Trzy nowe kontrakty...

Data: 2009-07-08 19:16:30
Autor: wiLQ
Trzy nowe kontrakty...

Nowe przynajmniej na grupie, bo nie zostaly wspomniane.

1) Bargnani dostal extension od Raptors rzedu 50M$/5y.

Jest jakis emoticon na drapanie sie po glowie?

Pomijajac, ze to kolejny kamyczek do ogrodka "kontraty za ppg" to
Colangelo z GMa, ktory stworzyl urok i sile Suns, zamienia sie w GMa
kierujacego Raptors ku corocznej draftowej loterii. Nie mam pojecia po
co podarowal 100M$ dwom podobnym zawodnikom, z ktorych zaden nie jest
tego warty i to kosztem kilku wlasnych sensownych FAsow na raz. Tym bardziej, ze Bargnani za rok bedzie RFA i spokojnie mozna bylo
poczekac na to co zagra w przyszlym sezonie i odpowiednio zareagowac z
umowa [lub tylko matchowac / odpuscic oferte innych]. No i szanse na
odejscie Bosha chyba rosna z kazdym takim ruchem...

2) Chris Andersen wraca do Nuggets za 26M$/5y.
Z jednej strony bylem zaskoczony, ze nikt sie nie skusil z pelnym MLE
jak z Gortatem, ale z drugiej umknal mi szczegol: Andersen ma 31 lat.
Co wiecej, jego gra bardzo mocno bazuje na atletyzmie, wiec w takim
przypadku dlugosc kontraktu wydaje sie byc ryzykowna. Czy jego dwuletnia
przerwa w graniu i niewielki przebieg niweluja to ryzyko?

3) Bibby zostaje w Hawks za 18M$/3y.
Wydaje mi sie, ze Hawks powinnibyli najpierw uderzyc po Sessionsa, ale z
drugiej strony wiedza co dostana od Bibbiego, Crawford bedzie pierwszym
rezerwowym, a nie starterem, a i wysokosc nie jest jakas rozrzutna jak
za solidnego startera [a jeszcze zeby 3 rok byl opcja klubu...].
Zastanawiajace, ze Sixers nie wmieszali sie do dyskusji. Z pelnym MLE
mogli powalczyc, wiec wychodzi na to, ze albo Andre Miller zostaje, albo
mocno wierza w Louisa Williamsa / Holidaya jako swojego startera na PG.

--
pzdr
wiLQ

Data: 2009-07-08 11:26:41
Autor: Calagan
Trzy nowe kontrakty...
On 8 Lip, 19:16, wiLQ <N...@spam.com> wrote:
[...]

  Smieszne jest to zwlaszcza w kontekscie ciec salary i poziomu LT.
Barg nijak na taka kase nie zasluzyl. A za rok spokojnie za mniejsze
pieniadze zgodzilby sie zostac, bo nikt nie bedzie placil kroci tylko
za punkty (no dobra, w NBA sie zdarzaja tacy).

[...]

  Moze nie calkowicie, ale w jakims tam zakresie "amortyzuja" dlugosc
kontraktu. Tylko, czy w takim wypadku nie powinien byc on nizszy? Gosc
ma wlasciwie do swojej zawodowej emerytury pewny grosz. Watpie, zeby
ktos dal mu az tak dluga umowe.

Data: 2009-07-08 22:29:59
Autor: s
Trzy nowe kontrakty...
[...]

Ja mam wrazenie, ze jest to message dla Bosha: "spojrz, budujemy dla Ciebie druzyne na lata". Pytanie tylko, czy buduja z wlasciwych klockow.
Widac wierza w Bargnaniego... I widac wierza, ze Krzysiek wierzy :-)

Pozdr

"...natomiast wywalajac dobrego zawodnika jest 100% szans, ze straciles wartosciowego zawodnika - wiLQ"

Data: 2009-07-08 23:27:28
Autor: wiLQ
Trzy nowe kontrakty...
s napisal(a) posta, ktorego chcialbym skomentowac:

> [...]
> pieniadze zgodzilby sie zostac, bo nikt nie bedzie placil kroci tylko
> za punkty (no dobra, w NBA sie zdarzaja tacy).

Powiedzialbym, ze dalo sie tu uzyc polski odpowiednik ;-)

dla Bosha: "spojrz, budujemy dla Ciebie druzyne na lata".

... w loterii.

Pytanie tylko, czy buduja z wlasciwych klockow.
Widac wierza w Bargnaniego...

