Trzy głowy - zadziałają czy nie?

Data: 2009-05-09 21:06:56
Autor: Gonzo
Trzy głowy - zadziałają czy nie?
Masz jakis algorytm do wyszukiwania RGR? Bo ja juz chyba wiem jak takie cos mozna napisac.

Data: 2009-05-09 22:14:53
Autor: DJ\(stopazwrotu.pl\)
Trzy głowy - zadziałają czy nie?
Ja wyszukuję za pomocą oczu :)
Kilka lat temu miałem przez chwilę plugin do metastocka "Chart pattern recognition" czy jakoś tak, ale nie byłem z tego zadowolony.
W kodowaniu jestem za cienki, żeby przetłumaczyć RGRy i oRGRy na język zrozumiały dla programu.
DJ

Data: 2009-05-10 11:10:32
Autor: DeJotTe
[...]

Formacja głowy i ramion jest skuteczna bo analizuje trend, czyli np w przypadku formacji szczytowej tworzy niższy szczyt i niższy dołek, a taki układ jest zapowiedzią kontynuacji nowego trendu.
Definiując ściśle warunki jakie muszą być spełnione by uznać układ danych za formację okaże się, że wcale tak dużo ich nie ma, a to co widzisz na wykresach świecowych jako formacje, na wykresach pozbawionych szumu może nią nie być. Do przetestowania formacji mogą posłużyć wykresy Renko lub Przełamania trzech linii.

Trzy głowy - zadziałają czy nie?