości news:jjpt4b$t4e$1inews.gazeta.pl...
Witam,
Renault zdci mialo zdjeta glowice w celu wymiany zaworow. Po ponownym zalozeniu wszystko dziala, ale po zatrzymaniu silnika, gdy stygnie, glowica cyka, stuka niczym goracy uklad wydechowy po dlugiej jezdzie.

Zastanawiam sie, czy powinienem glowice dokrecic jeszcze troche mocniej, czy moze poluzowac zeby nie pekla? Obecnie dokrecona sila 100Nm; w instrukcji jest 25Nm, 25Nm i 3/4 obotu, ale tyle boje sie krecic na starej uszczelce i srubach (sam ze swojej kieszeni do nich nie doloze).

Czytalem, ze w niektorych silnikach powinno sie rozgrzac do ok 50'c i wtedy dokrecic o dany kat, sile. Ktos testowal to w Dci? Mam wrazenie, ze ten metal jakis felerny.

Trzeba było spód posmarować towotem, był by poślizg i by nie trzeszczało.
O matko ale jaja. Sory, ale na taką rzeźbę to szkoda cokolwiek wiecej pisać...

Toż to prawie na prowokacyjny Trollposting aż wygląda....

Przecież takich "mundrych" ludzi nie ma? Czy się mylę?

Data: 2012-03-14 12:40:24
Autor: Grejon
Trzeszczenie po zalozeniu glowicy
W dniu 2012-03-14 12:37, Andy Niwiński pisze:

Toż to prawie na prowokacyjny Trollposting aż wygląda....

Przecież takich "mundrych" ludzi nie ma? Czy się mylę?

Wiesz, jak są tacy "mundrzy" że jeżdżą na tarczach zdartych do wentylacji, to założenie głowicy na starą uszczelkę to pikuś. Pan pikuś.

--
Grzegorz Jońca    GG: 7366919    JID:gzesiu@jabber.wp.pl
Green Trafic 140 dCi
Mazda 6 2.0 "parafinka" kombi

Data: 2012-03-14 13:33:51
Autor: RoMan Mandziejewicz
Trzeszczenie po zalozeniu glowicy
Hello Grejon,

Wednesday, March 14, 2012, 12:40:24 PM, you wrote:

Toż to prawie na prowokacyjny Trollposting aż wygląda....
Przecież takich "mundrych" ludzi nie ma? Czy się mylę?
Wiesz, jak są tacy "mundrzy" że jeżdżą na tarczach zdartych do
wentylacji, to założenie głowicy na starą uszczelkę to pikuś. Pan pikuś.

Trzy razy czytałem oryginalnego posta i dopiero za trzecim razem mój
mózg zdołał przeczytać "starą uszczelkę". Wcześniej skrzętnie to
omijał - dla mojego bezpieczeństwa. Autentycznie chce mi sie rzygać
jak do mnie dociera, jak można dziadować. To jest po prostu
niewyobrażalne :(

--
Best regards,
 RoMan                            mailto:roman@pik-net.pl
PMS++ PJ+ S+ p+ M- W+ P++:+ X++ L++ B++ M+ Z+++ T- W+ CB++
Nowa strona: http://www.elektronika.squadack.com (w budowie!)

Data: 2012-03-14 12:47:48
Autor: kamil
Trzeszczenie po zalozeniu glowicy
On 14/03/2012 12:33, RoMan Mandziejewicz wrote:
Hello Grejon,

Wednesday, March 14, 2012, 12:40:24 PM, you wrote:

Toż to prawie na prowokacyjny Trollposting aż wygląda....
Przecież takich "mundrych" ludzi nie ma? Czy się mylę?
Wiesz, jak są tacy "mundrzy" że jeżdżą na tarczach zdartych do
wentylacji, to założenie głowicy na starą uszczelkę to pikuś. Pan pikuś.

