Tu są Chiny?

Data: 2011-12-15 09:48:33
Autor: Pan hrabia Bobrowski
Tu są Chiny?

Użytkownik "stevep" <stevep011@invalid.tkdami.net> napisał w wiadomości news:op.v6iml5vd50oqoastevep-komputer.radom.vectranet.pl...
# Wczoraj prezes Kaczyński uświadomił mi kilka nowych faktów, po pierwsze
dowiedziałam się z jego przemówienia, że Chiny leżą w Europie, że Polska
jest chorym krajem, a Kaczyński i jego hordy aspirują do stworzenia
drugich Chin. Proponuje aby przy następnej okazji całe to pospólstwo
skandowało " tu są Chiny", zamiast "tu jest Polska".

Żałosne, przegrane towarzystwo staruszków którym marzy się powtórka stanu wojennego tylko po to by mieli okazję tym razem okazać się bohaterami powstania narodowego.

BBR

Tu są Chiny?