Trzy Razy Pe

Data: 2010-01-08 23:17:14
Autor: MarekZ
Trzy Razy Pe
O ile wiem do tej pory skrót p/b można było rozwijać na dwa sposoby: private banking oraz personal banking.

Raiffeisen dokonał twórczego rozszerzenie tych możliwo¶ci. Teraz będziemy mieli także premium banking. Poniższy cytat pochodzi z serwisu transakcyjnego banku:

"Szanowni Państwo,
miło nam poinformować, że zakończyli¶my z sukcesem wdrożenie nowych standardów obsługi Klientów z segmentu Premium we wszystkich placówkach naszego Banku. Do dyspozycji naszych Klientów jest już 95 specjalnie przygotowanych Oddziałów Raiffeisen Premium Banking i ponad setka pracowników, profesjonalnie przygotowanych do kompleksowej obsługi zgodnej z najlepszymi standardami Raiffeisen Premium Banking.

Raiffeisen Premium Banking powstał z my¶l± o osobach poszukuj±cych alternatywy dla zgiełku i po¶piechu masowej bankowo¶ci, finansowego spokoju i elastycznych rozwi±zań. To propozycja dla tych, którzy ceni± dyskretn± atmosferę, indywidualne podej¶cie oraz bogat± ofertę produktów bankowych.
Po szczegółowe informacje zapraszamy do naszych oddziałów!"

W sumie w porównaniu z przeciętn± w pl, obsługa w oddziałach Rajfiego i tak zawsze była na wysokim poziomie. Ciekawe czy teraz się pogorszy, a to co było dobrego do tej pory pójdzie do opcji premium, czy też będzie to naprawdę zmiana na lepsze.

Data: 2010-01-08 23:28:18
Autor: Paweł
Trzy Razy Pe
MarekZ wrote:

O ile wiem do tej pory skrót p/b można było rozwijać na dwa sposoby:
private banking oraz personal banking.

Raiffeisen dokonał twórczego rozszerzenie tych możliwości. Teraz będziemy
mieli takĹĽe premium banking. PoniĹĽszy cytat pochodzi z serwisu
transakcyjnego banku:

"Szanowni Państwo,
miło nam poinformować, że zakończyliśmy z sukcesem wdrożenie nowych
standardów obsługi Klientów z segmentu Premium we wszystkich placówkach
naszego Banku. Do dyspozycji naszych KlientĂłw jest juĹĽ 95 specjalnie
przygotowanych Oddziałów Raiffeisen Premium Banking i ponad setka
pracowników, profesjonalnie przygotowanych do kompleksowej obsługi zgodnej
z najlepszymi standardami Raiffeisen Premium Banking.

to "premium", to lepiej, czy gorzej od hsbc "premier" ? :)

"HSBC Premier sprawia, że konto klienta jest odmiejscowione – nie tylko
w kraju, ale i na całym świecie! Bank daje do dyspozycji 250 specjalnych
placówek Premier plus parę tysięcy zwykłych oddziałów HSBC na całym świecie.
Do tego jest armia wyszkolonych, dedykowanych doradców, którzy obsłużą
klienta niezaleĹĽnie od kraju jego pochodzenia."

zreszta na "p" mamy juz duzo: private, personal, prestiz, premier, premium.

Data: 2010-01-08 15:17:59
Autor: Jacenty
Trzy Razy Pe
zreszta na "p" mamy juz duzo: private, personal, prestiz, premier, premium.

bankowo¶ć przepłacona ;-)

Data: 2010-01-09 10:47:14
Autor: Mithos
Trzy Razy Pe
MarekZ pisze:
[...]

Mnie to wygl±da na takie Aquariusa, czyli ani lepiej, ani gorzej tylko tak samo :)

--
Mithos

Data: 2010-01-11 23:22:10
Autor: witrak()
Trzy Razy Pe
On 2010-01-08 23:17, MarekZ wrote:
[...]

Hm, kiedy¶ założyłem sobie tam konto (tuż przed tym, jak zaczęli oferować system transakcyjny na komórki). Kiedy pierwszy raz poszedłem do oddziału, żeby co¶ załatwić (co się nie dało zrobić telefonicznie/internetowo) i odstałem 4 minut to zamiast złatwiać zlikwidowałem konto :-)

Ale może to specyfika oddziału (za duży ? :)

witrak()

Trzy Razy Pe