Trzy ataki rekina w Sharm w ciagu ostatnich 24h

Data: 2010-12-01 19:53:33
Autor: Hesham Gabr
Trzy ataki rekina w Sharm w ciagu ostatnich 24h
Data: 2010-12-01 19:08:22
Autor: jacekplacek
Trzy ataki rekina w Sharm w ciagu ostatnich 24h
Hesham Gabr <hesham_gabr@onet.pl> napisał(a):
W zwiazku z atakami, w Sharm zamknieto wszystkie plaze i nurkowiska.

http://www.bbc.co.uk/news/world-middle-east-11891450

i oficjalne oswiadczenie CDWS:
http://myemail.constantcontact.com/Suspension-of-all-diving-and-watersports-
act
ivities-in-Sharm-el-Sheikh.html?soid=1102848092418&aid=0Gs6-PK2oYI

No proszę - rekiny poczytały kurzątkowskie nuras.info i pokazały kto groźniejszy: rekin czy partner... Szkoda, że nie wiadomo co będzie jak za partnera jest "szalony rekin" - nie dość, że aparat wyrwie, to jeszcze pokąsa? Nie iwm jak w wodzie, ale w necie kąsa na oślep i bez etyki.

Data: 2010-12-01 22:07:13
Autor: Marek Fafka
Trzy ataki rekina w Sharm w ciagu ostatnich 24h
Przecież to sharmdajwer wrócił z vip safari.
Może głodny był?

mf

Data: 2010-12-03 12:36:06
Autor: in for
Trzy ataki rekina w Sharm w ciagu ostatnich 24h
W zwiazku z atakami, w Sharm zamknieto wszystkie plaze i nurkowiska.

W dzisiejszej Panoramie będę komentował ten wypadek, gdyby były jeszcze jakieś
informacje od CDWS to proszę o zamieszczenie ich tu, ułatwią mi udzielenie
wywiadu dla TVP 2.

Jacek

Data: 2010-12-05 20:43:28
Autor: jacekplacek
in_for@vp.pl napisał(a):
> [...]

jakieś
informacje od CDWS to proszę o zamieszczenie ich tu, ułatwią mi udzielenie

Na temat dzisiejszego ataku i w związku z poprzednimi znalazłem taka informację:
"Część specjalistów uważa, że powodem ataków są niekontrolowane połowy ryb w popularnych rejonach nurkowania. Rekiny nie mają wtedy pożywienia i mogą atakować ludzi. Kilka tygodni temu w rejonie Szarm-el-Szejk wyrzucono do morza ze statku dużą liczbę martwych owiec, co mogło przyciągnąć drapieżne ryby." - za F-N. Czy jako jeden z niewielu specjalistów, mógłbyś to jakoś skomentować?

Data: 2010-12-03 20:59:06
Autor: in for
Trzy ataki rekina w Sharm w ciagu ostatnich 24h
W związku z atakami, w Sharm zamknięto wszystkie plaże i nurkowiska.

Od 27 minuty:
http://tinyurl.com/34sxc9r

Jacek

Data: 2010-12-04 06:35:46
Autor: Fun nurkowania
in_for@vp.pl napisał(a):
> W związku z atakami, w Sharm zamknięto wszystkie plaże i nurkowiska.

Od 27 minuty:
http://tinyurl.com/34sxc9r

Jacek

Usłyszałem,że masz 30-letnie doświadczenie w nauczaniu nurkowania-niesamowite.
Marketing zawsze był daleki od rzeczywistości.

Od 27 minuty:
 http://tinyurl.com/34sxc9r --

Data: 2010-12-04 14:59:14
Autor: Włodek
Użytkownik  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:10c9.0000004e.4cf94c0a@newsgate.onet.pl...

W związku z atakami, w Sharm zamknięto wszystkie plaże i nurkowiska.

Od 27 minuty:
http://tinyurl.com/34sxc9r

Jacek

--

Czy zawsze komentujesz bez aktualnej wiedzy na jakiś temat?
(patrz Twoje pytanie o najnowsze informacje)

A skąd wiesz że rekin się wystraszył octopusa i pokąsał?
A może nurek bronił się przed atakującym rekinem, psykając octopusem?
Nie znam się na rekinach ale wszelkie znane mi informacje mówią że rekiny nie lubią ludzi nie dlatego że mało tłuszczu (czasem kąsek ludzki może mieć sporo tłuszczu) ale dlatego że jesteśmy dla nich nie smaczni. One tylko próbują czy człowiek  jest smaczny a to wystarczy by odgryźć kawałek.

