"Tu nikt jej nie wygwiżdże". Dlaczego minister Zalewska jedzie na zakończenie roku szkolnego do Piławy Górnej?

Data: 2017-06-29 12:53:29
Autor: Presidente de San Escobar
[...]

Może nie ma co dorabiać tu żadnej politycznej motywacji? Może po prostu pani
minister wybrała właśnie tę miejscowość, by po prostu - mieć blisko do domu na
weekend i szybciej zakończyć tydzień pracy? Nauczyciele z Piławy Górnej są
jednak przekonani, że wybór Anny Zalewskiej jest zdecydowanie nieprzypadkowy,
bo tam - jak napisała jedna z nich - "nauczyciele zastraszeni są przez panią
burmistrz z PiS" i "nikt jej nie wygwiżdże".

Piława Górna to miasteczko liczące nieco ponad 6,5 tysiąca mieszkańców. Jedna
szkoła podstawowa, jedno gimnazjum. To chyba jasne, którą szkołę wybrała pani
minister, aby uroczyście zakończyć rok szkolny 2016/17 - przecież nie
gimnazjum, które za jej sprawą czeka likwidacja. - Protest? Wykluczone! Tu każdy siedzi cicho i ma się cieszyć, że będzie miał
pracę - mówi mi jedna z piławskich nauczycielek. Potwierdza, że uroczystość z
udziałem minister Zalewskiej ma być z wielką pompą - mają być na niej nie tylko
dzieci z podstawówki, ale też gimnazjaliści. Sytuacja w szkolnictwie w Piławie Górnej wraz z końcem tego roku szkolnego
zmienia się diametralnie. Dobra wiadomość dla nauczycieli jest taka, że nikt z
nich nie straci pracy (choć plotka głosi, że jedna z pań miała być zwolniona,
ale zapisała się do "jedynej słusznej partii" i etat zachowała). Zła to ta, że
gimnazjum ulega pełnej likwidacji. Nauczyciele i uczniowie mają opuścić
zabytkowy, ponadstuletni, poniemiecki budynek. Wszyscy przenoszą się do
siedziby obecnej podstawówki. - Co będzie z tym budynkiem? Nikt nie wie. Słodka tajemnica pani burmistrz -
mówi mi nauczycielka.

(Przecież wiadomo że będzie jakiś przekręt :DDDD)

"Nikt nic nie mówi, bo wszyscy się boją o pracę. Ma być wielka gala z panią
minister - cuda-wianki. Na pewno nikt nie odważy się podejść do pani minister i
powiedzieć, jak tu jest naprawdę. Tu w naszej mieścinie nikt nie zaprotestuje.
Pani burmistrz jest taka, że na pewno tego dopilnuje. Tu wszyscy ją znają i
cicho siedzą, jak mysz pod miotłą. "

u2 też pewnie pojechał do Piławy malować trawę :DDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDd

[ Bogdan Lis o Macierewiczu ]

"Tu nikt jej nie wygwiżdże". Dlaczego minister Zalewska jedzie na zakończenie roku szkolnego do Piławy Górnej?