"Tu jest Polska " !

Data: 2010-08-31 09:12:46
Autor: mkarwan
"Tu jest Polska " !
Użytkownik "cyc" <ja@ja.pl> napisał w wiadomości news:i5i9b6$ces$1news.onet.pl...
Taki jak w tytule okrzyk skandowali faszysci na zjezdzie w Gdansku .
Oczywiscie nie wszyscy zgromadzeni tam sa nimi , sadze , ze  to tylko znaczaca
mniejszosc podpuszczona przez Sniadka bezposrednio a ich furera , konusa
posrednio .

Według ciebie w Gdański są Niemcy?

Data: 2010-08-31 09:14:16
Autor: Miglanc
"Tu jest Polska " !

Użytkownik "mkarwan" <mkarwan@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:i5ia1h$e54$1news.onet.pl...
[...]

Oczywiście! Byłeś kiedykolwiek w Gdańsku spamerze?

--

Zahir

Data: 2010-08-31 09:48:02
Autor: cyc
"Tu jest Polska " !

[...]

Pomijam to , ze i owszem , paru tam pomieszkuje ale przeciez nie to mialem na mysli .
mkarwan jednak ma trudnosci ze zrozumieniem czytanych tresci a ja nie mam zamiaru mu tlumaczyc .

cyc

Data: 2010-08-31 03:17:01
Autor: zbig
"Tu jest Polska " !
On 31 Sie, 09:48, "cyc" <j...@ja.pl> wrote:
Użytkownik "mkarwan" <mkar...@poczta.onet.pl> napisał w wiadomościnews:i5ia1h$e54$1news.onet.pl...

> [...]

na mysli .
mkarwan jednak ma trudnosci ze zrozumieniem czytanych tresci a ja nie mam

W Gdańsku jest całkiem spora organizacja mniejszości Niemieckiej.
Podobnie w Tczewie.

"Tu jest Polska " !