Myślałem że agresja na oślep to przywilej oszalałego człowieka a tu rekin także kąsa bez opamiętania :-)
Myślałem że strach u zwierząt najczęściej powoduje reakcję ucieczki a nie atak agresji na straszne psykadło.
Wyjątkiem są zwierzątka broniące małych.
Bo rozumiem że panowie ruscy zostali zjedzeni na jednym nurkowaniu przez jednego ogłupiałego ze strachu rekina (już denata)

Pozdrawiam Włodek
www.balastnurkowy.yoyo.pl
www.fotkiw.yoyo.pl

Data: 2010-12-04 15:11:07
Autor: 666
Trzy ataki rekina w Sharm w ciagu ostatnich 24h
Czy denatem to ten rekin czy jakiś inny to nie wiemy.
Dla uratowania biznesu hotelowego w Sharm jakikolwiek rekin musiał się znaleźć martwy.

Jeśli Rosjanom pokąsał ręce, to zapewne chcieli się w naturalnym dla ludzi geście "odepchnąć", obronić "zasłaniając" rękami.
Pewnie lepiej byłoby nadstawić plecy i butle, ale nie wiadomo,czy wtedy by rekin nie wybrał głowy do posmakowania.

-- -- -

ogłupiałego ze strachu rekina (już denata)

Data: 2010-12-05 17:15:36
Autor: 666
Trzy ataki rekina w Sharm w ciagu ostatnich 24h
No właśnie, pogłoski o dezercji rekina były przesadzone.
Ale to bardzo patriotyczny rekin, bo je tylko Rosjan i Niemców:
http://www.bbc.co.uk/news/world-middle-east-11922032

A może przebrana formoza??
Nasz rodzony psychol daje popalić Angeli i Vladimirowi??
JaC

-- -- -

Data: 2010-12-05 19:28:58
Autor: Włodek
Użytkownik " 666"  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:idghbo$5ot$1@inews.gazeta.pl...

[...]

Pokazana fotka trupa Rekiniego jako żywo (lewa część paszczy i łańcuch po prawej) przypomina tego truposza co zjadł panów Ruskich :-)
Pewnie ożył bo obowiązki patriotyczne zmusiły.......

Pozdrawiam Włodek
www.balastnurkowy.yoyo.pl
www.fotkiw.yoyo.pl

Data: 2010-12-05 20:17:30
Autor: jacekplacek
 666 <j666@gazeta.SKASUJ-TO.pl> napisał(a):
[...]

Pomijając Niemców, Rosjan itd. - to byli ludzie, więc żarty mało na miejscu. Proponuję się zastanowić, że Egipt, to wcale nie taki beztroski lajcik, jakby niektórzy chcieli to widzieć. --

Data: 2010-12-06 19:56:53
Autor: jacekplacek
[...]

http://www.360stopni.org/?p=8306 "Rekin z Sharm-el Sheikh zaatakował ponownie. Kolejną ofiarą, tym razem śmiertelną jest 70-letnia Niemka, która pływała w pobliżu plaży resortu Hyatt. Rekin okaleczył jej ramię i prawdopodobnie zmarła wskutek utraty znacznej ilości krwi. Niemka jest piątą ofiarą rekina z Sharm.

Egipskie CDWS (Chamber of Diving and Water Sports) wydało zakaz kąpieli i snorkelu z brzegu czy łodzi w wodach Sharm-el Sheikh. Tylko miejsca nurkowe nie zostały objęte zakazem (uważa się, że rekin nie zaatakuje nurka z akwalungiem ponieważ bąble powietrza go odstraszają &#8211; przyp red.). Wskutek obławy na rekiny złapano jednego żarłacza białopłetwego i mako. Wyniki sekcji zwłok zwierząt nie zostały podane do informacji publicznej, ale po ostatnim wypadku wiadomo, że zagrożenie wciąż jest obecne.

Turyści obwiniają egipskie władze, że nie zamknięto plaż bezpośrednio po pierwszym ataku. Informacje które podaje egipska strona różnią się od relacji naocznych świadków. Turystyka plażowa przynosi 66%  całego dochodu z turystyki w Egipcie. W tym roku Egipt zarobił na turystach $12,3 miliardów."

Szkoda, że nasz ekspert od rekinów milczy. Czy rekiny na prawdę odstraszają bąble nurka scuba? Może prócz kurzątkowskiego ktoś jeszcze jest zorientowany?

--

Trzy ataki rekina w Sharm w ciagu ostatnich 24h