Trzy ataki rekina w Sharm w ciagu ostatnich 24h

1 Data: Grudzień 01 2010 19:53:33
Autor: Hesham Gabr
Trzy ataki rekina w Sharm w ciagu ostatnich 24h

2 Data: Grudzień 01 2010 19:08:22
Autor: jacekplacek
Re: Trzy ataki rekina w Sharm w ciagu ostatnich 24h
Hesham Gabr <hesham_gabr@onet.pl> napisał(a):

W zwiazku z atakami, w Sharm zamknieto wszystkie plaze i nurkowiska.

http://www.bbc.co.uk/news/world-middle-east-11891450

i oficjalne oswiadczenie CDWS:
http://myemail.constantcontact.com/Suspension-of-all-diving-and-watersports-
act
ivities-in-Sharm-el-Sheikh.html?soid=1102848092418&aid=0Gs6-PK2oYI

No proszę - rekiny poczytały kurzątkowskie nuras.info i pokazały kto
groźniejszy: rekin czy partner... Szkoda, że nie wiadomo co będzie jak za
partnera jest "szalony rekin" - nie dość, że aparat wyrwie, to jeszcze
pokąsa? Nie iwm jak w wodzie, ale w necie kąsa na oślep i bez etyki.

--

3 Data: Grudzień 01 2010 22:07:13
Autor: Marek Fafka
Re: Trzy ataki rekina w Sharm w ciagu ostatnich 24h
Przecież to sharmdajwer wrócił z vip safari.
Może głodny był?

mf

W dniu 2010-12-01 20:08,  jacekplacek pisze:
[...]

4 Data: Grudzień 03 2010 12:36:06
Re: Trzy ataki rekina w Sharm w ciagu ostatnich 24h
W zwiazku z atakami, w Sharm zamknieto wszystkie plaze i nurkowiska.

W dzisiejszej Panoramie będę komentował ten wypadek, gdyby były jeszcze jakieś
informacje od CDWS to proszę o zamieszczenie ich tu, ułatwią mi udzielenie
wywiadu dla TVP 2.

Jacek

--

5 Data: Grudzień 05 2010 20:43:28
Autor: jacekplacek
in_for@vp.pl napisał(a):

> [...]

jakieś
informacje od CDWS to proszę o zamieszczenie ich tu, ułatwią mi udzielenie

Na temat dzisiejszego ataku i w związku z poprzednimi znalazłem taka
informację:
"Część specjalistów uważa, że powodem ataków są niekontrolowane połowy ryb w
popularnych rejonach nurkowania. Rekiny nie mają wtedy pożywienia i mogą
atakować ludzi. Kilka tygodni temu w rejonie Szarm-el-Szejk wyrzucono do
morza ze statku dużą liczbę martwych owiec, co mogło przyciągnąć drapieżne
ryby." - za F-N. Czy jako jeden z niewielu specjalistów, mógłbyś to jakoś
skomentować?

--

6 Data: Grudzień 03 2010 20:59:06
Re: Trzy ataki rekina w Sharm w ciagu ostatnich 24h

Od 27 minuty:
http://tinyurl.com/34sxc9r

Jacek

--

7 Data: Grudzień 04 2010 06:35:46
Autor: Fun nurkowania
in_for@vp.pl napisał(a):

> W związku z atakami, w Sharm zamknięto wszystkie plaże i nurkowiska.

Od 27 minuty:
http://tinyurl.com/34sxc9r

Jacek

Usłyszałem,że masz 30-letnie doświadczenie w nauczaniu nurkowania-niesamowite.
Marketing zawsze był daleki od rzeczywistości.

Od 27 minuty:
 http://tinyurl.com/34sxc9r

--

8 Data: Grudzień 04 2010 14:59:14
Autor: Włodek
Użytkownik  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:10c9.0000004e.4cf94c0a@newsgate.onet.pl...

W związku z atakami, w Sharm zamknięto wszystkie plaże i nurkowiska.

Od 27 minuty:
http://tinyurl.com/34sxc9r

Jacek

--

Czy zawsze komentujesz bez aktualnej wiedzy na jakiś temat?
(patrz Twoje pytanie o najnowsze informacje)

A skąd wiesz że rekin się wystraszył octopusa i pokąsał?
A może nurek bronił się przed atakującym rekinem, psykając octopusem?
Nie znam się na rekinach ale wszelkie znane mi informacje mówią że rekiny nie lubią ludzi nie dlatego że mało tłuszczu (czasem kąsek ludzki może mieć sporo tłuszczu) ale dlatego że jesteśmy dla nich nie smaczni. One tylko próbują czy człowiek  jest smaczny a to wystarczy by odgryźć kawałek.

