Trzy osoby przeżyły katastrofę? Wkrótce mog± pojawić się nowe dowody

Data: 2013-04-10 10:21:34
Autor: dexth
Trzy osoby przeżyły katastrofę? Wkrótce mog± pojawić się nowe dowody
W dniu ¶roda, 10 kwietnia 2013 14:05:35 UTC+2 użytkownik Bogdan Idzikowski napisał:
"Po trzech latach badań mogę powiedzieć, że s± dowody ¶wiadcz±ce, że trzy osoby przeżyły katastrofę" - powiedział wczoraj w Kielcach przewodnicz±cy smoleńskiego zespołu parlamentarnego Antoni Macierewicz. [............]
 więcej: http://niezalezna.pl/40230-trzy-osoby-przezyly-katastrofe-wkrotce-moga-pojawic-sie-nowe-dowody {.....}

Tam w komentarzach w niezaleznej.pl jest potwierdzenie,  "tambodo" to czytał, tylko nie pamięta gdzie. Może to samo czytał Macierewicz. Możliwe, że wszyscy żyj±.

tambodo () 10/04/2013 - 18:06.
Gdzie¶ kiedy¶ czytałem chyba najbardziej prawdopodobn± teorię że ten samolot co robił się w smoleńsku to nie był samolot z 96 osobami na pokładzie ale pusty Tu-154 który miał tylko inscenizować tam katastrofę.
Te trzy osoby które wywożono ranne to nie kto inny jak trzy osoby z obsługi samolotu potrzebnego do inscenizacji. Czy kto¶ mógłby potwierdzić teorie że do startu i lotu Tu-154 potrzeba najmniej trzy osoby ???
Je¶li to prawda to mogła to być tylko i wył±cznie inscenizacja...

Trzy osoby przeżyły katastrofę? Wkrótce mog± pojawić się nowe dowody