Tsunami rudego donka

Data: 2011-03-27 12:05:33
Autor: u2
Tsunami rudego donka
W dniu 2011-03-27 07:01, Inc pisze:
Premier Tusk pisze, że trzeba postawić na innowacje. Ale w tym samym
momencie jego rz±d forsuje projekt ustawy, który nakłada podatek na
polskie firmy farmaceutyczne, obniżaj±c ich zdolno¶ć do prowadzenia
badań, i przekazuje te pieni±dze na zatrudnienie nowych urzędników,
którzy będ± badać, czy nowe leki dopuszczone do użytku w innych krajach,
np. USA, mog± być dopuszczone do użytku w Polsce. Przypomnijmy, że w USA
na sektor nauk o życiu (farmaceutyka i biotechnologie) id± największe
wydatki. A obecny rz±d wła¶nie ten sektor w Polsce dorzyna.

Bo tak dziala wraz agentura, likwiduje miejsca pracy w Polsce,
przekazuje pozostalosci w zarzadzanie obcego kapitalu.

Data: 2011-03-27 05:17:39
Autor: zbig
Tsunami rudego donka
On 27 Mar, 12:05, u2 <u...@o2.pl> wrote:

Bo tak dziala wraz agentura, likwiduje miejsca pracy w Polsce,
przekazuje pozostalosci w zarzadzanie obcego kapitalu.

Co¶ słabo działa ta agentura.
Fiat Auto Poland, TP SA, BP, Banki - to jedni z największych
pracodawców w Polsce i zatrudniaj± głównie Polaków.

Data: 2011-03-27 14:20:17
Autor: Pinocchio
Tsunami rudego donka

Użytkownik "zbig" <zbigniew_@gazeta.pl> napisał w wiadomo¶ci news:654d2c42-d71e-4326-ba7a-fb93c6fd2759p17g2000yql.googlegroups.com...
On 27 Mar, 12:05, u2 <u...@o2.pl> wrote:

[...]

u2 to grupowy półgłówek. Kiedy¶ był dyrektorem PGR. Odstawienie na boczny tor uszkodziło mu płat limbiczny.

PhD

Data: 2011-03-27 14:58:52
Autor: jadrys
Tsunami rudego donka
W dniu 2011-03-27 14:17, zbig pisze:
On 27 Mar, 12:05, u2<u...@o2.pl>  wrote:

Bo tak dziala wraz agentura, likwiduje miejsca pracy w Polsce,
przekazuje pozostalosci w zarzadzanie obcego kapitalu.
Coś słabo działa ta agentura.
Fiat Auto Poland, TP SA, BP, Banki - to jedni z największych
pracodawców w Polsce i zatrudniają głównie Polaków.

To dzięki takim jak te firmy upada polski przemysł. One egzystują w Polsce tylko i wylacznie ze względu na tanią siłę roboczą i różne ulgi i dopłaty jakie im fundują kolejne rządy tych sprzedawczyków. Gdy przestanie im się to opłacać to nie zostaną tu ani minuty dłużej, pozostawiając za sobą sterty złomu i zdegradowane środowisko naturalne. "Polski przemysł" śmiechu warte...

Data: 2011-03-28 10:23:16
Autor: Tomek
Tsunami rudego donka

On 27 Mar, 12:05, u2 <u...@o2.pl> wrote:

[...]

Na jakich stanowiskach?
I za jakie pensje? Ile na fundusz płac FIAT wydałby, gdyby przeniósł fabrykę do siebie?
Tomek

Data: 2011-03-28 06:42:02
Autor: zbig
Tsunami rudego donka
On 28 Mar, 10:23, "Tomek" <kuki...@wp.pl> wrote:
Użytkownik "zbig" <zbigni...@gazeta.pl> napisał w wiadomo¶cinews:654d2c42-d71e-4326-ba7a-fb93c6fd2759p17g2000yql.googlegroups.com...
On 27 Mar, 12:05, u2 <u...@o2.pl> wrote:

> [...]

Na jakich stanowiskach?
I za jakie pensje? Ile na fundusz płac FIAT wydałby, gdyby przeniósł fabrykę
We fiacie to nie wiem czy jest polski management, ale w wielu innych
firmach nasi managerowie sprawdzaj± się na tyle, ze przechodza do
swoich central za granicę.
Mam kolegę , który został już parę ładnych lat temu wiceprezesem całej
duńskiej korporacji produkuj±cej urz±dzenia energetyczne.

Tsunami rudego donka