Trzy wiedźmy

Data: 2010-07-08 12:18:10
Autor: kc
Trzy wiedźmy
Za wikipedią:

Trzy wiedźmy (ang. Wyrd Sisters) – humorystyczna powieść fantasy Terry'ego Pratchetta, wydana w 1988 r.
"Umiera dawny król Lancre. Jego miejsce zajmuje podstępny książę z żoną, jednak jednocześnie w dziwnych okolicznościach ginie mały potomek byłego króla. Dziecko znajdują tytułowe trzy wiedźmy".

Uwaga na nadchodzącą godzinę trzech wiedźm. :)

pozdrawiam
kc

PS
To co, że nie piątek

Data: 2010-07-08 13:30:22
Autor: ron
Trzy wiedźmy
 kc <kc59.WYTNIJ@gazeta.pl> napisał(a):

Jednak jesteś tępy, nawet z tematu który można powiązać
z giełdą zrobisz bzdure.

Data: 2010-07-08 13:53:10
Autor: kc
Trzy wiedźmy
 ron <ron-is@gazeta.SKASUJ-TO.pl> napisał(a):
Jednak jesteś tępy, nawet z tematu który można powiązać
z giełdą zrobisz bzdure.

Próbowałeś zrozumieć? Nie wierzę. Nie dość, że umie czytać, pisać prawie bezbłędnie, to jeszcze chciałby myśleć.

kc --

Data: 2010-07-08 14:11:51
Autor: ron
Trzy wiedźmy
 kc <kc59@gazeta.SKASUJ-TO.pl> napisał(a): Ty głąbie nie musisz nic pisać, żeby zrozumieć co możesz
mieć na myśli. W takim ptasim móżdżku żadne bardziej subtelne rebusy się nie pomieszczą.
Dobrze, że stworzyli ci te wiki, bo inaczej całkowita klapa.

Data: 2010-07-08 14:15:15
Autor: kc
Trzy wiedźmy
[...]

Rozumiem twoją wściekłość. Mogłeś przecież, zamiast rozwiązywać rebusy, posłuchać dobrej rady.

kc

Data: 2010-07-08 14:29:04
Autor: ron
Trzy wiedźmy
 kc <kc59@gazeta.SKASUJ-TO.pl> napisał(a):

Rozumiem twoją wściekłość. Mogłeś przecież, zamiast rozwiązywać rebusy, posłuchać dobrej rady.

kc

Wsciekłość? Na kogo? Na ciebie? Żeby wywołać wsciekłość,
musiałbyś sobą coś reprezentować, przeceniasz się.
Raczej zażenowanie, że się w ogóle odzywam do takiego
czegoś, co trzeba przeganiać jak robactwo.

Data: 2010-07-08 16:45:06
Autor: DJ \(Dominik\)
Trzy wiedźmy
Wsciekłość? Na kogo? Na ciebie? Żeby wywołać wsciekłość,
musiałbyś sobą coś reprezentować, przeceniasz się.
Raczej zażenowanie, że się w ogóle odzywam do takiego
czegoś, co trzeba przeganiać jak robactwo.

Fajny język, Adolf H. wymięka.

Data: 2010-07-08 15:07:24
Autor: ron
Trzy wiedźmy
DJ \(Dominik\) <dj@antyspamstopazwrotu.pl> napisał(a):
> [...]
> Raczej zażenowanie, że się w ogóle odzywam do takiego
> czegoś, co trzeba przeganiać jak robactwo.

A cóż to za odnośnik ten Adolf H.? Jesteś jego fanem?
Nie umiesz inaczej kojarzyć takiego zwrotu?
Widać masz problem koleżko.
Po to ktoś wymyslił grupy tematyczne, żeby takie internetowe
robactwo nie pleniło sie wszędzie. Jak grupa niemoderowana,
to jedynie słowne przeganianie może coś dać, choć wątpie,
na takich palantów to chyba faktycznie trzeba jakiegoś Adasia
z kijem.

Data: 2010-07-08 15:40:56
Autor: kc
Trzy wiedźmy
[...]

Śmieciu jeden, wskaż w swoich tekstach inny fragment niż bluzgi. Nie chcę nawet żebyś pokazał  co napisałeś o giełdzie, bo nic. Co tu robisz? Zastępujesz innych aktywistów, czy nowy nick przyjąłeś?

kc

Data: 2010-07-08 16:09:18
Autor: skalorr
Trzy wiedźmy

http://pl.wikipedia.org/wiki/Prawo_Godwina

Data: 2010-07-08 16:16:35
Autor: kc
Trzy wiedźmy
skalorr <usenetowe@gazeta.pl> napisał(a):
http://pl.wikipedia.org/wiki/Prawo_Godwina

a z tamtego adresu przechodzimy do:

http://pl.wikipedia.org/wiki/You_forgot_Poland

:) Prawo Godwina, nie słyszałem, dzięki za linka. Myślę, że tu na miejscu.

kc

Data: 2010-07-08 16:24:02
Autor: kc
Trzy wiedźmy
[...]

