Grupy dyskusyjne   »   pl.rec.lotnictwo   »   "Tu-154M nie powinien był lądować na autopilocie"

"Tu-154M nie powinien był lądować na autopilocie"

Data: 2010-06-04 11:12:37
Autor: Adam
"Tu-154M nie powinien był lądować na autopilocie"
autopilocie to Akimienkow może się mylić. "Nasz" Tutek był doposażony w elektroniczne gadżety i dla tego egzemplarza instrukcja eksploatacji zapewne

TO JEST KOLEJNA manipulacja mediów.
Zamówion wersję okrojoną; bez map TWCS. Zauważ że nawet w czarsnych skrzynkach poskompiono i włożono tylko trochę taśmy (30min) kiedy wiadomo że naciski były wcześniej i komuś zależało zęby to skkasowało się

jk

Data: 2010-06-04 12:25:31
Autor: PaweL
"Tu-154M nie powinien był lądować na autopilocie"
....i włożono tylko trochę taśmy (30min) kiedy wiadomo że
naciski były wcześniej i komuś zależało zęby to skkasowało się
....

Według ciebie specjalnie założono małą ilość taśmy żeby po katastrofie nie było słychać kto naciskał???


W sumie gdyby nie naciski milionów pasażerów na całym świecie to samoloty by nie latały, więc nie było by wypadków lotniczych...

Data: 2010-06-04 10:49:46
Autor: Jacek Osiecki
"Tu-154M nie powinien był lądować na autopilocie"
Dnia Fri, 4 Jun 2010 12:25:31 +0200, PaweL napisał(a):
...i włożono tylko trochę taśmy (30min) kiedy wiadomo że
naciski były wcześniej i komuś zależało zęby to skkasowało się
Według ciebie specjalnie założono małą ilość taśmy żeby po katastrofie nie było słychać kto naciskał???

Po co odpisujesz temu debilowi?

--
Jacek Osiecki joshua@ceti.pl GG:3828944
I don't want something I need. I want something I want.

Data: 2010-06-04 13:47:48
Autor: Adam
"Tu-154M nie powinien był lądować na autopilocie"
było słychać kto naciskał???

to znaczy twierdziśz jak RM że taśmy było wiencej tylko ją przycieli w mosckwie?

jk

Data: 2010-06-04 18:12:06
Autor: J.F.
"Tu-154M nie powinien był lšdować na autopilocie"
On Fri, 4 Jun 2010 13:47:48 +0200,  Adam wrote:
było słychać kto naciskał???
to znaczy twierdziśz jak RM że taśmy było wiencej tylko ją przycieli w mosckwie?

To ty chyba twierdzisz ze tasmy mogloby byc wiecej, ale ktos w
Warszawie obcial. Juz ci pisalem - 30 minut to miedzynarodowy standard. I nawet nie wiadomo czy ktos w Warszawie mogl wsadzic wiecej - CVR
dostarcza producent, tasma niewymienna lub wymaga certyfikatu itp ..

J.

Data: 2010-06-04 18:24:05
Autor: Adam
"Tu-154M nie powinien był lšdować na autopilocie"
I nawet nie wiadomo czy ktos w Warszawie mogl wsadzic wiecej - CVR
dostarcza producent, tasma niewymienna lub wymaga certyfikatu itp ..

stanard ale dla zwykłych samolotów a nie VIP.
Wiesz ile majo taśmy w Air F One?

jk

Data: 2010-06-04 19:10:51
Autor: Q
"Tu-154M nie powinien był lšdować na autopilocie"

Użytkownik "Adam" <Adam1991R@onet.pl> napisał w wiadomości news:hub9bl$frt$1news.onet.pl...
I nawet nie wiadomo czy ktos w Warszawie mogl wsadzic wiecej - CVR
dostarcza producent, tasma niewymienna lub wymaga certyfikatu itp ..

stanard ale dla zwykłych samolotów a nie VIP.
Wiesz ile majo taśmy w Air F One?

pinćsent metruf

Data: 2010-06-04 20:40:33
Autor: lady mutant
"Tu-154M nie powinien był lšdować na autopilocie"
Q pisze:

Użytkownik "Adam" <Adam1991R@onet.pl> napisał w wiadomości
news:hub9bl$frt$1news.onet.pl...
I nawet nie wiadomo czy ktos w Warszawie mogl wsadzic wiecej - CVR
dostarcza producent, tasma niewymienna lub wymaga certyfikatu itp ..

stanard ale dla zwykłych samolotów a nie VIP.
Wiesz ile majo taśmy w Air F One?

pinćsent metruf

a ile to bendzie stup:-)?

"Tu-154M nie powinien był lądować na autopilocie"

Nowy film z video.banzaj.pl więcej »
Redmi 9A - recenzja budżetowego smartfona