Trzy lata walki z wiatrakami posz³o w pizdu

Data: 2019-01-26 05:53:33
Autor: Bruno Brunowski
Trzy lata walki z wiatrakami posz³o w pizdu
Najnowsze wytyczne rz±du s± takie: chcesz mieæ pr±d, to se zrób! Nowy program nazywa siê Energia+: "Celem programu Energii Plus jest doprowadzenie do obni¿enia ceny energii. Ma w tym pomóc upowszechnienie nowoczesnych technologii, takich jak instalacje fotowoltaiczne czy mikroelektrownie wodne. Program Energia Plus bazuje na modelu "prosumenckim", czyli takim, w którym korzystaj±cy z energii sami j± wytwarzaj±. Nadmiar mogliby sprzeda¿ lub przekazaæ do sieci i otrzymaæ z tego tytu³u rekompensaty." https://www.rmf24.pl/fakty/polska/news-emilewicz-oglasza-program-energia-plus-w-tym-roku-pierwsze-e,nId,2781025

Trzy lata w plecy. S³uszn± liniê ma nasza partia!

--
Bruno

Data: 2019-01-26 06:40:19
Autor: Zenek Kapelinder
Trzy lata walki z wiatrakami posz³o w pizdu
Sluszna linie ma pis. POprzedni zlodziejski system mial bazowac na duzych instalacjach majacych sie zywic dotacjami. Pieniadze na dotacje mialy byc ukradzione ludziom przez podwyzke ceny pradu. W nowym za magazynowanie nadwyzek pradu w sieci trzeba bedzie zaplacic.

Data: 2019-01-26 06:53:36
Autor: Bruno Brunowski
Trzy lata walki z wiatrakami posz³o w pizdu
W dniu sobota, 26 stycznia 2019 15:40:20 UTC+1 u¿ytkownik Zenek Kapelinder napisa³:
[...]

Pisiory praktycznie wykosi³y mikro¼ród³a w 2016 roku:
"Projekt zosta³ zg³oszony przez pos³ów PiS i rozwi±zanie krytykuje zarówno pozycja jak i ¶rodowiska zwi±zane z OZE. Ich zdaniem proponowane w nowelizacji rozwi±zania nie bêd± sprzyjaæ rozwojowi energetyki obywatelskiej, bo inwestycje w mikro¼ród³a zwróc± siê po wielu latach. Faktycznie wiêc - bêd± tylko dla ludzi bardzo zamo¿nych."

https://tvn24bis.pl/z-kraju,74/nowelizacja-ustawy-o-oze-pis-uderzy-w-prosumentow,651014.html

Przy okazji og³oszono ¶ciepê na energetykê konwencjonaln±: "Op³ata przej¶ciowa jest doliczana do rachunków za energiê.  Zgodnie z zapisami projektu ma ona wzrosn±æ z 3,87 z³ do 8 z³ brutto miesiêcznie." Teraz przeb±kuj± o powrocie do tego co robili poprzednicy, tyle ¿e po nazw± z plusem.

