Tu poczytajcie jak pomoglem Rok temu bezdomnemu czlowiekowi unikn±æ pewnej smierc z wyziebienia

Data: 2012-12-20 03:47:00
Autor: muto2100
Tu poczytajcie jak pomoglem Rok temu bezdomnemu czlowiekowi unikn±æ pewnej smierc z wyziebienia
http://www.hej.mielec.pl/forum/go:temat/art5,2382,2,poszukuje-rodziny-pana-rozner-lub-rosner-z-mielca.html

wiem    ze    znajdziecie   w  tym   linku   moje   imie   i
nazwisko    ale    tylko   tak    mozecie    wiedziec    ze
niejestem       obojetny    na  ludzkie   krzywdy-  a    zblizajace
sie  Swieta    Bozego    Narodzenia    bed±
mi   zawsze    przypominac    o  innych    ludziach    ktorzy    w
szczegolny   dzien   :Bozego   Narodzenia
potrzebuj±   pomocy    ludzkiego    serca!

Tu poczytajcie jak pomoglem Rok temu bezdomnemu czlowiekowi unikn±æ pewnej smierc z wyziebienia