Grupy dyskusyjne   »   pl.rec.lotnictwo   »   Tu-154M nr.101

Tu-154M nr.101

Data: 2010-04-11 14:29:45
Autor: FD
Tu-154M nr.101
Poniewaz grupa żenująco, lotem koszącym zbliza sie do poziomu forum onetu
(urwał bym jaja baranowi co zrobił bramki www<>news)
z kronikarskiego obowiazku, pare faktów o samej maszynie:

"Tu-154M nr 101 (nr fab. 90A837) został wyprodukowany w Rosji 14
kwietnia 1990 roku i w tym samym roku trafił na wyposażenie
warszawskiego pułku. Jego resurs określono na 30 tysięcy godzin w
powietrzu lub 15 lat służby. Do wypadku, samolot osiągnął nalot 5141
godzin. Tupolew miał za sobą trzy remonty główne. Przed ostatnim
remontem, który rozpoczął się w maju 2009 roku, Tu-154 wylatał 5000
godzin 19 minut i wykonał 3821 lądowań.

Ostatni remont główny samolotu, połączony z przedłużeniem resursu i
modyfikacją, został wykonany w zakładach lotniczych w Samarze w Rosji.
W maju 2009 roku Tu-154M nr 101 lotem technicznym został przebazowany
do Samary.
Zamówienie "dla Samary" obejmowało remont główny wraz z kolejnym
przedłużeniem resursu i modyfikacją dwóch samolotów, remont główny ośmiu
silników D-30KU (w tym dwóch zapasowych) i silnika rozruchowego TA-6A
oraz agregatów zapasowych z apteczek technicznych samolotów.
Wartosć prac wyceniono na prawie 70 mln PLN

Do kraju wrócił tuż przed bożonarodzeniowymi świętami, 23 grudnia.
Po powrocie z Rosji został poddany obowiązującym w 36 SPLT procedurom
mającym na celu dokładne sprawdzenie stanu technicznego
samolotu przed dopuszczeniem do lotów z VIP-ami. Transport
najważniejszych przedstawicieli władzy państwowej – prezydenta, premiera
i marszałków sejmu oraz senatu – to jedno z podstawowych zadań tych
samolotów.

Po remoncie Tu-154M 101 mógł spędzić w powietrzu 7500 godzin. Wylatał
niecałe 140h.
Do ostatniego lotu samolot poderwał się z warszawskiego Okęcia
w sobotę, 10 stycznia, o godzinie 7:15 z 96 osobami na pokładzie."

12 stycznia 2010 roku do Samary poleciaÅ‚ drugi Tu-154  z numerem 102.
Jego remont ma potrwać do drugiej połowy lipca.

Data: 2010-04-11 14:36:28
Autor: zenzen
Tu-154M nr.101
z kronikarskiego obowiazku, pare faktów o samej maszynie:

obowi±sku kopiowania internetu do newsów?
Wszscy to wiemy i mo¿my sami se znale¶æ. Na grupie nalezy najpierw mylec a potewm pisac

jk

Data: 2010-04-11 14:44:28
Autor: Wojtek M.
Tu-154M nr.101

z kronikarskiego obowiazku, pare faktów o samej maszynie:

obowi±sku kopiowania internetu do newsów?
Wszscy to wiemy i mo¿my sami se znale¶æ. Na grupie nalezy najpierw mylec a potewm pisac

jk
Akurat mnie to interesuje z racji mojej natury i chêtnie czytam to co maj± do przekazania osoby zafascynowane lotnictwem. Nie przeszkadzaj mi proszê. Je¿eli rzeczywi¶cie chodzisz na jaki¶ kurs kontrolera lotów, to domy¶lam siê ¿e jak ju¿ go skoñczysz i nie daj Bo¿e znajdziesz pracê, to wszystko nagle pospada jak ceg³ówki z nieba.

Pozdrawiam
Wojtek z Krakowa

Data: 2010-04-11 14:45:23
Autor: zenzen
Tu-154M nr.101
Akurat mnie to interesuje z racji mojej natury i chêtnie czytam to co maj±

wiesz najpierw poczytaj netykietem na temat kopiowania www

jk

Data: 2010-04-11 14:48:05
Autor: Wojtek M.
Tu-154M nr.101


Akurat mnie to interesuje z racji mojej natury i chêtnie czytam to co maj±

wiesz najpierw poczytaj netykietem na temat kopiowania www

jk

Nigdy nie czyta³em "netykietym", nie wiem co to jest. Witaj w zablokowanych

Data: 2010-04-11 16:06:16
Autor: JJR
Tu-154M nr.101
zenzen wrote:
Wszscy to wiemy i mo¿my sami se znale¶æ. Na grupie nalezy najpierw
mylec a
potewm pisac

Powiedzia³ ten, co trzy godziny wcze¶niej napisa³:

On Sunday, April 11, 2010 11:31 AM [GMT+1=CET
ja tylko cytuje, pisz do CNN

Data: 2010-04-11 15:18:09
Autor: wiechu
Tu-154M nr.101

U¿ytkownik "FD" <fakedetector@o2.pl> napisa³ w wiadomo¶ci news:hpsfh3$1s$1atlantis.news.neostrada.pl...
Poniewaz grupa ¿enuj±co, lotem kosz±cym zbliza sie do poziomu forum onetu
(urwa³ bym jaja baranowi co zrobi³ bramki www<>news)
z kronikarskiego obowiazku, pare faktów o samej maszynie:

"Tu-154M nr 101 (nr fab. 90A837) zosta³ wyprodukowany w Rosji 14
kwietnia 1990 roku i...."""


i tak dalej...




No to urwij baranowi, a nie zawracaj innym g³owy.


Poza tym, co z Ciebie za kronikarz i  jakie tu masz obowi±zki - ¶pisz z ksia¿eczk± o "Krasnalu Ha³abale"????



pozdr


wiechu

Data: 2010-04-11 16:43:14
Autor: FD
Tu-154M nr.101
W dniu 2010-04-11 niedziela 15:18, wiechu pisze:

wiechu

raczej wie¶niaku

spadaj spamerze te nieudolne obrazki z ¿enuj±cymi karykaturami samolotow
malowac i nie przeszkadzaj doroslym

Data: 2010-04-11 18:07:04
Autor: zenzen
Tu-154M nr.101
spadaj spamerze te nieudolne obrazki z ¿enuj±cymi karykaturami samolotow
malowac i nie przeszkadzaj doroslym

myslem spamerze ¿e ty powinienes wykorzyst±æ ten dzieñ ZADUMY by pomy¶leæ o tym co robisz

jk

Data: 2010-04-11 20:50:24
Autor: wiechu
Tu-154M nr.101

U¿ytkownik "zenzen"



myslem .....



Co????



pozdr

wiechu

Data: 2010-04-11 23:08:17
Autor: Qwinto
Tu-154M nr.101
Parametry techniczne TU-154 M LUX:
http://bi.gazeta.pl/im/8/7756/m7756788.jpg

--
Pozdrawiam
Qwinto

Tu-154M nr.101

Nowy film z video.banzaj.pl wiêcej »
Redmi 9A - recenzja bud¿etowego smartfona