--
Bruno

Data: 2019-01-26 10:30:18
Autor: Zenek Kapelinder
Trzy lata walki z wiatrakami posz³o w pizdu
Idea mikrozrodel polega na tym ze wlasciciel mikrozrodla wytwarza energie dla siebie i w przypadku energii elektrycznej zamiast magazynowac w akumulatorach moze magazynowac w sieci. Wlasciciel sieci pobiera za magazynowanie oplate. Zeby na czyms zarabiac trzeba otworzyc dzialanosc gospodarcza i znalezc odbiorce produktu. Trzeba sie rowniez zmiescic w cenie za jaka inni sprzedaja taki sam produkt. Elektrownie sprzedaja prad za kilkanascie groszy za kilowatogodzine. Nikomu z wiatrakami albo fotowoltaika nie uda sie zejsc do ceny elektrowni. Brak oplacalnosci takiej dzialanosci powoduje ze nie bedzie firm prowadzacych dzialalnosc polegajaca na produkcji pradu z wiatru i slonca. Jedynym wyjatkiem moze byc panstwowa instalacja na Baltyku mogaca wytwarzac prad w cenie pradu z elektrowni. Wszystkie dotacje do indywidualnych instalacji sa niedopuszczalne bo sa kryminogenne i psuja rynek. Jesli juz dotowac to firmy produkujace urzadzenia do pozyskiwania energii ze zrodel odnawialnych. Ale nie dotowac kasa a stworzeniem warunkow zeby powstaly i zarabialy. Czyli np zwolnieniem z jakis podatkow i oplat. Ulatwieniem w biurokracji, stworzeniem przepisow ktore na zasadzie dobrowolnosci przymusowej beda wymuszaly montaz instalacji na dachach. OZE to nie tylko prad. To rowniez tanie kolektory sloneczne podgrzewajace wode.

Data: 2019-01-26 10:57:25
Autor: Bruno Brunowski
Trzy lata walki z wiatrakami posz³o w pizdu
Zenu¶ widzê ¿e nie za³apa³e¶. Zwrocik robimy o 180 stopni i teraz mikro¼ród³a i OZE to najbardziej zajefajna rzecz na ¶wiecie.

Op³acalno¶æ instalacji bierze siê nie z jej pañstwowo¶ci,a z wiej±cego wiatru. Przewa¿nie pañstwowe wychodzi dro¿ej  i mniej efektywnie.
Fakt morzem s± dobre warunki, ale jest te¿ do¶æ szeroka strefa ochrony wybrze¿a, a im g³êbiej w morze tym dro¿ej.

--
Bruno

Data: 2019-01-27 12:31:26
Autor: Pajdak
Trzy lata walki z wiatrakami posz³o w pizdu
U¿ytkownik "Bruno Brunowski" <brunoj@interia.pl> napisa³ w wiadomo¶ci news:c9dceed9-ed3b-4aa9-a671-41286ac0f926googlegroups.com...
[...]

S±dzisz, ¿e zenus zna sie na wiatrakach? Chyba ¿e tak jak pewien rycerz co je atakowa³.

--
Pajdak

Data: 2019-01-26 11:15:42
Autor: Zenek Kapelinder
Trzy lata walki z wiatrakami posz³o w pizdu
To ty nie lapiesz ze firmy ktore za placformy stawialy wiatraki zysk chcialy osiagnac z dotacji. Im wiecej by produkowaly tym by dostawaly wieksze dotacje. Oczywiste jest ze firmy te byly bezposrednio powiazane z ludzmi krolika i z nimi dzielily sie kasa. JeloPOzycja nie robi dymu o jakies wolty czy ampery ale o to ze zostala w kolejnym miejscu odcieta od kasy. Dlatego chwilowo jedynym punktem programu wyborczego PO jest odsuniecie PISu od wladzy..

Data: 2019-01-26 15:46:19
Autor: japanizer
On Sunday, January 27, 2019 at 4:15:44 AM UTC+9, Zenek Kapelinder wrote:
To ty nie lapiesz ze firmy ktore za placformy stawialy wiatraki zysk chcialy osiagnac z dotacji.

£¿esz jak pies, jak ka¿dy fanatyk z³odziei z PiS:

https://wysokienapiecie.pl/14855-ceny-energii-z-wiatru-aukcje-oze-koszty-produkcji-pradu-z-wegla/

  Wiatraki zawstydzi³y wêgiel - dostarcz± pr±d o po³owê taniej

  Najtañsza nowa farma wiatrowa w Polsce bêdzie produkowaæ energiê elektryczn±   niemal za po³owê dzisiejszej ceny energii na rynku i o ponad po³owê taniej od   nowych elektrowni wêglowych.

A mo¿e tu PiS jaki wa³ek chcia³ wykrêciæ?

