Tuleje poliuretanowe?

Data: 2010-05-08 21:59:24
Autor: Bartek
Tuleje poliuretanowe?
Użytkownik "Lewis" <lewisa@[tnij]poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:hs3fls$k1k$1news.onet.pl...
Witam.

No właśnie miał ktoś do czynienia?

ja osiobiscie jescze nie,
ale tylko jescze ;) bo będę miał jak założę - do mojego auta tuleje są tylko ted-gum firmy bodaj, natomiast są sprawdzone w bojach już tuleje firmy deuter z olkusza.

sprawdzic trzeba czy do golfera mają.
http://poliuretan.olkusz.pl/

z tym że:
Tuleja poliuretanowa drugiej tuleji poliuretanowej rowna nie jest;)
można mieć różne twardości - od zamienników dla normalnyfch gum, po ekstremalnie utwadzone do aut sportowych.

w firmie jaką wskazałem można się w tych tematach mocno dogadać. ogolnie, tuleje sprzedawane w wersji podstawowej to odpowiedniki dla normalnych tuleji - tzn dają lekkie utwardzenie, ale nie jest to extreme.
i dobrze, bo to niema rozwalic jakiejs  klasyczej budy.

firma godna polecenia - znajomi brali u nich do roznych aut, dorabiali też na zamowienie, zarownodo aut tuningowanych jak i do klasyków.

tak więc - sam jescze nic nie powiem, z wlasnych obserwacji, ale warto przemyślec - szczegolnie do aut nietypowych;), bo np. u mnie wyszło znacznie taniej niż normalne tuleje.

mnie sie trafilo jescze inaczej, bo kupilem od goscia ktory kupil dla siebie, i sprzedał auto - - a tuleje mu zostaly.

przy zakladaniu - bardzo istotne jest to by je dobrze posmarować, bo podobno czasem piszczą - firma dodaje do zestawu 2 woreczki smaru, ale dla spokoju można zasmarować większą ilością.
z tym że to piszczenie u jednych wystepuje, a u innych nie i to czasem ludzie maja produkty z roznych firm.

--
Pozdrawiam, Bartek

Tuleje poliuretanowe?