Trzy tygodnie temu 20-latka w Bielsku-Białej, w czoraj 19-latka pod Warszawą

Data: 2014-06-28 22:49:11
Autor: ZakonSpirowany
Trzy tygodnie temu 20-latka w Bielsku-Białej, w czoraj 19-latka pod Warszawą
Nie były to motorowery. W pierwszym przypadku bodajże Kawasaki ER-5.
Nie szukam sensacji. Zastanawia mnie po prostu, czy to normalne – czy to się wpisuje w regularną, coroczną statystykę?
A dziewczyn po prostu szkoda. :(

--
╯(⌐■_■)╯ ︵ ┻━┻

Data: 2014-06-29 23:15:17
Autor: Marcin N
W dniu 2014-06-28 22:49, ZakonSpirowany pisze:
[...]

Ale o co pytasz? Czy ludzie umierają? Tak. Około 1400 Polaków dziennie.

--
MN

Data: 2014-06-30 00:17:31
Autor: ZakonSpirowany
W dniu 29-06-2014 23:15, Marcin N pisze:
Ale o co pytasz? Czy ludzie umierają? Tak. Około 1400 Polaków dziennie.

W tak młodym wieku, płci żeńskiej, na motocyklach ważących 3 razy więcej od przeciętnej dziewczyny? (W pierwszym wypadku powodem było "nieopanowanie maszyny".)
Jeśli tak, to nie mam więcej pytań – ot, zwykła statystyka.

--
╯(⌐■_■)╯ ︵ ┻━┻

Data: 2014-06-30 10:22:23
Autor: Marcin N
W dniu 2014-06-30 00:17, ZakonSpirowany pisze:

W tak młodym wieku, płci żeńskiej, na motocyklach ważących 3 razy więcej
od przeciętnej dziewczyny?

No widzisz. Takie są skutki niedożywienia. Za lekkie te polskie dziewczyny...

--
MN

Data: 2014-06-30 11:17:19
Autor: ZakonSpirowany
W dniu 30-06-2014 10:22, Marcin N pisze:
[...]

Ej, k-wa, nie wydaje Ci się, że to nie jest najlepszy temat do żartów?
Wiadomo o co mi chodziło. Ja sam ważę "tylko" 80 kg, więc Goldwing jest cięższy czterokrotnie, jednak po dwóch latach "machania żelastwem" min. 6 x w tygodniu, prawdopodobnie jestem "nieco" silniejszy od przeciętnej dziewczyny, nie wspominając o idealnym na motocykl wzroście (180 cm, a troglodyci niech sobie hejtują – ja się mogę z nich śmiać, jak wsiądą na coś mniejszego i będzie to wyglądać na ujeżdżanie jamnika).

W każdym razie w przeciągu niecałego miesiąca zginęły na motocyklach co najmniej 2 dziewczyny w wieku ~20 lat. Jeśli to normalna statystyka, a jedynie nagłośniona przez media, to trudno – nic nie zrobisz. Ja jednak mam wrażenie, że to normalne nie jest, a jak ludzie z prawkami B pokupują sobie te "małe, słabe" motocykle, to żniwo będzie tragiczne.

--
╯(⌐■_■)╯ ︵ ┻━┻

Data: 2014-06-30 09:22:47
Autor: Adam Wysocki
Trzy tygodnie temu 20-latka w Bielsku-Biaej, wczoraj 19-latka pod Warszaw
ZakonSpirowany <xxxxxx.xx.xxxx@gmail.com> wrote:

Ej, k-wa, nie wydaje Ci si, e to nie jest najlepszy temat do artw?
Wiadomo o co mi chodzio. Ja sam wa "tylko" 80 kg, wic Goldwing jest

W dupie mamy, ile waysz, id sobie ju.

http://motogof.tumblr.com/

Data: 2014-06-30 11:31:06
Autor: ZakonSpirowany
Trzy tygodnie temu 20-latka w Bielsku-Białej , wczoraj 19-latka pod Warszawą
W dniu 30-06-2014 11:22, Adam Wysocki pisze:
W dupie mamy, ile ważysz, idź sobie już.

W dupie, to zdaje się, że chciałbyś, aby cipo robili dobrze Murzyni.
Ale pod zły adres piszesz.
*plonk*

--
╯(⌐■_■)╯ ︵ ┻━┻

Data: 2014-06-30 10:34:25
Autor: Adam Wysocki
Trzy tygodnie temu 20-latka w Bielsku-Biaej, wczoraj 19-latka pod Warszaw
ZakonSpirowany <xxxxxx.xx.xxxx@gmail.com> wrote:

W dupie mamy, ile waysz, id sobie ju.

W dupie, to zdaje si, e chciaby, aby cipo robili dobrze Murzyni.
Ale pod zy adres piszesz.
*plonk*

Plonk jako odgos wydawany przez kroczka ktry zgubi swoj frotk :D

http://motogof.tumblr.com/

Data: 2014-06-30 11:32:34
Autor: Marcin N
W dniu 2014-06-30 11:17, ZakonSpirowany pisze:

W każdym razie w przeciągu niecałego miesiąca zginęły na motocyklach co
najmniej 2 dziewczyny w wieku ~20 lat. Jeśli to normalna statystyka, a
jedynie nagłośniona przez media, to trudno – nic nie zrobisz.