  Jeszcze trzy lata temu, cytowany przez PAP, Krzysztof Tchórzewski szacowa³, ¿e   koszt produkcji energii z farm wiatrowych to prawie 500 z³/MWh. ¦rednia cena z   tegorocznej aukcji okaza³a siê zatem a¿ o 60 proc. ni¿sza, ni¿ ówczesne   szacunki ministra.

  W tym czasie a¿ o 25 proc. wzros³y koszty produkcji energii w nowych   elektrowniach wêglowych.

Data: 2019-01-26 16:11:54
Autor: Zenek Kapelinder
Trzy lata walki z wiatrakami posz³o w pizdu
Jeszcze kretaczu jak bys napisal ze powolujesz sie na artykul z zeszlego roku. Przypomnisz kto wtedy rzadzil?

Data: 2019-01-26 16:46:46
Autor: japanizer
On Sunday, January 27, 2019 at 9:11:55 AM UTC+9, Zenek Kapelinder wrote:
[...]

  szacunki ministra. Sprawdzi³em, Krzysztof Tchórzewski by³ ministrem w rz±dzie Beaty Szyd³o. To jaki tam wa³ek kolejny raz PiS szykowa³, wiadomo?

Data: 2019-01-26 18:23:37
Autor: Zenek Kapelinder
Trzy lata walki z wiatrakami posz³o w pizdu
Walek to zrobili POprzednicy ze cena byla kila razy wyzsza i w zaden sposob nie dalo jej sie obnizyc. I nagle po przykreceniu sruby co skutkowalo urynkowieniem pradu z wiatrakow okazalo sie ze prad z nich jest troche tanszy od tego z wegla. Za POprzednikow tez bylby tanszy gdyby nie szachrajstwo. Jakis cud sie stal trzy lata temu ze nagle wiatraki stanialy a wiatr zaczal mocniej dmuchac?

Data: 2019-01-26 18:52:13
Autor: japanizer
On Sunday, January 27, 2019 at 11:23:40 AM UTC+9, Zenek Kapelinder wrote:
[...]

Dziadek, widzê ¿e znowu wam zwieracz puszcza w ¶rodku nocy i spaæ nie mo¿ecie, bo klepiecie bez sensu.

A rozwi±zanie "spisku PO" by³o w pierwszym zdaniu przytoczonego przez mnie artyku³u, zada³e¶ sobie choæ chwilê trudu, by przeczytaæ, czy tak jeste¶ przesi±kniêty jadem i nienawi¶ci± PiS, ¿e czytaæ ju¿ nie potraficie?

Skup siê na s³owie "nowa":

  Najtañsza nowa farma wiatrowa w Polsce (...)

A jak dalej nie za³apujecie:

http://naukawpolsce.pap.pl/aktualnosci/news%2C31829%2Cekspert-technologie-oze-maja-coraz-lepsza-wydajnosc-i-tanieja.html

  Ekspert: technologie OZE maj± coraz lepsz± wydajno¶æ i taniej±

  Technologie pozwalaj±ce korzystaæ z energii odnawialnej w ostatnim czasie   bardzo potania³y i polepszy³a siê ich wydajno¶æ.

Data: 2019-01-27 08:34:56
Autor: u2
W dniu 27.01.2019 o 03:52, japa pisze:
Dziadek, widzê ¿e znowu wam zwieracz puszcza w ¶rodku nocy i spaæ nie mo¿ecie, bo klepiecie bez sensu.

lol
--
General Skalski o zydach w UB :

niczego nie prowadzi... Ludzi, ktorzy uzywaj± slow 'antysemita',
tworza mowe nienawisci".

George Orwell :

Data: 2019-01-27 18:29:25
Autor: Pisiorowy Escobar
Trzy lata walki z wiatrakami posz³o w pizdu
japanizer@japanizer.org napisa³(-a):

> [...]

