[ID] Trzy filmy

Data: 2009-02-27 22:54:39
Autor: Robinson
[ID] Trzy filmy
1. Film rosyjski. Opowiada o podróży bodajże trzech poborowych do jednostki, w
której mają się stawić i o ich codziennym życiu w wojsku. Coś na kształt "Biloxi
Blues", tyle że w wersji rosyjskiej. Pamiętam że do jednostki miał ich dowieźć
jakiś oficer, który nie wylewał za kołnierz i często z powodu nieprzytomności
wywołanej alkoholem to oni prowadzili jego, zamiast on ich :) Ogólnie taka
satyra na rosyjską armię.

2. Film prawdopodobnie skandynawski, ale nie jestem pewien. Opowiada o dwóch
dziewczynach które dla żartów, czy z jakiegoś innego powodu umawiały się w
restauracjach z facetami na kolację, zamawiały masę jedzenia, a kiedy
przychodziło do zapłacenia rachunku, to one pod pozorem wyjścia do toalety
uciekały zostawiając delikwentom niezapłacony rachunek. Ale w końcu wyrolowani
faceci zemścili się na nich, zostawiając je w tej samej sytuacji. Film był
emitowany w TVP Kultura.

3. Wydaje mi się że francuski. Film opowiada o parze, która mimo braku
medycznych problemów z płodnością miała problem z zajściem w ciążę. Całą treścią
filmu było dociekanie (zwłaszcza przez kobietę) co jest tego powodem.
Charakterystyczną sceną jaką zapamiętałem był moment, kiedy facet miał iść
przebadać spermę, a jego partnerka powiedziała mu, że w trakcie jej
"wytwarzania" ma sobie wyobrazić ją :)

Pomożecie? ;)

--

[ID] Trzy filmy