Data: 2010-05-23 21:30:11 | |
Autor: porterhouse | |
Tu- 154 klasa experimental ? | |
Czy taki samolot jest traktowany jako klasa experimental, jako specjalny? Raczej nie. Zapewne byly wszystkie ceryfikaty na dodany sprzet. O ile wiem, przynajmniej w USA, nie mozesz zrobic klasy 'experimental' z samolotu ktory byl kiedys certyfikowany, innymi slowy wszystkie przerobki musza miec certyfikat (nazywa sie to STC). Ze swojej Cessny nie moglby ktorego dnia zrobic klasy 'experimental'. -- |
|
Data: 2010-05-24 08:14:03 | |
Autor: stabillo | |
Tu- 154 klasa experimental ? | |
Użytkownik "porterhouse " <porterhouse.WYTNIJ@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:htc6p3$p3c$1inews.gazeta.pl... certyfikat (nazywa sie to STC). Ze swojej Cessny nie moglby ktorego dnia ale przeciez swiadectwo typu posiadaja rosjanie, zaklady w usa nie maja zadnego prawa nadawac czegokolwiek, no chyba ze maja jakas magiczna umowe z ruskimi i do tego jest to zgodne z miedzynarodowymi przepisami dotyczacymi certyfikacji statkow powietrznych, w co bardzo watpie. Jednym slowiem, co sie dzieje jakbym zaczal modyfikowac swoj certyfikowany samolot, hmm, moge? |
|
Data: 2010-05-24 08:36:47 | |
Autor: saturn5 | |
Tu- 154 klasa experimental ? | |
Strasznie cos krecisz i szukasz dziury w calym. Tu-154 posiada certyfikaty
rosyjskie, to Rosjanie certyfikuja ten samolot i jak producent tego samolotu chce wmontowac pare skrzynek elektronicznych z USA to dostaje na to pozwolenie od lotniczych wladz cywilnych w Rosji (zakladajac ze te procedury wogole w Rosji sa przestrzegane). Tobie sie chyba wydaje ze jak cos w samolocie sie zmienia z elektroniki to caly samolot trzeba od poczatku certyfikowac ale to nieprawda. -- |
|