  Technologie pozwalaj±ce korzystaæ z energii odnawialnej w ostatnim czasie   bardzo potania³y i polepszy³a siê ich wydajno¶æ.

stefcio zenu¶ i tak nie uwierzy
przecie¿ ogl±da³ dziennik tv (na nic innego go nie staæ) i tam wyra¼nie
powiedzieli ¿e wungiel to przysz³o¶æ
przecie¿ stefanka by nie ok³amali :DDDDDDDDDd

--
Francuzi uratowali podczas wojny 70% swoich ¿ydowskich obywateli - Polacy tylko 10%

Mimo nadej¶cia ostrze¿eñ z IMGW rz±d nie wys³a³ ostrze¿eñ RSO na komórki zalogowane na zagro¿onym terytorium mimo ¿e system dzia³a od 2015 roku.
Tym razem Szyd³o i P³aszczak maj± na rêkach krew 6 osób, w tym 2 nastolatek.

Grupa wiekowa 18-29 lat:
5% - zwolennicy rz±du
82% - przeciwnicy

"Polska prawica jest nie tylko zaczadzona, podobnie jak radykalni muzu³manie, chor± wersj± religii,
ale te¿ i bezdennie aintelektualna - te obie grupy wiêcej ³±czy, ni¿ dzieli."

Nag³e zmiany prokuratorów, fa³szywe komisje, wizyty na ul. Nowogrodzkiej i u
ojca Rydzyka - tak wygl±da codzienno¶æ tych, którzy walcz± o odzyskanie
pieniêdzy i wykrycie sprawców najwiêkszego przekrêtu w historii III RP.
Zdaniem by³ych cz³onków SKOK Wo³omin, obecna w³adza tkwi w tej aferze po uszy.

Imprezka SKOK Wo³omin -- -- -> http://pl.tinypic.com/r/2hg7fus/9
Poznaje kto¶ panów racz±cych siê pyszn± rosyjsk± wódeczk±?

Reuters: Media publiczne w Polsce to fabryka rz±dowych fake newsów

[ Bogdan Lis o Macierewiczu ]
Zwróci³ siê o spotkanie i ja siê z nim spotka³em, a to zawsze jest problem,
gdy siê w podziemiu spotykasz z kim¶, kto nie jest w strukturach podziemia, bo trzeba siê odpowiednio ubezpieczyæ.
Szybko uciek³em z tego spotkania, bo uzna³em go za agenta KGB. On namawia³ mnie do tego, ¿ebym siê ujawni³, mówi³,
¿e "Solidarno¶æ kaputt, ¿e to koniec z Solidarno¶ci±" - i mówiê to z rêk± na sercu - "¿e tak naprawdê jedynym ratunkiem jest,
¿eby¶my tak autentycznie, naprawdê pokochali ZSRR, bo tylko, jak oni nam uwierz±, ¿e my ich kochamy, to dadz± nam wiêcej wolno¶ci".
Taki cz³owiek! On ma byæ dzi¶ liderem tamtej Solidarno¶ci?!

PiS podejmuje "ohydn± próbê wyrzeczenia siê odpowiedzialno¶ci,
nie mniej haniebnej i nieprzekonuj±cej, jak w³asna ¿a³osna defleksja Rosji
potêpiaj±cej zestrzelenie samolotu MH17" i jest "tchórzostwem na potwornym poziomie". - Je¶li poprzecie Platformê Obywatelsk±, pomo¿ecie sobie,
  pomo¿ecie Polsce - powiedzia³ Jaros³aw Kaczyñski.

Data: 2019-01-27 12:33:07
Autor: Pajdak
Trzy lata walki z wiatrakami posz³o w pizdu
U¿ytkownik <japanizer@japanizer.org> napisa³ w wiadomo¶ci news:1ae4b73b-1327-490c-bfbe-72a8a49a799agooglegroups.com...
[...]

No paczpan, zenus teraz buduje farmy wiatrakowe? Moze razem z tym idiot± u2 któremu wydaje siê, ¿e jest in¿ynierem od elektryki.

