"Tu jest Polska " !

Data: 2010-08-31 09:00:51
Autor: cyc
"Tu jest Polska " !
Taki jak w tytule okrzyk skandowali faszysci na zjezdzie w Gdansku .
Oczywiscie nie wszyscy zgromadzeni tam sa nimi , sadze , ze  to tylko znaczaca
mniejszosc podpuszczona przez Sniadka bezposrednio a ich furera , konusa
posrednio .
Kaczynski kolejny raz dal pokaz swoich destrukcyjnych umiejetnosci a po
slynnych juz jego slowach " oni stoja tam gdzie stalo ZOMO " , znowu
pokazal , ze nie ustaje w wysilkach zdezorganizowania zycia spolecznego i
pracy rzadu .
Jak to faszysci , rowniez ludzi polskiej odmiany tej  ideologii , usiluja zawlaszczyc wszystkie elementy zycia spoelcznego nie baczac na to , ze gwalca podstawowe zasady demokracji .
Nikt nie dal temu faszystowskiemu marginesowi prawa do wypowiadania sie w imieniu Polski , ani tymbardziej ograniczac ja do wlasnego ideologicznego terytorium wolajac " Tu jest Polska "  . Ten faszystowski zwyczaj utozsamiania sie z caloscia narodu a w zasadzie zawlaszczania narodu , kiedy de facto liudzie co to tylko jej mizerna i malo liczaca sie jego czesci , bez zastrzezen przyjmuja wszystkie holdujace tej ideologii ugrupowania na calym swiecie w tym w Polsce .
A ja powiem jak Dyzma w slynnej scenie w cyrku " a gowno prawda " .
Wasze , faszystow prawo do wyrazania opinii i oceny w imieniu narodu jest zadno .
Nie macie do tego legitymacji ani formalnej , ani moralnej . To najzwyklejsze w swiece uzurpatorstwo zmierzajace do zamachu stanu .
Musicie zdac sbie sprawe z dwoch rzeczy . Jedna to ta , ze jestescie manipulowani przez psychopatow a druga , ze manipulacja ta doprowadzi rowniez was do tragedii , jesli nie bezposredniej , to w wyniku wprowadzenia kraju przez Kaczynskiego ale waszymi rekami w stan totalnej kleski w ktorej sklepy  jakie ogladalismy w latach 80-tych , tylko z musztada i octem , beda waszym marzeniem .
Trzeba wam przypomniec , ze nie kto inny ale wlasnie Kaczynscy doprowadzili was do dziesiejszej nedzy , ktora pcha was w ramiona faszystow . To ich "dzielem " , choc obiektywnie trzeba dodac , nie tylko ich , jest 11 % i wieksze bezrobocie , jak to , ze dzieci chodza czesto glodne a spedzanie urlopow , jesli juz taki uda sie dostac , sa tylko dla wybranych . To Kaczynskich robota jest fakt , ze tzw. przedsiebiorcy miesiacami nie placa swoim pracownikom poborow , ze Polska zostala w majestacie prawa rozkradziona a stanowiska pracy zostaly zamienione na kilkumiesieczna jalmuzne w postaci zasilku dla bezrobotnych .
Dzisiaj nie ma innej drogi jak rozwoj kraju , nawet jesli odbedzie sie on kosztem jakosci zycia dzisiaj zyjacego spoleczenstwa bo tylko to pozwoli stanac Polsce mocniej na nogi a naszym dzieciom i wnukom zyc godnie .
Wybralismy droge w 1980r i prozno dzisiaj wyewac zale , ze wyszlo tak jak wyuszlo . Trzeba byc konsekwentnym i dazyc do celu a nie poddawac sie faszystowskiej histeii .
Klamstwem jest , ze Kaczynski moze pomoc biedocie , jego mozliwosci ograniczaja sie wylacznie do tego , ze biede ta , dzieki jego faszystowskiemu socjalizmowi moze sie tylko poglebic .
Zapatrzyl sie na Hitlera , ktory rzeczywiscie wprowadzajac faszyzm doprowadzil Niemcy do rozkwitu , zapomina jednak , ze i czasy byly inne i o tym , ze fundamentem jego sukcesu gospodarczego byly niespotykane zbrojenia prowadzone z pelna swiadomoscia prowadzenia przyszlej wojny . To one napedzaly gospodarke , zlikwidowaly bezrobocie i poprawily beznadziejny stan materialny spoleczenstwa .
Czy Kaczynski chce tez ja rozpetac ? . Z kim ? , chyba tyko z Rosja i UE , ktorych jest smiertelnym przeciwnikiem , ze nie powiem wrogiem . Aby tak myslec trzeba byc jednak niespelna rozumu , co jako teze stawiam zreszta nie od dzisiaj .

cyc

Data: 2010-08-31 09:12:46
Autor: mkarwan
"Tu jest Polska " !
Użytkownik "cyc" <ja@ja.pl> napisał w wiadomo¶ci news:i5i9b6$ces$1news.onet.pl...
[...]

