Data: 2010-05-08 14:18:57 | |
Autor: J.F. | |
Tuleje poliuretanowe? | |
On Sat, 8 May 2010 12:50:00 +0200, "Lewis"
70zł FEBI, aż mi się nie chce wierzyć :D poliuretany ponoc nawet lepsze, ale mysle ze i tu firma ma znaczenie. Moze nie warto przeplacac, sie zuzyja za szybko to wymienisz jeszcze raz i tyle. Owszem auto było zawsze miękkie jak zgniły banan, na dziurach można było głową, boczną szybę wytłuc jak się rozbujał, co wskazywałoby bardziej na nietrzymające amortyzatory ale nie, te są zdrowe (3 lata 30kkm przebiegu). Jak będe wymieniał napewno na olejowo gazowe... IMO one nie sa zdrowe. A moze stabilizator urwany czy cos ? Z luzami na tulejach auto sie nie buja, jesli amory tlumia. J. |
|
Data: 2010-05-08 14:31:29 | |
Autor: Lewis | |
Tuleje poliuretanowe? | |
Użytkownik "J.F." <jfox_xnospamx@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:4dlau5558isa76jfp1m62gt93t6brml2dg4ax.com...
On Sat, 8 May 2010 12:50:00 +0200, "Lewis" poliuretany ponoc nawet lepsze, ale mysle ze i tu firma ma znaczenie. No nie wiem właśnie znalazłem kilka firm ale konkretnego stwierdzenia od użytkowników ze sa dobre czy złe nie moge znaleźc. IMO one nie sa zdrowe. A moze stabilizator urwany czy cos ? Ogólnie od kąd pamiętam auto było miękkie, rozbujanie go na boki jedną ręką nie sprawiało najmniejszego problemu a amorki miałem wymienione. Nigdy więcej zwykłego podstawowego modelu sachsa! Gazowo-olejowa KYB jednak sprawdza się najlepiej. Łączniki stabilizatora wymienione 20kkm wstecz ale jakies tanie mogga kupiłem, na szybko potrzebowałem. Ogólnie przejrzałem zawias i mam do wymiany tuleje tylnej belki sworzeń z prawej strony, i tuleje wahaczy. Tylko stoje przed dylematem: BOGE czy poliuretan. -- Pozdrawiam Lewis Hornet PC 41 na sprzedaż Audi A6 C4, 2,8 V6 ACK 142kW [`] dB Race: 145,5 dB ;) |
|
Data: 2010-05-08 21:19:40 | |
Autor: J.F. | |
Tuleje poliuretanowe? | |
On Sat, 8 May 2010 14:31:29 +0200, "Lewis"
Użytkownik "J.F." <jfox_xnospamx@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości No nie wiem właśnie znalazłem kilka firm ale konkretnego stwierdzenia od użytkowników ze sa dobre czy złe nie moge znaleźc. Ja nie pomoge. Jak mi mechanik do sierry zalozyl cos, co on uznal za stosowne, tak go wiecej nie musialem odwiedzac. Pogadac z taksowkarzami ? Ogólnie od kąd pamiętam auto było miękkie, rozbujanie go na boki jedną ręką nie sprawiało najmniejszego problemu a amorki miałem wymienione. Zebysmy sie zrozumieli - normalne amory IMO dzialaja tak, ze auto wychylone wraca do rownowagi bez bujniecia lub z jednym przegieciem w druga strone, ale niewielkim. Wychylic reka oczywiscie mozna, bo na to amory nie wplywaja, bujac tez mozna - ale trzeba sie ciagle przykladac. Jak sie kiwne lewo-prawo na fotelu to potem czuje jak na cale auto drganie przechodzi. Łączniki stabilizatora wymienione 20kkm wstecz Przebieg bez znaczenia - jesli nie sa kompletnie urwane, to stabilizator powinien pracowac. J. |
|
Data: 2010-05-08 21:40:10 | |
Autor: Lewis | |
Tuleje poliuretanowe? | |
Użytkownik "J.F." <jfox_xnospamx@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:gtdbu559r56pag3k5844d4u3rrh1sk6gps4ax.com...
On Sat, 8 May 2010 14:31:29 +0200, "Lewis" Łączniki mam całe sprawne nawet zabardzo nie zużyte, rozbierałem całą prawa kolumnę bo niepokoiło mnie stukanie, sworzeń powiedzial papa, ale przy okazji sprawdziłem kilka innych ekspolatacyjnych elementów które wypadałoby już wymienić, i tak przeglądając allegro z ciekawości ile kosztuje zestaw naprawczy wahaczy natknąłem się na te wynalazki poliuretanowe. Ale widzę ze nie ma sensu. -- Pozdrawiam Lewis Hornet PC 41 na sprzedaż Audi A6 C4, 2,8 V6 ACK 142kW [`] dB Race: 145,5 dB ;) |
|