Trzy razy czytałem oryginalnego posta i dopiero za trzecim razem mój
mózg zdołał przeczytać "starą uszczelkę". Wcześniej skrzętnie to
omijał - dla mojego bezpieczeństwa. Autentycznie chce mi sie rzygać
jak do mnie dociera, jak można dziadować. To jest po prostu
niewyobrażalne :(


A może facet po prostu nie wiedział, a chce się nauczyć samemu takie rzeczy robić? Ja wiem, że na PMSie siedzą wyłacznie nieomylni miszczoffie kierownicy hamujący na 4 metrach na śniegu i z każdego poślizgu wychodzący kontrą i ręcznym ratując przy tym dziecko z płonącego budynku drugą ręką. Ale w realnym życiu (wiesz, poza usenetem) ludzie czasem robią różne bzdury, kiedy się uczą.





--
Pozdrawiam,
Kamil

http://bynajmniej.net

Data: 2012-03-14 13:51:10
Autor: Grejon
Trzeszczenie po zalozeniu glowicy
W dniu 2012-03-14 13:47, kamil pisze:

A może facet po prostu nie wiedział, a chce się nauczyć samemu takie
rzeczy robić? Ja wiem, że na PMSie siedzą wyłacznie nieomylni
miszczoffie kierownicy hamujący na 4 metrach na śniegu i z każdego
poślizgu wychodzący kontrą i ręcznym ratując przy tym dziecko z
płonącego budynku drugą ręką. Ale w realnym życiu (wiesz, poza usenetem)
ludzie czasem robią różne bzdury, kiedy się uczą.

Jak zmieniasz dziecku pampersa to zakładasz na brudną dupę? Temat wymiany UPG jest tak oklepany, że nie jest filozofią znaleźć jakieś podstawowe informacje w necie.

--
Grzegorz Jońca    GG: 7366919    JID:gzesiu@jabber.wp.pl
Green Trafic 140 dCi
Mazda 6 2.0 "parafinka" kombi

Data: 2012-03-14 14:07:46
Autor: AZ
Trzeszczenie po zalozeniu glowicy
On 03/14/2012 01:47 PM, kamil wrote:

A może facet po prostu nie wiedział, a chce się nauczyć samemu takie
rzeczy robić? Ja wiem, że na PMSie siedzą wyłacznie nieomylni
miszczoffie kierownicy hamujący na 4 metrach na śniegu i z każdego
poślizgu wychodzący kontrą i ręcznym ratując przy tym dziecko z
płonącego budynku drugą ręką. Ale w realnym życiu (wiesz, poza usenetem)
ludzie czasem robią różne bzdury, kiedy się uczą.

Ale przecież napisał, że nie chciał przeciągać bo stara uszczelka i śruby,
więc raczej wiedział, że tak się nie robi.

--
Artur
ZZR 1200

Data: 2012-03-14 14:43:52
Autor: news-gazeta
Trzeszczenie po zalozeniu glowicy

Ale przecież napisał, że nie chciał przeciągać bo stara uszczelka i śruby,
więc raczej wiedział, że tak się nie robi.

Chyba nie powiesz ze co ściaganie głowicy to wymiana śrub?

Pozdrawiam - Darek.

Data: 2012-03-14 14:46:23
Autor: AZ
Trzeszczenie po zalozeniu glowicy
On 03/14/2012 02:43 PM, news-gazeta wrote:

Chyba nie powiesz ze co ściaganie głowicy to wymiana śrub?

Nie wiem jak jest w tym przypadku ale dokręcanie o konkretny kąt dotyczy
raczej nowej uszczelki i śrub. Podobnie jest ze śrubami stopy korbowodu.

--
Artur
ZZR 1200

Data: 2012-03-14 14:53:27
Autor: Ukaniu
Trzeszczenie po zalozeniu glowicy

Użytkownik "AZ" <artur.zabronski@gmail.com> napisał w wiadomości news:jjq7ff$t6t$1node2.news.atman.pl...
Chyba nie powiesz ze co ściaganie głowicy to wymiana śrub?

Nie wiem jak jest w tym przypadku ale dokręcanie o konkretny kąt dotyczy
raczej nowej uszczelki i śrub. Podobnie jest ze śrubami stopy korbowodu.