Według ciebie w Gdański s± Niemcy?

Data: 2010-08-31 09:14:16
Autor: Miglanc
"Tu jest Polska " !

Użytkownik "mkarwan" <mkarwan@poczta.onet.pl> napisał w wiadomo¶ci news:i5ia1h$e54$1news.onet.pl...
[...]

Oczywi¶cie! Byłe¶ kiedykolwiek w Gdańsku spamerze?

--

Zahir

Data: 2010-08-31 09:48:02
Autor: cyc
"Tu jest Polska " !

[...]

Pomijam to , ze i owszem , paru tam pomieszkuje ale przeciez nie to mialem na mysli .
mkarwan jednak ma trudnosci ze zrozumieniem czytanych tresci a ja nie mam zamiaru mu tlumaczyc .

cyc

Data: 2010-08-31 03:17:01
Autor: zbig
"Tu jest Polska " !
On 31 Sie, 09:48, "cyc" <j...@ja.pl> wrote:
Użytkownik "mkarwan" <mkar...@poczta.onet.pl> napisał w wiadomo¶cinews:i5ia1h$e54$1news.onet.pl...

> [...]

na mysli .
mkarwan jednak ma trudnosci ze zrozumieniem czytanych tresci a ja nie mam

W Gdańsku jest całkiem spora organizacja mniejszo¶ci Niemieckiej.
Podobnie w Tczewie.

Data: 2010-08-31 09:16:48
Autor: Tomek
"Tu jest Polska " !

Użytkownik "cyc" <ja@ja.pl> napisał w wiadomości news:i5i9b6$ces$1news.onet.pl...
[...]

Matko jedyna! Takich bredni to ja dawno nie czytałem! To wynik jakichś instrukcji czy coś paliłeś?
Ps. Zajrzyj do rocznika statystycznego i zobacz wyniki ekonomiczne po rządach Kaczorów i obecnie - po 3 latach rządów PO.
Tomek

Data: 2010-08-31 09:32:22
Autor: raff
"Tu jest Polska " !

Matko jedyna! Takich bredni to ja dawno nie czytałem! To wynik jakich�
instrukcji czy co� paliłe�?
Ps. Zajrzyj do rocznika statystycznego i zobacz wyniki ekonomiczne po
rzšdach Kaczorów i obecnie - po 3 latach rzšdów PO.
Tomek

Cyc naturalnie tak ma. Od urodzenia.

Niezle nie ? :)

Tez tak chcialbym.

R.
--
                Save The Whale!
http://fusyfusyfusy.blox.pl/resource/wieloryb.jpg

Data: 2010-08-31 16:15:58
Autor: cirrus
"Tu jest Polska " !
Użytkownik "raff" <patagonia2389@onet.pl> napisał w wiadomości news:i5ib6c$gpr$1news.onet.pl...
[...]

Chcesz to przecieĹĽ masz, od urodzenia jesteĹ› kretynem.

--
stevep

Data: 2010-08-31 09:40:13
Autor: PaPi
"Tu jest Polska " !
Ps. Zajrzyj do rocznika statystycznego i zobacz wyniki ekonomiczne po
rządach Kaczorów i obecnie - po 3 latach rządów PO.

Pps.
Zajrzyj do rocznika statystycznego i zobacz wyniki ekonomiczne naszych sasiadow po rzadach PiS i teraz.
Jak trudno idzie czytanie - swiatowa recesja - wygooglaj.

Data: 2010-08-31 09:46:07
Autor: cyc
"Tu jest Polska " !

Użytkownik "Tomek" <tentom@tlen.pl> napisał w wiadomo¶ci news:i5iapm$ps3$1news.ett.com.ua...

[...]

Z chamami trudno dyskutowac .
Cham zazwyczaj wie swoje nawet wtedy , kiedy nie wie o co chodzi .

A roczniki statystyczne trzeba jeszcze umiec czytac , synku . Mowia one wiele ciekawych rzeczy wsrod nich mozna wyczytac , ze rzady Kaczynskiego to niekonczace sie pasmo upadania gospodarki . Odziedziczony po lewicowych rzadach  boom gospodarczy , kiedy to bylismy okrzyczani przez swiat " tygrysem Europy " ,  Kaczynsk zamienil w totalny krach w tym moralny i polityczny .
Wiecej opdpowiedzi nie bedzie tak dlugo , jak dlugo nie nauczysz sie kultury z ta jaka dzisiaj reprezentujesz mozesz synku tylko ze swiniami rozmawiac .

cyc

"Tu jest Polska " !