Statystyka jest taka, że na motocyklach ginie w Polsce około 250 osób rocznie. Jeśli odejmiesz sezon zimowy - to wychodzi jedna sztuka dziennie. Głównie młodzi gniewni.

Także te dwie idealnie się wpisują w statystyki.

--
MN

Data: 2014-06-30 11:41:16
Autor: ZakonSpirowany
W dniu 30-06-2014 11:32, Marcin N pisze:
[...]

To tak, idealnie, ale tylko jako "jednostka". Masz dostęp do dokładniejszej statystyki? Większość to mężczyźni, a jeśli kobiety, to stawiam, że większość pasażerki, a jeśli nawet "kierowniczki", to nie sądzę, by akurat większość < 25 lat (mam wrażenie, że  większość zaczyna przygodę zarażona od partnerów, czyli trochę później niż w 2 lata od możliwości wyrobienia kat. "A". Gdyby taki trend miał się utrzymać, to w sumie powinno zginąć w tym sezonie co najmniej 8 dziewczyn (20-latek "kobietami" jeszcze nie nazywam, ale to na marginesie).

--
╯(⌐■_■)╯ ︵ ┻━┻

Data: 2014-06-30 11:46:01
Autor: WOJO
Trzy tygodnie temu 20-latka w Bielsku-Białej, wczoraj 19-latka pod Warszawą
... 20-latek "kobietami" jeszcze nie nazywam, ale to na marginesie.
To od jakiego wieku kobieta jest kobietą? :)
Pozdrawiam.
WOJO

Data: 2014-06-30 12:12:21
Autor: ZakonSpirowany
W dniu 30-06-2014 11:46, WOJO pisze:
... 20-latek "kobietami" jeszcze nie nazywam, ale to na marginesie.
To od jakiego wieku kobieta jest kobietą? :)

Z każdym pokoleniem coraz później się nimi stają (mentalnie).
Nastolatki (czyli do 19 r.ż.), to wiadomo.
Później idą np. na studia. I o ile pierwszo-, drugoroczniaczki w 2006 r. były w miarę "wyrobione", ułożone (poukładane w głowie), to dziewczyny, które szły na studia w ostatnich 3 latach mają we "łbie kiełbie" (postępujący wpływ zachodniego wzorca?).
Na dzień dzisiejszy powiedziałbym, że najwcześniej 3 rok, czyli zwykle pierwsza praca dyplomowa, ergo: 22 lata.

--
╯(⌐■_■)╯ ︵ ┻━┻

Data: 2014-06-30 12:33:51
Autor: Budyń
Użytkownik "ZakonSpirowany" <xxxxxx.xx.xxxx@gmail.com> napisał w wiadomości news:53b12b23$0$2140$65785112news.neostrada.pl...
cięższy czterokrotnie, jednak po dwóch latach "machania żelastwem" min. 6 x w tygodniu,

kruca bomba, a kiedy ksiazke ostatnio czytales? Bo od machania to znajomosc i rozumienie statystyki wzrasta raczej slabo.

b.

Data: 2014-06-30 12:50:19
Autor: ZakonSpirowany
W dniu 30-06-2014 12:33, Budyń pisze:
kruca bomba, a kiedy ksiazke ostatnio czytales?

Co prawda nie czytałem, a słuchałem, ale jakoś 2 tygodnie temu.

--
╯(⌐■_■)╯ ︵ ┻━┻

Data: 2014-06-30 23:16:01
Autor: ursyn
W dniu poniedziałek, 30 czerwca 2014 12:50:19 UTC+2 użytkownik ZakonSpirowany napisał:
W dniu 30-06-2014 12:33, Budyń pisze:

> kruca bomba, a kiedy ksiazke ostatnio czytales?

Co prawda nie czytałem, a słuchałem, ale jakoś 2 tygodnie temu.

-- ╯(⌐■_■)╯ ︵ ┻━┻

Ale jesteś fajny. A jak machasz żelastwem, to Ci frotka nie spada?
A próbowałeś machać żelastwem i jeździć na nartach jednocześnie? W obu dziedzinach jesteś mistrzem, to może by Ci coś ciekawego z tego wyszło...

Data: 2014-07-01 11:53:33
Autor: ZakonSpirowany

http://www.german.com.pl/allegro/mnbd/images/gorax_01.gif

--
╯(⌐■_■)╯ ︵ ┻━┻

Data: 2014-07-02 06:53:25
Autor: Adam Wysocki
Trzy tygodnie temu 20-latka w Bielsku-Biaej, wczoraj 19-latka pod Warszaw
ZakonSpirowany <xxxxxx.xx.xxxx@gmail.com> wrote:

Ale jeste fajny. A jak machasz elastwem, to Ci frotka nie spada?
A prbowae macha elastwem i jedzi na nartach jednoczenie? W obu dziedzinach jeste mistrzem, to moe by Ci co ciekawego z tego wyszo...

http://www.german.com.pl/allegro/mnbd/images/gorax_01.gif

Uywacie z kolegami jak jedzicie bez siodeek?

http://motogof.tumblr.com/

Trzy tygodnie temu 20-latka w Bielsku-Białej, w czoraj 19-latka pod Warszawą