Trzymajmy kciuki za p. Beate!

Data: 2016-01-15 00:48:04
Autor: brat_olin
Trzymajmy kciuki za p. Beate!
Jedzie prosto do Brukseli, siedziby tych chucpiarzy.
Kiedys Gierek jechal do Brezniewa na Kreml, i Polacy trzymali kciuki, by zywy  wrocil. Dzisiaj jest troche inaczej, acz nie calkowicie.

Powodzenia, p. Beato, psp jest za Pania! (oprocz
tych najgorszego sortu oczywiscie)

--
Smart questions to stupid answers

Data: 2016-01-15 10:18:59
Autor: u2
Trzymajmy kciuki za p. Beate!

Uzytkownik "brat_olin" <brat_olin@yahoo.com> napisal w wiadomosci news:545edd9c-a313-4949-adc9-38fa3ee746b9googlegroups.com...
[...]

TRZYMASZ JESZCZE TEN SW KCIUK? ;-)

Data: 2016-01-15 16:26:02
Autor: stevep
Trzymajmy kciuki za p. Beate!
W dniu .01.2016 o 10:18 u2 <dante@kanalia.ru> pisze:

[...]

Trzyma, ale w dupie.
--
  stevep
-- -- -

Data: 2016-01-15 18:18:38
Autor: Marek Czaplicki
Trzymajmy kciuki za p. Beate!
brat_olin pisze na pl.soc.polityka w dniu piątek, 15 stycznia 2016 09:48:

[...]

To już nie wystarcza, że za Beatką jest największy z żyjących - Jarek? Musi być jeszcze jakaś grupa? :-)

Data: 2016-01-15 18:21:04
Autor: u2
Trzymajmy kciuki za p. Beate!
W dniu 2016-01-15 o 09:48, brat_olin pisze:
Powodzenia, p. Beato, psp jest za Pania! (oprocz
tych najgorszego sortu oczywiscie)

oczywiscie czeplik, cyrkus i pajdak sa teraz anty:)

--
General Skalski o zydach w UB :

tworza mowe nienawisci".

Data: 2016-01-15 10:51:17
Autor: Jakub A. Krzewicki
Trzymajmy kciuki za p. Beate!
W dniu piątek, 15 stycznia 2016 18:21:05 UTC+1 użytkownik u2 napisał:
W dniu 2016-01-15 o 09:48, brat_olin pisze:
> Powodzenia, p. Beato, psp jest za Pania! (oprocz
> tych najgorszego sortu oczywiscie)

oczywiscie czeplik, cyrkus i pajdak sa teraz anty:)

A ja się tradycyjnie waham i hamletyzuję. Поживём, увидим - jak mawiają "Francuzi
ze Wschodu".

Data: 2016-01-15 11:01:57
Autor: Stachu Chebel
Trzymajmy kciuki za p. Beate!
W dniu piątek, 15 stycznia 2016 19:51:18 UTC+1 użytkownik Jakub A.. Krzewicki napisał:

A ja się tradycyjnie waham i hamletyzuję. Поживём, увидим - jak mawiają "Francuzi
ze Wschodu".

仰るとおりです

Data: 2016-01-15 12:23:11
Autor: Jakub A. Krzewicki
Trzymajmy kciuki za p. Beate!
W dniu piątek, 15 stycznia 2016 20:01:59 UTC+1 użytkownik Stachu Chebel napisał:
> ze Wschodu".

仰るとおりです

勿論

Data: 2016-01-15 21:28:09
Autor: u2
Trzymajmy kciuki za p. Beate!
W dniu 2016-01-15 o 21:23, Jakub A. Krzewicki pisze:
勿論

もちろんヘーベルの

Data: 2016-01-15 16:39:06
Autor: Marek
Trzymajmy kciuki za p. Beate!
W dniu piątek, 15 stycznia 2016 21:28:10 UTC+1 użytkownik u2 napisał:
W dniu 2016-01-15 o 21:23, Jakub A. Krzewicki pisze:
> 勿論

もちろんヘーベルの

Tak, kuwa trzymać!

Data: 2016-01-15 20:06:43
Autor: u2
Trzymajmy kciuki za p. Beate!
W dniu 2016-01-15 o 20:01, Stachu Chebel pisze:
A ja się tradycyjnie waham i hamletyzuję. Поживём, увидим - jak mawiają "Francuzi
ze Wschodu".

איך דיסאַגרי מיט איר