Trzy podrośnięte Isaury.

Data: 2018-05-04 00:03:28
Autor: stevep
Trzy podrośnięte Isaury.
# Czy mówimy językiem innym niż za Gierka i Jaruzelskiego? Jakich słów przybyło nam za demokracji?
Zośka czy Sandra
W województwie białostockim żyją cztery małe Aleksis, trzech Deksterów i trzy podrośnięte Isaury.

- W latach 60. - opowiada prof. Jan Miodek - leciała w telewizji "Nana" według Zoli i od kierownika USC słyszałem, że rodzice uparli się, aby dziewczyneczkę nowo narodzoną ochrzcić Kurtyzana. Ojciec nie wiedział, kto to jest, ale słyszał co tydzień w serialu, że istnieje taka postać.

Profesor uważa, że Aleksis będzie się pojawiała, dopóki będziemy społeczeństwem na dorobku. #
Ze strony:
http://wyborcza.pl/7,161389,23337237,polaku-pokaz-jezyk.html

--
stevep

Data: 2018-05-04 06:30:23
Autor: P-ieniądze i S-tołki
Trzy podrośnięte Isaury.

Użytkownik "stevep" <stevep011@tkdami.net> napisał w wiadomości
[...]

Czym się kierowali rodzice Jarosława Aleksandra Kaczyńskiego i Lecha Aleksandra
Kaczyńskiego nadając tym "co ukradli księżyc" imię Aleksander czyli Sasza?

https://zapytaj.onet.pl/Category/001,003/2,2169581,Zdrobnieniem_od_jakiego_imienia_jest_quotSaszaquot.html

CL

Trzy podrośnięte Isaury.