--
Pajdak

Data: 2019-01-27 01:08:58
Autor: u2
W dniu 27.01.2019 o 00:46, japa pisze:
   Wiatraki zawstydzi³y wêgiel - dostarcz± pr±d o po³owê taniej

sam widzisz japa, dotychczas pr±d z wiatraków by³ ¶rednio 3 razy dro¿szy, wystarczy, ¿e nadesz³a dobra zmiana i od razu siê op³aca:)

Data: 2019-01-27 05:04:55
Autor: Bruno Brunowski
Trzy lata walki z wiatrakami posz³o w pizdu
W dniu sobota, 26 stycznia 2019 20:15:44 UTC+1 u¿ytkownik Zenek Kapelinder napisa³:
[...]

Zagada siê, taka by³a oficjalna linia PiS. Do zesz³ego tygodnia.

Dzi¶ robisz piêkny szpagacik i od teraz ka¿dego ranka wychwalasz OZE oraz mikroinstalacje:

"Celem programu Energii Plus jest doprowadzenie do obni¿enia ceny energii. Ma w tym pomóc upowszechnienie nowoczesnych technologii, takich jak instalacje fotowoltaiczne czy mikroelektrownie wodne. Program Energia Plus bazuje na modelu "prosumenckim", czyli takim, w którym korzystaj±cy z energii sami j± wytwarzaj±. Nadmiar mogliby sprzeda¿ lub przekazaæ do sieci i otrzymaæ z tego tytu³u rekompensaty." PS. System wsparcia dla OZE by³ nieco bardziej skomplikowany. To co przedstawiasz to uproszczona do granic mo¿liwo¶ci propagandówka dla szeregowych pisiorków.

--
Bruno

Data: 2019-01-27 14:13:15
Autor: u2
W dniu 27.01.2019 o 14:04, Br Br pisze:
[...]

bez przesady kupa, dymanie ciemnego luda to twoja specjalno¶æ, ale nie t± raz±:))))))))))

Data: 2019-01-27 18:35:06
Autor: Pisiorowy Escobar
Trzy lata walki z wiatrakami posz³o w p***
u2 <u_2@o2.pl> napisa³(-a):

bez przesady kupa, dymanie ciemnego luda to twoja specjalno¶æ, ale nie t± raz±:))))))))))

ju¿ tylko poszczekiwanie pod ka¿dym postem ci zosta³o
tak ciebie wydymali ¿e tylko obikiwaæ nogawki ju¿ potrafisz

smutno koñczysz :DDDDD

Data: 2019-01-31 14:39:09
Autor: Budzik
Trzy lata walki z wiatrakami posz³o w pizdu
U¿ytkownik Zenek Kapelinder 4kogutek44@gmail.com ...

[...]

Jak zwykle pomieszanie z poplataniem.
Porównujesz prad np z wiatraków z pradem z wegla. A to wbrew pozorom nie sa te same produkty. Bo pierwszy jest czysty a drugi nas podtruwa. Jezeli wziac to pod uwage to wnioski moga wyjsc zgo³a inne.
Pomijam juz to ze OZE ca³y czas rozwiaja technologie i to ze dzis sa przewaznie drozsze (chociaz coraz czesciej tansze) to nie znaczy ze wraz z rozwojem technologii to sie nie zmieni.
No i najwazniejsze - ile bys zap³aci³ za prad wiecej wiedzac ze dzieki temu bêdziesz mia³ zdrowsze dzieci?