Szkopul tkwi w tym, ze przy takiej kwocie to juz nie wiara...

I widac wierza, ze Krzysiek wierzy :-)

A Krzyska to nie rusza bo juz za rok bedzie w Heat lub Nets ;-)

--
pzdr
wiLQ

Data: 2009-07-09 08:32:03
Autor: s
Trzy nowe kontrakty...
[...]

Fakt, po polsku to by bylo jakos tak: upierdas :-P

[...]

O, ten pierwszy wariant bylby nieglupi, tyle ze z Bosha center jak z koziej d$%^y traba. A PFa juz maja. Moze jednak Bron zapragnie ciepelka? :-)

Data: 2009-07-09 00:50:31
Autor: sooobi
Trzy nowe kontrakty...
On 8 Lip, 19:16, wiLQ <N...@spam.com> wrote:
Nowe przynajmniej na grupie, bo nie zostaly wspomniane.

1) Bargnani dostal extension od Raptors rzedu 50M$/5y.

Jest jakis emoticon na drapanie sie po glowie?

<killer>

Tym bardziej, ze Bargnani za rok bedzie RFA i spokojnie mozna bylo
poczekac na to co zagra w przyszlym sezonie i odpowiednio zareagowac z
umowa [lub tylko matchowac / odpuscic oferte innych].

Dokladnie tak. Lakers popelnili ten blad z Bynumem a teraz Raptors
zrobili dokladnie to samo.

No i szanse na
odejscie Bosha chyba rosna z kazdym takim ruchem...

Dlaczgo z kazdym ruchem? Hedo w Raptors to dobry pomysl. W koncu maja
jakiegos zawodnika ktory potrafil mijac i wjezdzac pod kosz. I
odpowiadajac na Twoje pytanie ktore bys zadal: Nie, Calderon tego nie
potrafil zrobic wiecej niz 2 razy w meczu.

[...]

Dla mnie Nuggets strzelili sobie gola. Za duzo za dlugo, Andersen
teraz skupi sie na popalaniu trawki. Watpie zeby powtorzyl ostatni
sezon, nie mowiac juz o tym co bedzie prezentowal za 3-4 lata, ehhh:(

3) Bibby zostaje w Hawks za 18M$/3y.
Wydaje mi sie, ze Hawks powinnibyli najpierw uderzyc po Sessionsa,

gdyz?

[...]

A mnie zastanawia co zrobia z Flipem Murray'em. W koncu chlopak jako
zmiennik robil to czego od niego oczekiwali, puszcza go po prostu
wolno? Do tego wybrali pg w drafcie. Oj t³oczno tam t³oczno jak w
Wizards(czemu oni nic nie trejduja??)

Zastanawiajace, ze Sixers nie wmieszali sie do dyskusji. Z pelnym MLE
mogli powalczyc, wiec wychodzi na to, ze albo Andre Miller zostaje, albo
mocno wierza w Louisa Williamsa / Holidaya jako swojego startera na PG.

Dziwne, niezrozumiale, szkoda s³ow

pzdr

Data: 2009-07-09 15:53:57
Autor: wiLQ
Trzy nowe kontrakty...
sooobi napisal(a) posta, ktorego chcialbym skomentowac:

> Jest jakis emoticon na drapanie sie po glowie?

<killer>

Na tej zasadzie to mozna po prostu napisac <drapanie sie po glowie> ;-)
Chodzilo mi raczej o kombinacje nawiasow, kresek, srednikow itp.

> No i szanse na odejscie Bosha chyba rosna z kazdym takim ruchem...

Dlaczgo z kazdym ruchem? Hedo w Raptors to dobry pomysl.

Zeby zatrzymac Bosha czy zeby miec 40+ wygranych w 2009/10?

W koncu maja
jakiegos zawodnika ktory potrafil mijac i wjezdzac pod kosz.

Zwazywszy na to, ze ma 30 lat i 6-10 wzrostu powiedzialbym, ze to raczej
krotkowzroczne rozwiazanie tego problemu... nawet jesli uznamy, ze to
bylo ich glownym problemem do rozwiazania.

Dla mnie Nuggets strzelili sobie gola. Za duzo za dlugo, Andersen
teraz skupi sie na popalaniu trawki.

Sugerujesz, ze dwa lata zawieszenia go niczego nie nauczyly?

> 3) Bibby zostaje w Hawks za 18M$/3y.
> Wydaje mi sie, ze Hawks powinnibyli najpierw uderzyc po Sessionsa,

gdyz?

