Tu-154 zniknął z radarów porwany przez UFO? ZNIKNĘŁY ZAPISY Z RADARÓW!

Data: 2011-01-06 19:16:42
Autor: cytryna
Tu-154 zniknął z radarów porwany przez UFO? ZNIKNĘŁY ZAPISY Z RADARÓW!
ZNIKNĘŁY ZAPISY Z RADARÓW

=========================

Kiedy Tu-154 zniknął z radarów? Nie wiadomo, bo zniknęły zapisy.

Z nieoficjalnych informacji TVN24 wynika, że 10 kwietnia kontroler na

lotnisku Sewiernyj już w odległości kilometra od pasa mógł nie widzieć

na radarze prezydenckiego tupolewa. Informacji tych oficjalnie nie da

się potwierdzić, bo w tajemniczy sposób zniknęły też zapisy z

radarów.

 Co widzieli na radarach kontrolerzy lotniska Siewiernyj? Na to

mogłyby odpowiedzieć zapisy z radarów, które - jak zeznali świadkowie

- były, ale zniknęły

- Nie dostaliśmy tych taśm, a wielokrotnie wnioskowaliśmy o to,

argumentując, że można by je odczytać w naszych laboratoriach, ale nie

dostaliśmy ani odpowiedzi, ani tych taśm - przyznaje w programie

"Czarno na Białym" Edmund Klich, polski akredytowany przy

Międzypaństwowym Komitecie Lotniczego (MAK), który bada przyczyny

katastrofy.

 - Dzięki nim można by dokładnie określić sposób działania kontrolerów

- dodaje.

 Nie są to jedyne dokumenty, o które strona polska prosiła, a których

nie dostała. Chodzi np. o stenogramy z całości rozmów na wieży

kontrolenej, w tym tych z telefonów komórkowych

, które pozwoliłyby ustalić, kto w Moskwie wydał pozwolenie na

lądowanie wbrew sugestiom kontrolera. Oficjalnym powodem odmowy jest

fakt, że strona Polska wbrew woli MAK opublikowała stenogramy z

czarnych skrzynek prezydenckiego tupolewa.

- Miałem dostać stenogramy z wieży, ale nie dostałem, bo powiedziano

mi, że ujawnienie stenogramów było naruszeniem umowy i dodano, że jak

je dostanę, to mogę być zmuszony do przekazania ich jakimś instytucjom

- mówi Klich. (sp/tvn24.pl)

http://niezalezna.pl/artykul/zniknely_zapisy_z_radarow/43298/1

Kacapskiego wydania s.f. ciąg dalszy.

Antenka

Ta opowieść powinna wzruszyć do łez Trybunał Stanu. Popłaczą się jak bobry na wałach gajowego.

--

Tu-154 zniknął z radarów porwany przez UFO? ZNIKNĘŁY ZAPISY Z RADARÓW!