Musi być dokładnie z danymi producenta bo on to wierzę liczył.
Bywa, że mierzy się rozciągnięcie śruby i kwalifikuje czy się nadaje czy nie.

--
Pozdrawiam,
Łukasz

Data: 2012-03-14 15:01:32
Autor: AZ
Trzeszczenie po zalozeniu glowicy
On 03/14/2012 02:53 PM, Ukaniu wrote:

Musi być dokładnie z danymi producenta bo on to wierzę liczył.
Bywa, że mierzy się rozciągnięcie śruby i kwalifikuje czy się nadaje czy
nie.

Dokładnie, więc skoro producent mówi w serwisówce o nowej uszczelce i podaje metodę dokręcania i skręca się to na starej uszczelce to takie dokręcenie ma mało wspólnego z takim na nowej uszczelce, tymbardziej, że jest tu dokręcanie o kąt a nie konkretny moment.

--
Artur
ZZR 1200

Data: 2012-03-14 15:05:18
Autor: RoMan Mandziejewicz
Trzeszczenie po zalozeniu glowicy
Hello AZ,

Wednesday, March 14, 2012, 3:01:32 PM, you wrote:

Musi być dokładnie z danymi producenta bo on to wierzę liczył.
Bywa, że mierzy się rozciągnięcie śruby i kwalifikuje czy się nadaje czy
nie.
Dokładnie, więc skoro producent mówi w serwisówce o nowej uszczelce i
podaje metodę dokręcania i skręca się to na starej uszczelce to takie dokręcenie ma mało wspólnego z takim na nowej uszczelce, tymbardziej, że
jest tu dokręcanie o kąt a nie konkretny moment.

Dokręcanie o kąt służy sprasowaniu metalowych okuć uszczelki do
konkretnego wymiaru.


--
Best regards,
 RoMan                            mailto:roman@pik-net.pl
PMS++ PJ+ S+ p+ M- W+ P++:+ X++ L++ B++ M+ Z+++ T- W+ CB++
Nowa strona: http://www.elektronika.squadack.com (w budowie!)

Data: 2012-03-14 15:08:56
Autor: AZ
Trzeszczenie po zalozeniu glowicy
On 03/14/2012 03:05 PM, RoMan Mandziejewicz wrote:
Musi być dokładnie z danymi producenta bo on to wierzę liczył.
Bywa, że mierzy się rozciągnięcie śruby i kwalifikuje czy się nadaje czy
nie.
Dokładnie, więc skoro producent mówi w serwisówce o nowej uszczelce i
podaje metodę dokręcania i skręca się to na starej uszczelce to takie
dokręcenie ma mało wspólnego z takim na nowej uszczelce, tymbardziej, że
jest tu dokręcanie o kąt a nie konkretny moment.

Dokręcanie o kąt służy sprasowaniu metalowych okuć uszczelki do
konkretnego wymiaru.

No tak, dlatego dokręcanie tak starej uszczelki jest z dupy.

--
Artur
ZZR 1200

Data: 2012-03-14 15:57:49
Autor: RoMan Mandziejewicz
Trzeszczenie po zalozeniu glowicy
Hello AZ,

Wednesday, March 14, 2012, 3:08:56 PM, you wrote:

Musi być dokładnie z danymi producenta bo on to wierzę liczył.
Bywa, że mierzy się rozciągnięcie śruby i kwalifikuje czy się nadaje czy
nie.
Dokładnie, więc skoro producent mówi w serwisówce o nowej uszczelce i
podaje metodę dokręcania i skręca się to na starej uszczelce to takie
dokręcenie ma mało wspólnego z takim na nowej uszczelce, tymbardziej, że
jest tu dokręcanie o kąt a nie konkretny moment.
Dokręcanie o kąt służy sprasowaniu metalowych okuć uszczelki do
konkretnego wymiaru.
No tak, dlatego dokręcanie tak starej uszczelki jest z dupy.

