[wakacyjnie] Trzy kółka zamiast czterech ;)

Data: 2011-08-03 16:35:37
Autor: Przemysław Czaja
[wakacyjnie] Trzy kółka zamiast czterech ;)

Użytkownik "PesTYcyD"

http://policyjni.gazeta.pl/Policyjni/1,91152,10054955,Lotewski_autokar_przejechal_prawie_cala_Polske_bez.html

Trzeba przyznać że przekozak ;)

Patrz Pan, ja widuję prawie codziennie Tiry z podniesioną jedną osią i jakoś zdjęć nikt nie robi :)

Data: 2011-08-04 08:10:07
Autor: juhass
[wakacyjnie] Trzy kółka zamiast czterech ;)

Patrz Pan, ja widuję prawie codziennie Tiry z podniesioną jedną osią i
jakoś zdjęć nikt nie robi :)

Osią podniesioną na pasach transportowych? Przekozak z Ciebie. ;)

--
Pozdrawiam:
juhass

Data: 2011-08-04 11:28:41
Autor: Waldek Godel
Dnia Thu, 04 Aug 2011 08:10:07 +0200, juhass napisał(a):

Patrz Pan, ja widuję prawie codziennie Tiry z podniesioną jedną osią i
jakoś zdjęć nikt nie robi :)

Osią podniesioną na pasach transportowych? Przekozak z Ciebie. ;)

A sposób podnoszenia wpływa istotnie na całą resztę? Po czym wnosisz, drogi
Watsonie?

--
Pozdrowienia, Waldek Godel
Zapytaj, czy mógłby tego nie robić.

[wakacyjnie] Trzy kółka zamiast czterech ;)