Trzy - cztery pytania nt. LPG

Data: 2010-01-20 16:35:16
Autor: Bydlę
Trzy - cztery pytania nt. LPG
Marcus wrote:
> Witajcie!
>
> A więc tak....
> 1. i 2. Czy ktoś z Was wie czemu ceny LPG tak szaleją

Bo jest zimno.
Gazu używa się do grzania, więc ceny podążająza popytem.

> 3. Który element instalki LPG w największej mierze odpowiada za poziom
> zużycia gazu?

kierowca, silnik, instalacja.

> 4. Czy można "miksować" elementy poszczególnych instalacji?

Można, ale lepiej znaleźć gazownika, któremu się zaufa i jemu powierzyć opiekę nad instalacją.

(w nexii 1,5 GL zużywałem między 8, a 13 litrów gazu (mniej więcej), bez względyu na rodzaj trasy i porę roku...
to, co powowodało różnicę w spalaniu, to był mój styl jazdy.
(benzyny zużywała dokłądnie tyle samo i w takich samych zależnościach))

--
Bydlę

Data: 2010-01-20 21:13:06
Autor: jack
Trzy - cztery pytania nt. LPG
Dnia Wed, 20 Jan 2010 16:35:16 +0100, Bydlę napisał(a):

Marcus wrote:
> [...]

Bo jest zimno.
Gazu używa się do grzania, więc ceny podążająza popytem.

Oraz albo przedewszystkim zmienia się proporcja propanu/butanu w mieszance
ma to związek z temperaturami - więcej jest tego droższego w zimie

Data: 2010-01-21 00:58:55
Autor: kogutek
Trzy - cztery pytania nt. LPG
> [...]

> Gazu używa się do grzania, więc ceny podążająza popytem.
ma to związek z temperaturami - więcej jest tego droższego w zimie
Byś się zdziwił. --

Data: 2010-01-21 10:05:58
Autor: szymo
Trzy - cztery pytania nt. LPG

Oraz albo przedewszystkim zmienia się proporcja propanu/butanu w mieszance
ma to związek z temperaturami - więcej jest tego droższego w zimie

Pobożne życzenia.....

Powiedzmy że tak być powinno bo butan to tylko wypełniacz ale jaki gaz jest każdy widzi

Data: 2010-01-21 12:15:36
Autor: Bydlę
Trzy - cztery pytania nt. LPG

Marcus wrote:
> [...]

Oraz albo przedewszystkim zmienia się proporcja propanu/butanu w mieszance
ma to związek z temperaturami - więcej jest tego droższego w zimie

Tyz prowda, jak mawiają górale. :-)

--
Bydlę

Trzy - cztery pytania nt. LPG