Ja bym się nie odważył drugi raz założyc tej samej uszczelki nawet
wtedy, gdyby nie przepracowała nawet pięciu minut a z jakiegoś powodu
musiałbym ponownie zrzucić głowicę.


--
Best regards,
 RoMan                            mailto:roman@pik-net.pl
PMS++ PJ+ S+ p+ M- W+ P++:+ X++ L++ B++ M+ Z+++ T- W+ CB++
Nowa strona: http://www.elektronika.squadack.com (w budowie!)

Data: 2012-03-14 15:52:59
Autor: Ukaniu
Trzeszczenie po zalozeniu glowicy

Użytkownik "RoMan Mandziejewicz" <roman@pik-net.pl> napisał w wiadomości news:8221644788$20120314150520squadack.com...
Dokręcanie o kąt służy sprasowaniu metalowych okuć uszczelki do
konkretnego wymiaru.

Widziałem kiedyś materiał firmy Reinz która to wprowadziła na rynek uszczelki (pod koniec lat 50) nie wymagające ponownego dokręcania.
Tam była poruszona sprawa dokręcania o kąty i uwzględniano odkształcenie śruby jako jeden z elementów dość skomplikowanego mechanizmu włączając rozszerzalność termiczną itd. Zawalcowania okuć i dokładne uszczelnienie rys też jest bardzo istotne.

--
Pozdrawiam,
Łukasz

Data: 2012-03-14 16:01:52
Autor: RoMan Mandziejewicz
Trzeszczenie po zalozeniu glowicy
Hello Ukaniu,

Wednesday, March 14, 2012, 3:52:59 PM, you wrote:

Dokręcanie o kąt służy sprasowaniu metalowych okuć uszczelki do
konkretnego wymiaru.
Widziałem kiedyś materiał firmy Reinz która to wprowadziła na rynek
uszczelki (pod koniec lat 50) nie wymagające ponownego dokręcania.
Tam była poruszona sprawa dokręcania o kąty i uwzględniano odkształcenie
śruby jako jeden z elementów dość skomplikowanego mechanizmu włączając
rozszerzalność termiczną itd. Zawalcowania okuć i dokładne uszczelnienie rys
też jest bardzo istotne.

Wszystko jest istotne. W swoim zyciu już dużo widziałem. W tym
dokrecanie osprzętu głowicy kluczem pneumatycznym i zdziwienie, że
szpilki się urywają...

--
Best regards,
 RoMan                            mailto:roman@pik-net.pl
PMS++ PJ+ S+ p+ M- W+ P++:+ X++ L++ B++ M+ Z+++ T- W+ CB++
Nowa strona: http://www.elektronika.squadack.com (w budowie!)

Data: 2012-03-14 17:58:21
Autor: Andy Niwiński
Trzeszczenie po zalozeniu glowicy

"RoMan Mandziejewicz" <roman@pik-net.pl> schrieb im Newsbeitrag news:9390323648$20120314160153squadack.com...
Hello Ukaniu,

Wednesday, March 14, 2012, 3:52:59 PM, you wrote:

Dokręcanie o kąt służy sprasowaniu metalowych okuć uszczelki do
konkretnego wymiaru.
Widziałem kiedyś materiał firmy Reinz która to wprowadziła na rynek
uszczelki (pod koniec lat 50) nie wymagające ponownego dokręcania.
Tam była poruszona sprawa dokręcania o kąty i uwzględniano odkształcenie
śruby jako jeden z elementów dość skomplikowanego mechanizmu włączając
rozszerzalność termiczną itd. Zawalcowania okuć i dokładne uszczelnienie rys
też jest bardzo istotne.

Wszystko jest istotne. W swoim zyciu już dużo widziałem. W tym
dokrecanie osprzętu głowicy kluczem pneumatycznym i zdziwienie, że
szpilki się urywają...