Myślałem że agresja na oślep to przywilej oszalałego człowieka a tu rekin także kąsa bez opamiętania :-)
Myślałem że strach u zwierząt najczęściej powoduje reakcję ucieczki a nie atak agresji na straszne psykadło.
Wyjątkiem są zwierzątka broniące małych.
Bo rozumiem że panowie ruscy zostali zjedzeni na jednym nurkowaniu przez jednego ogłupiałego ze strachu rekina (już denata)

Pozdrawiam Włodek
www.balastnurkowy.yoyo.pl
www.fotkiw.yoyo.pl

9 Data: Grudzień 04 2010 15:11:07
Autor: 666
Re: Trzy ataki rekina w Sharm w ciagu ostatnich 24h
Czy denatem to ten rekin czy jakiś inny to nie wiemy.
Dla uratowania biznesu hotelowego w Sharm jakikolwiek rekin musiał się znaleźć martwy.

Jeśli Rosjanom pokąsał ręce, to zapewne chcieli się w naturalnym dla ludzi geście "odepchnąć", obronić "zasłaniając" rękami.
Pewnie lepiej byłoby nadstawić plecy i butle, ale nie wiadomo,czy wtedy by rekin nie wybrał głowy do posmakowania.

-- -- -

ogłupiałego ze strachu rekina (już denata)

10 Data: Grudzień 05 2010 17:15:36
Autor: 666
Re: Trzy ataki rekina w Sharm w ciagu ostatnich 24h
No właśnie, pogłoski o dezercji rekina były przesadzone.
Ale to bardzo patriotyczny rekin, bo je tylko Rosjan i Niemców:
http://www.bbc.co.uk/news/world-middle-east-11922032

A może przebrana formoza??
Nasz rodzony psychol daje popalić Angeli i Vladimirowi??
JaC

-- -- -

Czy denatem to ten rekin czy jakiś inny to nie wiemy.

--

11 Data: Grudzień 05 2010 19:28:58
Autor: Włodek
Użytkownik " 666"  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:idghbo$5ot$1@inews.gazeta.pl...

[...]

Pokazana fotka trupa Rekiniego jako żywo (lewa część paszczy i łańcuch po prawej) przypomina tego truposza co zjadł panów Ruskich :-)
Pewnie ożył bo obowiązki patriotyczne zmusiły.......

Pozdrawiam Włodek
www.balastnurkowy.yoyo.pl
www.fotkiw.yoyo.pl

12 Data: Grudzień 05 2010 20:17:30
Autor: jacekplacek
 666 <j666@gazeta.SKASUJ-TO.pl> napisał(a):

[...]

Pomijając Niemców, Rosjan itd. - to byli ludzie, więc żarty mało na miejscu.
Proponuję się zastanowić, że Egipt, to wcale nie taki beztroski lajcik, jakby
niektórzy chcieli to widzieć.

--

13 Data: Grudzień 06 2010 19:56:53
Autor: jacekplacek
[...]

http://www.360stopni.org/?p=8306
"Rekin z Sharm-el Sheikh zaatakował ponownie. Kolejną ofiarą, tym razem
śmiertelną jest 70-letnia Niemka, która pływała w pobliżu plaży resortu
Hyatt. Rekin okaleczył jej ramię i prawdopodobnie zmarła wskutek utraty
znacznej ilości krwi. Niemka jest piątą ofiarą rekina z Sharm.

Egipskie CDWS (Chamber of Diving and Water Sports) wydało zakaz kąpieli i
snorkelu z brzegu czy łodzi w wodach Sharm-el Sheikh. Tylko miejsca nurkowe
nie zostały objęte zakazem (uważa się, że rekin nie zaatakuje nurka z
akwalungiem ponieważ bąble powietrza go odstraszają &#8211; przyp red.). Wskutek
obławy na rekiny złapano jednego żarłacza białopłetwego i mako. Wyniki sekcji
zwłok zwierząt nie zostały podane do informacji publicznej, ale po ostatnim
wypadku wiadomo, że zagrożenie wciąż jest obecne.

Turyści obwiniają egipskie władze, że nie zamknięto plaż bezpośrednio po
pierwszym ataku. Informacje które podaje egipska strona różnią się od relacji
naocznych świadków. Turystyka plażowa przynosi 66%  całego dochodu z
turystyki w Egipcie. W tym roku Egipt zarobił na turystach $12,3 miliardów."

Szkoda, że nasz ekspert od rekinów milczy. Czy rekiny na prawdę odstraszają
bąble nurka scuba? Może prócz kurzątkowskiego ktoś jeszcze jest zorientowany?

--

Trzy ataki rekina w Sharm w ciagu ostatnich 24h