Trzeszczy sowiecka agentura w PiSie

Data: 2011-01-22 17:51:49
Autor: Eulalia Browarek
Trzeszczy sowiecka agentura w PiSie
Rozszerzenie komitetu politycznego PiS oznacza, że działacze się "rozłażą" i trzeba ich skupiać wokół prezeza pozornie wysokimi stanowiskami.

Zennon

Data: 2011-01-22 09:11:11
Autor: HaMMeR
On 22 Sty, 17:51, "Eulalia Browarek" <tys...@browar.pl> wrote:
Rozszerzenie komitetu politycznego PiS oznacza, że działacze się "rozłażą" i
trzeba ich skupiać wokół prezeza pozornie wysokimi stanowiskami.

Zennon

'lapac zlodzieja!! Krzyczy...zlodziej.'

To wlasnie ty jestes zlodziejem, padlinozerco!

Data: 2011-01-22 18:12:47
Autor: Eulalia Browarek

Użytkownik "HaMMeR" <kd@tranzac.pl> napisał w wiadomości news:8bbfa73d-5a3d-4ff6-91c2-942694922d41j7g2000vbb.googlegroups.com...
[...]

Projektujesz ;))))

Zennon

Data: 2011-01-22 10:36:55
Autor: HaMMeR
On 22 Sty, 18:12, "Eulalia Browarek" <tys...@browar.pl> wrote:
U ytkownik "HaMMeR" <k...@tranzac.pl> napisa w wiadomo cinews:8bbfa73d-5a3d-4ff6-91c2-942694922d41j7g2000vbb.googlegroups.com...
> [...]

> Zennon

'lapac zlodzieja!! Krzyczy...zlodziej.'

To wlasnie ty jestes zlodziejem, padlinozerco!

Nie i nie miej zludzen! Ja tu 'robie' za prostackiego chama, ktory
opisuje to co widzi i czuje
i wyraza to bez zbednych psychologicznych uzasadnien, ale za to, z
prostackim brakiem zahamowan...
Wyczuwasz to lapiduchu?

Data: 2011-01-22 12:02:24
Autor: Bruner

"Eulalia Browarek" <tyskie@browar.pl> wrote in message news:ihf1vf$bts$1news.net.icm.edu.pl...
Rozszerzenie komitetu politycznego PiS oznacza, że działacze się "rozłażą" i trzeba ich skupiać wokół prezeza pozornie wysokimi stanowiskami.

Zennon

agentura Moskwy sie powieksza, swoim rozmiarem dazy od odbudownaia KC PZPR

Data: 2011-01-22 18:07:09
Autor: mi
On 22.01.2011 18:02, Bruner wrote:
agentura Moskwy sie powieksza, swoim rozmiarem dazy od odbudownaia KC PZPR

Right. Mają już prezia, premiero-populisto posłuszny. Poważnie się dzieje...

mi

Data: 2011-01-22 18:17:06
Autor: Lorn
W dniu 2011-01-22 18:02, Bruner pisze:
[...]

Długi sobie umorzyli ;-p

Data: 2011-01-22 17:53:53
Autor: mi
On 22.01.2011 17:51, Eulalia Browarek wrote:
Rozszerzenie komitetu politycznego PiS oznacza, że działacze się
"rozłażą" i trzeba ich skupiać wokół prezeza pozornie wysokimi stanowiskami.

Propagandowa mendo

Pocieszne są te twoje starania zdyskredytowania PiS za pomocą kłamstw i insynuacji.

mi

Data: 2011-01-22 18:05:30
Autor: raff
[...]

Jak tam zeniu, dupa dalej z tylu ? Bo dzis nie napisales.

R.

Data: 2011-01-22 19:16:43
Autor: Klin
Rady dla dezinformatorów

  Jeśli ktoś tu wypisuje antysowieckie teksty
  nazywajcie go rusofilem i agentem Moskwy.
  Kogoś kto atakuje żydomasonerię sługusem
  Usraela. Patriotę zaś koniecznie faszystowskim
  pachołkiem -  zresztą co Was będę uczył, przecież
  robicie to od dawna i to z powodzeniem.

Data: 2011-01-22 20:13:19
Autor: Suworow
Rady dla dezinformatorów

[...]