Ja kiedyś koledze sprzedałem silnik od Passata rocznik ok. 1989 z walniętą głowicą. On miał pęknięty blok, więc z dwóch mechanior mu zrobił jeden silnik. Tyle, że to był taki miszcz, że użył mojego bloku, mojej starej uszczelki i jego głowicy z jego starymi śrubami. Na pytanie, czy nie trzeba by przeszlifować głowicy, to fachowiec po przetarciu jej brudną szmatą zawyrokował, że jest cacy i nic nie trzeba robić. Do dzisiaj podziwiam jakość przewodów gumowych i opasek na układzie chłodzenia w Passacie. Kumpel przejechał tak 1000 km i gumy nabrały podwójnej średnicy. Ne padła ani chłodnica, ani zbiorniczek, ani żadna guma.

Data: 2012-03-14 18:51:30
Autor: G Nowak
Trzeszczenie po zalozeniu glowicy
A może facet po prostu nie wiedział, a chce się nauczyć samemu takie
rzeczy robić? Ja wiem, że na PMSie siedzą wyłacznie nieomylni
miszczoffie kierownicy hamujący na 4 metrach na śniegu i z każdego
poślizgu wychodzący kontrą i ręcznym ratując przy tym dziecko z
płonącego budynku drugą ręką. Ale w realnym życiu (wiesz, poza usenetem)
ludzie czasem robią różne bzdury, kiedy się uczą.

Ale przecież napisał, że nie chciał przeciągać bo stara uszczelka i śruby,
więc raczej wiedział, że tak się nie robi.

Oczywiscie wiedzialem, ze tak nie powinno sie robic, aczkolwiek wlascicielka samochodu nie wykazuje inicjatywy w placeniu za czesci a ja nie czuje, sie byc w wiekszej potrzebie od niej aby to w koncu zakonczyc.

Tak, czy inaczej dzieki za sugestie.


--
Pozdr
G

Data: 2012-03-15 10:02:35
Autor: Cavallino
Trzeszczenie po zalozeniu glowicy

Użytkownik "G Nowak" <gnowak84.wytnij@gmail.com> napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:

Oczywiscie wiedzialem, ze tak nie powinno sie robic, aczkolwiek wlascicielka samochodu nie wykazuje inicjatywy w placeniu za czesci

W sensie, że ją powiadomiłeś iż nie można zakładać starej uszczelki, a ona mimo to kazała?
BTW: Jaki jest koszt takiej uszczelki?

Data: 2012-03-15 12:40:47
Autor: G Nowak
Trzeszczenie po zalozeniu glowicy
Użytkownik "G Nowak" <gnowak84.wytnij@gmail.com> napisał w wiadomości
grup dyskusyjnych:

Oczywiscie wiedzialem, ze tak nie powinno sie robic, aczkolwiek
wlascicielka samochodu nie wykazuje inicjatywy w placeniu za czesci

W sensie, że ją powiadomiłeś iż nie można zakładać starej uszczelki, a
ona mimo to kazała?
BTW: Jaki jest koszt takiej uszczelki?

50 funtow. Poza tym co to za roznica, wazniejszy szczegol, ze nie chce placic ;)

--
Pozdr
G

Data: 2012-03-15 13:45:51
Autor: Cavallino
Trzeszczenie po zalozeniu glowicy

Użytkownik "G Nowak" <gnowak84.wytnij@gmail.com> napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:jjso0j$qua$1@inews.gazeta.pl...
Użytkownik "G Nowak" <gnowak84.wytnij@gmail.com> napisał w wiadomości
grup dyskusyjnych:

Oczywiscie wiedzialem, ze tak nie powinno sie robic, aczkolwiek
wlascicielka samochodu nie wykazuje inicjatywy w placeniu za czesci

W sensie, że ją powiadomiłeś iż nie można zakładać starej uszczelki, a
ona mimo to kazała?
BTW: Jaki jest koszt takiej uszczelki?

50 funtow. Poza tym co to za roznica, wazniejszy szczegol, ze nie chce placic ;)

To się W OGÓLE nie rusza tego typu rzeczy i tyle.
Jeśli robisz to zawodowo, to się zdziwisz jak będziesz musiał wyskoczyć z odszkodowania za spapraną naprawę, jeśli w jej wyniku coś się stanie.

