Data: 2010-06-04 18:20:42 | |
Autor: Szczepan Białek | |
"Tu-154M nie powinien był lądować na autopilocie" | |
Użytkownik "Sztej" <nospam_pl@nospam.pl> napisał w wiadomości news:huafq2$kfb$1inews.gazeta.pl... Akimienkow podkreślił, że instrukcja eksploatacji Tu-154M zabrania lądowania na autopilocie. To więcej brzmi jak nieco więcej. Ze stenogrmu wychodzi że spadali z szybkoscią około15m/s. >Kapitan, nawiasem mówiąc, zauważył to i szarpnął za ster, próbując wyprowadzić maszynę. Jednak na wysokości 30 metrów było to już praktycznie niemożliwe - dodał. Czy "dziura powietrzna" zwiększa predkość wertykalną do 15m/s czy trzeba co innego wymysleć? S* |
|
Data: 2010-06-04 17:35:24 | |
Autor: adarek07 | |
"Tu-154M nie powinien był lądować na autopilocie" | |
Szczepan Białek wrote:
Czy "dziura powietrzna" zwiększa predkość wertykalną do 15m/s czy trzeba co innego wymysleć? Chyba trzeba cos innego wymyslic. Ja w termice na gorce miewalem duszenia do 6-8m/s. Ale tam byl ranek z zachmurzeniem i mgla - bez termiki. Ciezko sie spodziewac takich ruchow - bo co mialoby je wywolac? Poza tym taka masa powietrza zstepujaca to by ta mgle rozpedzila w moment. Pozdr, Darek. |
|