--
Pozdrawia... Budzik
b_ud_zi_k_6_1 na poczta kropka onet kropka pl  (adres antyspamowy, usuñ tak¿e "_")

Data: 2019-01-31 07:25:36
Autor: Zenek Kapelinder
Trzy lata walki z wiatrakami posz³o w pizdu
To sa przewaznie drozsze czy coraz czesciej tansze? Rozdwojenie jazni masz? Nie jestem w stanie nic dolozyc do pradu bo to nie on truje. W Lodzi jest jakosciowo dobre powietrze. To za sprawa jej polozenia. Elektrownie weglowe nie truja. One robia CO2. A ze uwazam ze wzrost CO2, ktorego zawartosc w atmosferze jest mierzona w  ppmach, jest korzystny to do elektrowni weglowych nic nie mam. Powietrze w miastach i na wsiach zanieczyszczaja przede wszystki ludzie palacy zlym paliwem w zlych piecach i kotlach. Sasiad mowil ze w tym sezonie grzewczym spalil w dwoch piecach kaflowych prawie tone wegla i ze lagodna zima jest. Ja spalilem 250 kilogramow pelletu. W Lodzi w centrum chwilowo sa troche podwyzszone wskazniki zanieczyszczenia powietrza. Czasowo bo sa remonty nie naprawianych od kilkudziesieciu lat ulic i w godzinach szczytu robia sie duze korki. Jak wyremontuja problem zniknie. Niepotrzebnie starasz sie grac na uczuciach ze moje dzieci albo wnuki.... . Nie widze dla nich w tej chwili zadnego zagrozenia zwiazanego z zanieczyszczeniem powietrza w miescie Lodzi. Wyszlo ze kiedys ludzie jechali na wies bo bylo tam swieze powietrze. A teraz wioskowi jak chca poodychac swiezym powietrzem przyjezdzaja do duzych miast. W zeszlym roku jak spadl snieg to po tygodniu w centrum byl bialy i nie chcial topniec. Jak pojechalem do Nowosolnej, duza wiocha wlaczona jakis czas temu do Lodzi z niska zabudowa domami jednorodzinnymi, to sniegu prawie nie bylo a to co zostalo bylo czarne od sadzy i popiolu. Masz jeszcze jakies pytania?

Data: 2019-01-31 17:59:51
Autor: Budzik
Trzy lata walki z wiatrakami posz³o w pizdu
U¿ytkownik Zenek Kapelinder 4kogutek44@gmail.com ...

To sa przewaznie drozsze czy coraz czesciej tansze?

No ale przeciez... Zenek... Ty chyba nie sadzisz ze cena pradu jest dana raz na zawsze... jest gie³da przeciez...

Rozdwojenie
jazni masz?

Przykro jak swoj brak wiedzy przerzucasz na pejoratywne sugestie co do mojej osoby...

[...]

Ano chyba ze tak.
Zapomnia³em o twojej teorii której co prawda przecza wszystkie zrod³a naukowe ale kto by sie przejmowa³ :)))

Powietrze w miastach i na wsiach zanieczyszczaja przede wszystki
ludzie palacy zlym paliwem w zlych piecach i kotlach.

Równiez.
Szkoda ze znów twoje teorie sa jakos tak odosobnione w kontakcie z tym co podaj± naukowcy...
https://tech.wp.pl/elektrownie-weglowe-truja-europejczykow-najgorsi-sa-
niemcy-6319633541290113a

[...]
Podoba mi siê jak ograniczasz zycie twoich dzieci do "czystego" powietrza w £odzi... Szerokie horyzonty to sie nazywa! :)
nie daj boze jak beda chcia³y zyc gdzies indziej :)))

Pominê milczeniem ³udzenie sie ze w miescie jest stan przed remontem i po remoncie drogi :) U nas jest zawsze "w trakcie"

 --
Pozdrawia... Budzik
b_ud_zi_k_6_1 na poczta kropka onet kropka pl  (adres antyspamowy, usuñ tak¿e "_")
Argumentowi "Bo nie!" przeciwstawiam
kontrargument "Bo tak!".   Tomasz 'tsca' Sienicki

Data: 2019-01-31 11:45:06
Autor: Zenek Kapelinder
Trzy lata walki z wiatrakami posz³o w pizdu
Obudz sie Budzik i nie pierdol dorabiajac pizdzie uszy. Pisales o technologiach ze sa drozsze a nawet tansze. Z cena pradu na gieldzie tez nie pierdol i nie myl. Jest gielda i sa kontrtakty dlugoterminowe. Na gielde ida nadwyzki albo kupuja na niej ci co im zabraklo z kontraktu a musza miec.

