Tu będę robił prywatki

Data: 2010-05-21 20:03:14
Autor: boukun
Tu będę robił prywatki
http://boukun.wrzuta.pl/katalog/wszystkie/9fof8QbZi8v/poddasze

To są zdjęcia Vorher, za miesiąc będą Nachher...

Wszystko własnymi rączkami...

boukun

Data: 2010-05-21 11:12:03
Autor: Tzva Adonai
Tu będę robił prywatki
boukun napisał(a):

Wszystko wlasnymi raczkami...

Przestań boukun, po co wywoływać w ludziach zawiść, przecież wszyscy
już wiedzą, że żyjesz w luksusach.. Zadokuj jakąś studentkę na tym
poddaszu, to sobie poruchasz za darmo....

Data: 2010-05-21 23:15:47
Autor: Marek
Tu będę robił prywatki
On 21 Maj, 20:12, Tzva Adonai <tzva.adon...@lycos.com> wrote:
boukun napisał(a):

> Wszystko wlasnymi raczkami...

Przestań boukun, po co wywoływać w ludziach zawiść, przecież wszyscy
już wiedzą, że żyjesz w luksusach.. Zadokuj jakąś studentkę na tym
poddaszu, to sobie poruchasz za darmo....

Noo, nooo....znalem taka studentke, zadokowana w jednej willi, na
ktora sie wlasciciel willi ciagle slinil.....,
nawet baardzo dobrze ja znalem.....

Data: 2010-05-21 21:42:58
Autor: josefff
Tu będę robił prywatki
Użytkownik "boukun" <boukun@neostrada.pl> napisał w wiadomości news:ht6i2t$7ti$1mx1.internetia.pl...
http://boukun.wrzuta.pl/katalog/wszystkie/9fof8QbZi8v/poddasze

To są zdjęcia Vorher, za miesiąc będą Nachher...

Wszystko własnymi rączkami...

nie podniecaj sie, i tak ci to wszystko zaleje!

josefff
ps. nie masz przyjaciol zeby im sie pochwalic, tylko musisz obcym ludziom pokazywac?

Data: 2010-05-21 21:50:14
Autor: boukun
Tu będę robił prywatki

Użytkownik "josefff" <josefffzbasin@pl> napisał w wiadomości news:4bf6e249$0$2605$65785112news.neostrada.pl...
[...]

Nie grozi, moje osiedle jest na górce, nigdy mnie powódź nie dosięgnie..., nawet biblijny
potop..

josefff
ps. nie masz przyjaciol zeby im sie pochwalic, tylko musisz obcym ludziom pokazywac?

Jakim obcym, tu są sami "swoi" posłowie, radni, wojewodowie, co zajebistą według Tomy'ego karierę zrobili, tylko są anonimami, nikim i do niczego poza pasożytnictwem nie doszli...

boukun

Tu będę robił prywatki