Tu mamy powod naglej aktywacji przyglupow

Data: 2010-05-01 13:36:30
Autor: raff
Tu mamy powod naglej aktywacji przyglupow
http://wiadomosci.wp.pl/kat,1342,title,Tajne-gry-Schetyny-- -- wraca-brudna-kampania,wid,12227697,wiadomosc.html

R.

Data: 2010-05-01 14:04:25
Autor: A

Użytkownik "raff" <patagonia3456@onet.pl> napisał w wiadomości news:hrh3o4$t5a$2news.onet.pl...
http://wiadomosci.wp.pl/kat,1342,title,Tajne-gry-Schetyny-- -- wraca-brudna-kampania,wid,12227697,wiadomosc.html

Jak to "nagłej aktywacji" - przecież nie przestawaliście?

Data: 2010-05-01 14:15:26
Autor: raff
A pisze:
[...]

To "wy" to nie do mnie. Ja nie jestem wyborca PO.

R.

Data: 2010-05-01 13:31:37
Autor: Antenka
On 1 Maj, 14:15, raff <patagonia3...@onet.pl> wrote:
A pisze:

> Użytkownik "raff" <patagonia3...@onet.pl> napisał w wiadomości

> Jak to "nagłej aktywacji" - przecież nie przestawaliście?

To "wy" to nie do mnie. Ja nie jestem wyborca PO.

R.

Brawo Raffik! Ale się odgryzłeś temu szkalowi!  Facet ma piedzielca z
tym "ojro" i widać, że reprezentuje cechu kominiarzy hehe

Antenka

Data: 2010-05-01 14:25:02
Autor: A

Użytkownik "raff" <patagonia3456@onet.pl> napisał w wiadomości news:hrh614$645$1news.onet.pl...
A pisze:
[...]

Alez ja nie do wyborców PO.....

Data: 2010-05-01 16:01:03
Autor: cirrus
A pisze:
[...]

Bo na to jesteś za głupi.

--
stevep

Data: 2010-05-01 16:21:38
Autor: raff
[...]

Stefek, siedzisz tak przed kompem. Hemoroidy ci nie pekaja ?

R.

Tu mamy powod naglej aktywacji przyglupow