Tubus Tara

Data: 2009-08-03 11:44:43
Autor: reme.k
Tubus Tara
A w instrukcji sugeruja ze te wasy montowac w dodatkowym oczku w Tarze.
Tylko ze mi wymiarowo niezbyt pasuje - to oczko jest ze 2cm dalej.
A z kolei pisza wyraznie zeby tych wasow nie montowac do tego samego oczka co mocowanie samego lowridera...

Wydaje mi się że oni mają rację ale nie jestem słowami oddać dlaczego.
Gdyby to mocowanie "wąsów" błotnika miało oczko ze stali (jak gruba podkładka)
to OK ale to jest jakiś drucik zapewne który nie jest dobry jako podkładka.
Jak obładujesz bagażnik sakwami to na tej śrubie mocującej mogą pojawić się
obciążenia które mogą "zmielić" lub spłaszczyć ten drucik od błotnika.
Wiadomo ze nie od razu ale kilometry i wstrząsy mogą zrobić swoje.
Co się nie dzieje gdy tylko ten błotnik jest na tym drutku.

Wyobraź sobie że przykręcasz coś ciężkiego (lub drgającego/pracującego) śrubą i
plastykową podkładką - a ten drut od błotnika jest czymś takim.

Acha, jak dali jakieś śrubki z tym bagażnikiem to zobacz czy mają oznaczenie
wytrzymałości, bo jak nie mają to kup w sklepie ze śrubami porządne.

--

Tubus Tara