Data: 2010-06-04 11:12:37 | |
Autor: Adam | |
"Tu-154M nie powinien był lądować na autopilocie" | |
autopilocie to Akimienkow może się mylić. "Nasz" Tutek był doposażony w elektroniczne gadżety i dla tego egzemplarza instrukcja eksploatacji zapewne TO JEST KOLEJNA manipulacja mediów. Zamówion wersję okrojoną; bez map TWCS. Zauważ że nawet w czarsnych skrzynkach poskompiono i włożono tylko trochę taśmy (30min) kiedy wiadomo że naciski były wcześniej i komuś zależało zęby to skkasowało się jk |
|
Data: 2010-06-04 12:25:31 | |
Autor: PaweL | |
"Tu-154M nie powinien był lądować na autopilocie" | |
....i włożono tylko trochę taśmy (30min) kiedy wiadomo że
naciski były wcześniej i komuś zależało zęby to skkasowało się.... Według ciebie specjalnie założono małą ilość taśmy żeby po katastrofie nie było słychać kto naciskał??? W sumie gdyby nie naciski milionów pasażerów na całym świecie to samoloty by nie latały, więc nie było by wypadków lotniczych... |
|
Data: 2010-06-04 10:49:46 | |
Autor: Jacek Osiecki | |
"Tu-154M nie powinien był lądować na autopilocie" | |
Dnia Fri, 4 Jun 2010 12:25:31 +0200, PaweL napisał(a):
...i włożono tylko trochę taśmy (30min) kiedy wiadomo że Po co odpisujesz temu debilowi? -- Jacek Osiecki joshua@ceti.pl GG:3828944 I don't want something I need. I want something I want. |
|
Data: 2010-06-04 13:47:48 | |
Autor: Adam | |
"Tu-154M nie powinien był lądować na autopilocie" | |
było słychać kto naciskał??? to znaczy twierdziśz jak RM że taśmy było wiencej tylko ją przycieli w mosckwie? jk |
|
Data: 2010-06-04 18:12:06 | |
Autor: J.F. | |
"Tu-154M nie powinien był lšdować na autopilocie" | |
On Fri, 4 Jun 2010 13:47:48 +0200, Adam wrote:
to znaczy twierdziśz jak RM że taśmy było wiencej tylko ją przycieli w mosckwie?było słychać kto naciskał??? To ty chyba twierdzisz ze tasmy mogloby byc wiecej, ale ktos w Warszawie obcial. Juz ci pisalem - 30 minut to miedzynarodowy standard. I nawet nie wiadomo czy ktos w Warszawie mogl wsadzic wiecej - CVR dostarcza producent, tasma niewymienna lub wymaga certyfikatu itp .. J. |
|
Data: 2010-06-04 18:24:05 | |
Autor: Adam | |
"Tu-154M nie powinien był lšdować na autopilocie" | |
I nawet nie wiadomo czy ktos w Warszawie mogl wsadzic wiecej - CVR stanard ale dla zwykłych samolotów a nie VIP. Wiesz ile majo taśmy w Air F One? jk |
|
Data: 2010-06-04 19:10:51 | |
Autor: Q | |
"Tu-154M nie powinien był lšdować na autopilocie" | |
Użytkownik "Adam" <Adam1991R@onet.pl> napisał w wiadomości news:hub9bl$frt$1news.onet.pl... I nawet nie wiadomo czy ktos w Warszawie mogl wsadzic wiecej - CVR pinćsent metruf |
|
Data: 2010-06-04 20:40:33 | |
Autor: lady mutant | |
"Tu-154M nie powinien był lšdować na autopilocie" | |
Q pisze:
a ile to bendzie stup:-)? |
|