Trzy nowe kontrakty...

Data: 2009-07-08 11:26:41
Autor: Calagan
Trzy nowe kontrakty...
On 8 Lip, 19:16, wiLQ <N...@spam.com> wrote:
Nowe przynajmniej na grupie, bo nie zostaly wspomniane.

1) Bargnani dostal extension od Raptors rzedu 50M$/5y.

Jest jakis emoticon na drapanie sie po glowie?

Pomijajac, ze to kolejny kamyczek do ogrodka "kontraty za ppg" to
Colangelo z GMa, ktory stworzyl urok i sile Suns, zamienia sie w GMa
kierujacego Raptors ku corocznej draftowej loterii. Nie mam pojecia po
co podarowal 100M$ dwom podobnym zawodnikom, z ktorych zaden nie jest
tego warty i to kosztem kilku wlasnych sensownych FAsow na raz.
Tym bardziej, ze Bargnani za rok bedzie RFA i spokojnie mozna bylo
poczekac na to co zagra w przyszlym sezonie i odpowiednio zareagowac z
umowa [lub tylko matchowac / odpuscic oferte innych]. No i szanse na
odejscie Bosha chyba rosna z kazdym takim ruchem...

  Smieszne jest to zwlaszcza w kontekscie ciec salary i poziomu LT.
Barg nijak na taka kase nie zasluzyl. A za rok spokojnie za mniejsze
pieniadze zgodzilby sie zostac, bo nikt nie bedzie placil kroci tylko
za punkty (no dobra, w NBA sie zdarzaja tacy).

2) Chris Andersen wraca do Nuggets za 26M$/5y.
Z jednej strony bylem zaskoczony, ze nikt sie nie skusil z pelnym MLE
jak z Gortatem, ale z drugiej umknal mi szczegol: Andersen ma 31 lat.
Co wiecej, jego gra bardzo mocno bazuje na atletyzmie, wiec w takim
przypadku dlugosc kontraktu wydaje sie byc ryzykowna. Czy jego dwuletnia
przerwa w graniu i niewielki przebieg niweluja to ryzyko?

  Moze nie calkowicie, ale w jakims tam zakresie "amortyzuja" dlugosc
kontraktu. Tylko, czy w takim wypadku nie powinien byc on nizszy? Gosc
ma wlasciwie do swojej zawodowej emerytury pewny grosz. Watpie, zeby
ktos dal mu az tak dluga umowe.

Data: 2009-07-08 22:29:59
Autor: s
Trzy nowe kontrakty...
[...]

Ja mam wrazenie, ze jest to message dla Bosha: "spojrz, budujemy dla Ciebie druzyne na lata". Pytanie tylko, czy buduja z wlasciwych klockow.
Widac wierza w Bargnaniego... I widac wierza, ze Krzysiek wierzy :-)

Pozdr

"...natomiast wywalajac dobrego zawodnika jest 100% szans, ze straciles wartosciowego zawodnika - wiLQ"

Data: 2009-07-08 23:27:28
Autor: wiLQ
Trzy nowe kontrakty...
s napisal(a) posta, ktorego chcialbym skomentowac:

> [...]
> pieniadze zgodzilby sie zostac, bo nikt nie bedzie placil kroci tylko
> za punkty (no dobra, w NBA sie zdarzaja tacy).

Powiedzialbym, ze dalo sie tu uzyc polski odpowiednik ;-)

dla Bosha: "spojrz, budujemy dla Ciebie druzyne na lata".

... w loterii.

Pytanie tylko, czy buduja z wlasciwych klockow.
Widac wierza w Bargnaniego...

Szkopul tkwi w tym, ze przy takiej kwocie to juz nie wiara...

I widac wierza, ze Krzysiek wierzy :-)

A Krzyska to nie rusza bo juz za rok bedzie w Heat lub Nets ;-)

--
pzdr
wiLQ

Data: 2009-07-09 08:32:03
Autor: s
Trzy nowe kontrakty...
[...]

Fakt, po polsku to by bylo jakos tak: upierdas :-P

[...]

O, ten pierwszy wariant bylby nieglupi, tyle ze z Bosha center jak z koziej d$%^y traba. A PFa juz maja. Moze jednak Bron zapragnie ciepelka? :-)