Data: 2019-01-31 12:15:06
Autor: Bruno Brunowski
Trzy lata walki z wiatrakami posz³o w pizdu
W dniu czwartek, 31 stycznia 2019 20:45:07 UTC+1 u¿ytkownik Zenek Kapelinder napisa³:
Obudz sie Budzik i nie pierdol dorabiajac pizdzie uszy. Pisales o technologiach ze sa drozsze a nawet tansze. Z cena pradu na gieldzie tez nie pierdol i nie myl. Jest gielda i sa kontrtakty dlugoterminowe.

Nie ma kontraktów d³ugo terminowych. KE je oprotestowa³a i teraz w rachunku op³ata przej¶ciowa ustalana przez rz±d.

Na gielde ida nadwyzki albo kupuja na niej ci co im zabraklo z kontraktu a musza miec.

Zenu¶ na gie³dzie s± zarówno kontrakty terminowe, jak i spot.

--
Bruno

Data: 2019-01-31 19:45:51
Autor: Pajdak
Trzy lata walki z wiatrakami posz³o w pizdu
U¿ytkownik "Budzik" <budzik61@poczta.o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> napisa³ w wiadomo¶ci news:XnsA9E89A9F3A858budzik61pocztaonetpl127.0.0.1...
[...]

To zenus zna sie i na elektryce? Przecie¿ to tuman od urodzenia! Jedyne co umie robiæ to "zarz±dzaæ kot³owni±".

--
Pajdak

Data: 2019-01-26 17:51:48
Autor: Pisiorowy Escobar
Trzy lata walki z wiatrakami posz³o w pizdu
Bruno Brunowski <brunoj@interia.pl> napisa³(-a):

> [...]

Przy okazji og³oszono ¶ciepê na energetykê konwencjonaln±: "Op³ata przej¶ciowa jest doliczana do rachunków za energiê.  Zgodnie z zapisami projektu ma ona wzrosn±æ z 3,87 z³ do 8 z³ brutto miesiêcznie." Teraz przeb±kuj± o powrocie do tego co robili poprzednicy, tyle ¿e po nazw± z plusem.

no i okaza³o siê ¿e pisiory krad³y 8-3,87z³ miesiêcznie, a nic nie zrobi³y
znowu zenusia kapusia wycwelono i wmówiono mu ¿e to inni chcieli ukra¶æ kasê

biedny zenu¶, taki g³upi...

Data: 2019-01-27 12:30:08
Autor: Pajdak
Trzy lata walki z wiatrakami posz³o w pizdu
U¿ytkownik "Pisiorowy Escobar" <presidento@goverment.ec> napisa³ w wiadomo¶ci news:4v3p4e9g3n2tluaqc6t1j1lvespjc8i05t4ax.com...
> [...]

znowu zenusia kapusia wycwelono i wmówiono mu ¿e to inni chcieli ukra¶æ kasê

On nie g³upi, on genetyczny idiota.

zenusiu, jak tam reparacje? kiedy bêd±! ;-)))

Ca³a Polska liczy na ciebie! ;-000

--
Pajdak

Data: 2019-01-27 12:27:56
Autor: Pajdak
Trzy lata walki z wiatrakami posz³o w pizdu
U¿ytkownik "Bruno Brunowski" <brunoj@interia.pl> napisa³ w wiadomo¶ci news:329466e6-ab1c-4473-9f2d-d33401b5508dgooglegroups.com...
Najnowsze wytyczne rz±du s± takie: chcesz mieæ pr±d, to se zrób!
Nowy program nazywa siê Energia+:

--

To towarzystwo jedynie co potrafi to okradaæ nasz kraj.

--
Pajdak

Trzy lata walki z wiatrakami posz³o w pizdu