Trochę zakręciłem. Chciałem wskazać na to, że twoje przywołanie prawa Godwina "nie ma nic wspólnego z meritum sprawy"

kc --

Data: 2010-07-08 16:31:47
Autor: ron
Trzy wiedźmy
 kc <kc59@gazeta.SKASUJ-TO.pl> napisał(a): > a z tamtego adresu przechodzimy do:
> Trochę zakręciłem. Chciałem wskazać na to, że twoje przywołanie prawa Godwina "nie ma nic wspólnego z meritum sprawy"

kc
Oj głąbie, ty nawet czytać ze zrozumieniem nie potrafisz,
to co wymagać abyś pisał na temat.
Nie błaznij się już i nie smieć więcej.

Data: 2010-07-08 16:40:40
Autor: kc
Trzy wiedźmy
 ron <ron-is@gazeta.SKASUJ-TO.pl> napisał(a):
Oj głąbie, ty nawet czytać ze zrozumieniem nie potrafisz,
to co wymagać abyś pisał na temat.
Nie błaznij się już i nie smieć więcej.

A coś o giełdzie może? Czy tylko palikotyzujemy?

Jakiś uczony w Schopenhauerze zaraz mi coś wytknie pewnie znowu, że zmieniam temat.

kc

Data: 2010-07-08 18:36:12
Autor: DJ\(Dominik\)
Trzy wiedźmy
Czy mógłbyś wyciągnąć gdzieś z archiwum jakiś Twój post na tej grupie, który dotyczył giełdy?

Data: 2010-07-08 17:17:52
Autor: ron
Trzy wiedźmy
DJ\(Dominik\) <djantyspam@stopazwrotu.pl> napisał(a):
Czy mógłbyś wyciągnąć gdzieś z archiwum jakiś Twój post na tej grupie,
który
dotyczył giełdy?

W zupełności powinno Ci wystarczyć, że nie znajdziesz żadnego
mego postu nie dotyczącego giełdy, oczywiście oprócz tych
w których wypowiadam swoje zdanie na temat robactwa.
Nie zapominaj kolezko, że pisanie na grupie nie usprawiedliwia
robienia śmietnika z głównego tematu grupy.
Można tolerować przypadki, ale jak dzieki takim oszołomom jak niejaki kacyk czy jemu podobni, nazwa wgpw ma się nijak do grupy,
a przewodnim tematem stają się jakieś polityczno-magielne teorie,
to zaczyna brakować sensu. W internecie nie ma problemu założyć
sobie własną grupę i pleść tam co ślina na język przyniesie lub
jeszcze prosciej, znależc grupe odpowiednią tematycznie.
Czy to tak trudno zrozumieć?

Data: 2010-07-08 17:26:53
Autor: kc
Trzy wiedźmy
 ron <ron-is@gazeta.SKASUJ-TO.pl> napisał(a):
W zupełności powinno Ci wystarczyć, że nie znajdziesz żadnego
mego postu nie dotyczącego giełdy, oczywiście oprócz tych
w których wypowiadam swoje zdanie na temat robactwa.

Pomogę ci, skoro nie masz nic do powiedzenia na temat giełdy. Oto grupa dla ciebie:
bionet.parasitology

kc

Data: 2010-07-08 17:41:54
Autor: kc
Trzy wiedźmy
 ron <ron-is@gazeta.SKASUJ-TO.pl> napisał(a): bionet.parasitology. Nie dogadasz się. Ale głowa do góry, mamy rodzimego profesora od robaków. Z nim na pewno znajdziesz wspólny język.

kc

Data: 2010-07-08 16:39:41
Autor: skalorr
Trzy wiedźmy
 kc wrote:

> miejscu.
> Trochę zakręciłem. Chciałem wskazać na to, że twoje przywołanie prawa Godwina "nie ma nic wspólnego z meritum sprawy"

kc

A jest jakieś meritum w obrzucaniu się błotem przez frustratów ?

Data: 2010-07-08 16:44:28
Autor: kc
Trzy wiedźmy
skalorr <usenetowe@gazeta.pl> napisał(a):
A jest jakieś meritum w obrzucaniu się błotem przez frustratów ?

Kolego skalorr, jeżeli myślisz, że bluzgi sympatycznego kolegi rona mnie frustrują, to się mylisz. Powróć do początku dyskusji, poczytaj, zrozum, a potem się wpierdalaj ze swoimi erystycznymi mądrościami.

kc

--

Trzy wiedźmy