Z trzech powodow:

Po 1, wiemy juz jaki jest max dla Hawks z Bibbym - moze 2 runda.
Zatrzymanie go sugeruje, ze to im wystarcza, a wg mnie w takiej sytuacji
trzeba szukac upside'u, a nie spoczywac na laurach.

Po 2, roznica wieku. Jakbys na to nie patrzyl Bibby bedzie gral coraz
gorzej, wiec max z punktu pierwszego moze sie jeszcze obnizac. Odpowiedza na to bylby, teoretycznie coraz lepiej grajacy, Sessions.

Po 3, styl. Nie mam pojecia w jaki sposob druzyna majaca takich
swietnych atletow gra tak wolno. Wydaje mi sie, ze Sessions w
przeciwienstwie do weterana na PG moglby to zmienic.

A mnie zastanawia co zrobia z Flipem Murray'em. W koncu chlopak jako
zmiennik robil to czego od niego oczekiwali, puszcza go po prostu
wolno?

Pewnie tak. I czym tu sie przejmowac skoro znalezli nastepce?

Oj t³oczno tam t³oczno jak w
Wizards(czemu oni nic nie trejduja??)

Z kim? Nie ma zbyt wielu druzyn rozdajacych dobrych podkoszowcow po tym
jak Clippers rozladowali tlok u siebie. Masz jakies propozycje?

--
pzdr
wiLQ

Data: 2009-07-09 17:30:53
Autor: Szczepan Radzki
Trzy nowe kontrakty...
wiLQ pisze:
[...]

Widaæ pokolenie GG w Bartku siedzi mocno ;P

No i szanse na odejscie Bosha chyba rosna z kazdym takim ruchem...
Dlaczgo z kazdym ruchem? Hedo w Raptors to dobry pomysl.

Zeby zatrzymac Bosha czy zeby miec 40+ wygranych w 2009/10?

Bosh co¶ mówi³ o chêci odej¶æia z Toronto? A co do podpisania Bargnaniego mam wra¿enie, ¿e Collangelo nagra³ siê w NBA 2K, gdzie Andrea wymiata.

Szczepan Radzki

Data: 2009-07-09 19:42:10
Autor: sooobi
Trzy nowe kontrakty...
wiLQ pisze:
[...]

To moze bez nawiasow czy kresek, po prostu: pojeba³o ich!

No i szanse na odejscie Bosha chyba rosna z kazdym takim ruchem...
Dlaczgo z kazdym ruchem? Hedo w Raptors to dobry pomysl.

Zeby zatrzymac Bosha czy zeby miec 40+ wygranych w 2009/10?

Moze licze ze Bosh chcialby zostac w druzynie grajacej w PO:P

[...]

Ich najwiekszym problemem jest BRAK jakiejkolwiek defensywy. A co do wieku Hedo to masz racje, nie wiem czemu nie zwrocilem na to wczesniej uwagi. Przeciez Hedo ma juz 30lat. To faktycznie ruch Hedo nie jest zbyt dobry jesli chca na dluzej zatrzymac Bosha.

Dla mnie Nuggets strzelili sobie gola. Za duzo za dlugo, Andersen
teraz skupi sie na popalaniu trawki.

Sugerujesz, ze dwa lata zawieszenia go niczego nie nauczyly?

Moze i nauczyly ale wroze mu znacznie obnizenie lotow. Nie chce nawet myslec co bedzie gral w 3-4 roku kontraktu, feee

[...]

Z tym ze Sessions to zaden upside w porownaniu do Bibbiego...

Po 2, roznica wieku. Jakbys na to nie patrzyl Bibby bedzie gral coraz
gorzej, wiec max z punktu pierwszego moze sie jeszcze obnizac. Odpowiedza na to bylby, teoretycznie coraz lepiej grajacy, Sessions.

....chociaz zakladajac ze dalej bedzie sie rozwijal moze jednak mialoby to sens.

[...]

Tym ze nastepca niewiele lepszy a cholernie drogi.

Oj t³oczno tam t³oczno jak w
Wizards(czemu oni nic nie trejduja??)

Z kim? Nie ma zbyt wielu druzyn rozdajacych dobrych podkoszowcow po tym
jak Clippers rozladowali tlok u siebie. Masz jakies propozycje?

Mogliby pobrowac machnac jakas wymiane z Jazz, albo Blazers(jesli Ci chcieliby podpisac Odoma i pchnac Aldridge'a). Moze sixers za Dalemberta?

Trzy nowe kontrakty...