Trzymajmy się z dala od urn wyborczych

Data: 2009-10-30 08:45:11
Autor: up
Trzymajmy się z dala od urn wyborczych
Taaa
A wtedy wy pójdziecie głosować i wygra SLD, SB oraz KGB
To już przerabialiśmy
Na pewno pójdę, żeby nie zagłosował ktoś za mnie na Kaczynskich lub PiS, lub LPR, Samoobronę, czy SLD

Użytkownik "abc" <abc@wp.pl> napisał w wiadomości news:hccmbq$lt9$1atlantis.news.neostrada.pl...
Demokracja jest fałszywą religią wielbiącą bóstwo - demokratyczną większość.

Sranie w banie
Dzięki demokracji USA jest najbardziej rozwiniętym i najbogatszym krajem na świecie.

Data: 2009-10-30 08:51:02
Autor: Prawusek

"up" <fuck@them.up> wrote in message news:hce5hl$b6c$1aioe.org...
> [...]

> większość.

Sranie w banie
Dzięki demokracji USA jest najbardziej rozwiniętym i najbogatszym krajem

Bogactwo z rabunku innych krajów oraz największe na świecie zadłużenie.

Data: 2009-10-30 08:41:16
Autor: J-23
On 30 Paź, 08:51, "Prawusek" <prawu...@interia.pl> wrote:
"up" <f...@them.up> wrote in messagenews:hce5hl$b6c$1aioe.org...
> [...]

na
> świecie.

Bogactwo z rabunku innych krajów oraz największe na świecie zadłużenie.

Nieprawda!
http://www.visualeconomics.com/gdp-vs-national-debt-by-country/

J-23 itede

Trzymajmy się z dala od urn wyborczych