Tucker & Dale vs Evil

Data: 2011-05-11 21:33:34
Autor: frank drebin
Tucker & Dale vs Evil
Polecam głupawą ale całkiem śmieszną komedię pt. "Tucker & Dale vs Evil".
Czarny humor w dobrym wydaniu.
Jest krew, ale w stopniu który mi (haterowi filmów typu "Piła" czy "Oszukać przeznaczenie") zupełnie nie przeszkadza.

IMHO taki powiew świerzości w głupawej komedii.

Facet na R tam nie gra, więc trolle możecie się nie włączać w topic.

Data: 2011-05-12 13:52:41
Autor: frank drebin
Tucker & Dale vs Evil
frank drebin wrote:
[...]

kurde, własnym oczom nie wierzę :)
autopac

Data: 2011-05-13 22:17:42
Autor: Jarosław Rafa
Tucker & Dale vs Evil
Dnia 2011-05-11, śro o godzinie 21:33 +0200, frank drebin pisze:
[...]

Super komedia :))), widziałem na festiwalu w Krakowie i nawet cos tam
skrobnąłem na ten temat:
http://www.ap.krakow.pl/~raj/notka.php3?id=301
Również polecam!
--
Pozdrowienia,
   Jaroslaw Rafa

Data: 2011-05-13 22:21:35
Autor: Skylla
Tucker & Dale vs Evil
W dniu 2011-05-13 22:17, Jarosław Rafa pisze:
[...]
Aż tak zachwycony nie byłbym. Film dość nierówny, choć rzeczywiście można się pośmiać...

Tucker & Dale vs Evil