Tuchaczewski i Stalin.

Data: 2016-08-16 06:58:40
Autor: Michał Szatański
Tuchaczewski i Stalin.
  Tuchaczewski pod Warszawą stał 3 dni ( za "Cudu" dla laików) i Stalin pod Warszawą stał, tylko dłużej, do zimy, od powstania.

Data: 2016-08-16 07:26:51
Autor: A. Filip
Tuchaczewski, Stalin i Hitler
Michał Szatański <micszat@gmail.com> pisze:
 Tuchaczewski pod Warszawą stał 3 dni ( za "Cudu" dla laików) i Stalin
pod Warszawą stał, tylko dłużej, do zimy, od powstania.

A ile stał kanclerz Niemiec pod Warszawą?

Ja i mój brat jesteśmy przeciw kuzynowi, ale my trzej stoimy razem
przeciw reszcie świata.  (Przysłowie afgańskie)

Data: 2016-08-16 07:41:06
Autor: Michał Szatański
[...]

  Nie stał tylko prał czym się dało, żeby się miasto poddało, a zajęło mu to z 2 tygodnie.

Tuchaczewski i Stalin.