Trzymanie dłoni na dźwigni zmiany biegów uszkodzi ją?

Data: 2018-02-05 14:46:44
Autor: Q,E,D.
Trzymanie dłoni na dźwigni zmiany biegów uszkodzi ją?
On Thu, 01 Feb 2018 21:08:00 +0100, Marek S wrote:

Witam wszystkich,

Pytanie do mechaników.

Wiele razy słyszałem/czytałem - nie trzymaj dłoni na dźwigni zmiany
biegów podczas jazdy bo ją uszkodzisz (pomijając bezpieczeństwo
prowadzenia auta). Tu jedna z takich wypowiedzi:

Uszkodzisz synchronizatory, naprawa za parę dych.

QED.

Data: 2018-02-05 07:43:29
Autor: Zenek Kapelinder
Trzymanie dłoni na dźwigni zmiany biegów uszkodzi ją?
Gdzie tak tanio synchronizatory wymieniaja?

Data: 2018-02-06 02:19:03
Autor: Marek S
Trzymanie dłoni na dźwigni zmiany bieg Ăłw uszkodzi ją?
W dniu 2018-02-05 o 15:46, Q,E,D. pisze:

Uszkodzisz synchronizatory, naprawa za parę dych.

Domyślam się, że o ręczną skrzynię chodzi?
A cena wydaje mi się mocno zaniżona jak na demontaż, naprawę, montaż skrzyni.
Kiedyś za naprawę swojego automatu (zniszczone tarczki 12 szt w jednej z 3 sekcji) zapłaciłem 5000zł. Zakładając, że 75% to części, to na samą robociznę dałem 1250zł, co jest dużo więcej niż cena jaką podajesz :-)

--
Pozdrawiam,
Marek

Trzymanie dłoni na dźwigni zmiany biegów uszkodzi ją?