Trzy Razy Pe

Data: 2010-01-11 23:22:10
Autor: witrak()
Trzy Razy Pe
On 2010-01-08 23:17, MarekZ wrote:
O ile wiem do tej pory skrót p/b można było rozwijać na dwa sposoby: private banking oraz personal banking.
W sumie w porównaniu z przeciętną w pl, obsługa w oddziałach Rajfiego i tak zawsze była na wysokim poziomie. Ciekawe czy teraz się pogorszy, a to co było dobrego do tej pory pójdzie do opcji premium, czy też będzie to naprawdę zmiana na lepsze.

Hm, kiedyś założyłem sobie tam konto (tuż przed tym, jak zaczęli oferować system transakcyjny na komórki). Kiedy pierwszy raz poszedłem do oddziału, żeby coś załatwić (co się nie dało zrobić telefonicznie/internetowo) i odstałem 4 minut to zamiast złatwiać zlikwidowałem konto :-)

Ale może to specyfika oddziału (za duży ? :)

witrak()

Trzy Razy Pe