Data: 2012-03-17 19:21:53
Autor: PiteR
Trzeszczenie po zalozeniu glowicy
na  ** p.m.s **  G Nowak pisze tak:

50 funtow. Poza tym co to za roznica, wazniejszy szczegol, ze nie
chce placic ;)

Powiedz jeszcze że to Angielka i wszystko jasne :)

Lewusy i brudasy jedne. Kiedyś poszedłem oglądać mieszkanie "po remoncie". Remont polegał na wymianie dywanu i opindoleniu czego się dało różową farba olejną, łącznie z tymi syfiastymi murkami przed wejsciem do domu.

--
    Piter
    vw golf  mk2 1.3 '87
    vw passat B5 1.6 '98

Data: 2012-03-18 12:01:50
Autor: G Nowak
Trzeszczenie po zalozeniu glowicy
On 17/03/2012 18:21, PiteR wrote:
na  ** p.m.s **  G Nowak pisze tak:

50 funtow. Poza tym co to za roznica, wazniejszy szczegol, ze nie
chce placic ;)

Powiedz jeszcze że to Angielka i wszystko jasne :)

Lewusy i brudasy jedne. Kiedyś poszedłem oglądać mieszkanie "po
remoncie". Remont polegał na wymianie dywanu i opindoleniu czego się
dało różową farba olejną, łącznie z tymi syfiastymi murkami przed
wejsciem do domu.

Akurat nie. Fakt wiekszozsc Brytoli nie ma smaku za grosz. Samochody za to piluja i jezdza po wszytkich dostepnych dziurach, ktorych w Szkocji jest od groma, wymienaja jak tylko ich stac na nowy, bo ktory samochod wytrzyma to przez pare lat.

Wymienilem te sruby i uszczelke. Nie bylo widac przedmuchu, zero zmian, odglosy takie same. Z reszta uzywana uszczelka to maly chuj przy gosciu, ktory 12 lat jezdzil na jednym filtrze olejowym (olej dolewal).

--
Pozdr
G

Data: 2012-03-18 15:01:27
Autor: nazgul
Trzeszczenie po zalozeniu glowicy
W dniu 2012-03-18 13:01, G Nowak pisze:
On 17/03/2012 18:21, PiteR wrote:
na ** p.m.s ** G Nowak pisze tak:

Z reszta uzywana uszczelka to maly chuj przy gosciu,
ktory 12 lat jezdzil na jednym filtrze olejowym (olej dolewal).

a to ten dyrektor z shell'a czy jakiś drugi?

Data: 2012-03-18 17:22:41
Autor: G Nowak
Trzeszczenie po zalozeniu glowicy
Z reszta uzywana uszczelka to maly chuj przy gosciu,
ktory 12 lat jezdzil na jednym filtrze olejowym (olej dolewal).

a to ten dyrektor z shell'a czy jakiś drugi?

Musi byc drugi, ten wymienil filtr oleju bo przerdzewiala obudowa i olej zaczal sikac na zewnatrz. Skad podejrzenie, ze dyerktor z shell-a uzytkuje jeden pojazd przed 12 lat?

--
Pozdr
G

Data: 2012-03-14 20:42:20
Autor: JK
Trzeszczenie po zalozeniu glowicy
W dniu 2012-03-14 13:33, RoMan Mandziejewicz pisze:

Trzy razy czytałem oryginalnego posta i dopiero za trzecim razem mój
mózg zdołał przeczytać "starą uszczelkę". Wcześniej skrzętnie to
omijał - dla mojego bezpieczeństwa.

Pocieszasz się. Twój mózg po prostu już nie trybi. Smutne ale prawdziwe. Zalecam również trzykrotne czytanie własnych postów przed wysłaniem, mniej wstydu się najesz.

--
JK

Trzeszczenie po zalozeniu glowicy

Nowy film z video.banzaj.pl więcej »
Redmi 9A - recenzja budżetowego smartfona