Tu-154 zniknął z radarów porwany przez UFO? ZNIKNĘŁY ZAPISY Z RADARÓW!

Data: 2011-01-06 19:15:40
Autor: D. J. MC Donald Musk
Tu-154 zniknął z radarów porwany przez UFO? ZNIKNĘŁY ZAPISY Z RADARÓW!

Użytkownik "Antenka" <sweet.blue_eyes@wp.pl> napisał w wiadomości news:8e9f8da2-19dc-4079-8993-afb94312283ce4g2000vbg.googlegroups.com...
ZNIKNĘŁY ZAPISY Z RADARÓW
=========================

Kiedy Tu-154 zniknął z radarów? Nie wiadomo, bo zniknęły zapisy.

Z nieoficjalnych informacji TVN24 wynika, że 10 kwietnia kontroler na
lotnisku Sewiernyj już w odległości kilometra od pasa mógł nie widzieć
na radarze prezydenckiego tupolewa. Informacji tych oficjalnie nie da
się potwierdzić, bo w tajemniczy sposób zniknęły też zapisy z
radarów.

 Co widzieli na radarach kontrolerzy lotniska Siewiernyj? Na to
mogłyby odpowiedzieć zapisy z radarów, które - jak zeznali świadkowie
- były, ale zniknęły

- Nie dostaliśmy tych taśm, a wielokrotnie wnioskowaliśmy o to,
argumentując, że można by je odczytać w naszych laboratoriach, ale nie
dostaliśmy ani odpowiedzi, ani tych taśm - przyznaje w programie
"Czarno na Białym" Edmund Klich, polski akredytowany przy
Międzypaństwowym Komitecie Lotniczego (MAK), który bada przyczyny
katastrofy.

 - Dzięki nim można by dokładnie określić sposób działania kontrolerów
- dodaje.

 Nie są to jedyne dokumenty, o które strona polska prosiła, a których
nie dostała. Chodzi np. o stenogramy z całości rozmów na wieży
kontrolenej, w tym tych z telefonów komórkowych
, które pozwoliłyby ustalić, kto w Moskwie wydał pozwolenie na
lądowanie wbrew sugestiom kontrolera. Oficjalnym powodem odmowy jest
fakt, że strona Polska wbrew woli MAK opublikowała stenogramy z
czarnych skrzynek prezydenckiego tupolewa.

- Miałem dostać stenogramy z wieży, ale nie dostałem, bo powiedziano
mi, że ujawnienie stenogramów było naruszeniem umowy i dodano, że jak
je dostanę, to mogę być zmuszony do przekazania ich jakimś instytucjom
- mówi Klich.

Ja wiem co widzieli ruscy kontrolerzy na radarach: kaczynsckiego za sterami tupolewa ale Putin nie chce ujawniac tych zapisow bo bylby to cios dla stosunkow Polska Rzeczpospolita Ludowa Bis-ZSRR wtaroj...

Tu-154 zniknął z radarów porwany przez UFO? ZNIKNĘŁY ZAPISY Z RADARÓW!