TuneUP - czy ktos testowal

Data: 2012-08-04 19:45:56
Autor: ajaj
TuneUP - czy ktos testowal
http://speedtest.tune-up.com/pl/2100536/

Czy ktos testowal to oprogramowanie? Czy nie robi jakis podejrzanych rzeczy?

Data: 2012-08-04 21:08:13
Autor: Tomek
TuneUP - czy ktos testowal

Użytkownik "ajaj" <ajaj@ajaj.pl> napisał:

http://speedtest.tune-up.com/pl/2100536/

Czy ktos testowal to oprogramowanie? Czy nie robi jakis podejrzanych rzeczy?

Na Nokiach działa idealnie, przyśpiesza nawiązywanie połączeń oraz zwiększa szybkość mowienia rozmówcy.

Data: 2012-08-06 14:03:52
Autor: K
TuneUP - czy ktos testowal
W dniu 04-08-2012 21:08, Tomek pisze:

[...]

na xperiach przyspiesza rowniez czas rozmowy, czas ladowania oraz skraca czas platnosci faktur.

Data: 2012-08-07 21:45:19
Autor: Irokez
TuneUP - czy ktos testowal
Użytkownik "K" <a@b.c> napisał w wiadomości news:jvobr9$bbh$1inews.gazeta.pl...

[...]

Trzeba tylko w prepaidach uważać, bo przyspiesza rozliczanie minut.
Ale zauważyłem też przyspieszenie pisania SMS, szybsze dzwonki i szybsze rozłączanie przed zakończeniem rozmowy co w sumie niweluje szybszy upływ minut. Fajna jest też ukryta dodatkowa opcja rozłączania rozmowy przed jej nawiązaniem. Daje to ujemny przyrost minut na koncie, czyli mamy ich coraz więcej.

--
Irokez

Data: 2012-08-08 16:10:22
Autor: Marek
TuneUP - czy ktos testowal
On Tue, 7 Aug 2012 21:45:19 +0200, "Irokez" <no.email@wp.pl> wrote:

> [...]
upływ
minut. Fajna jest też ukryta dodatkowa opcja rozłączania rozmowy
nawiÄ…zaniem. Daje to ujemny przyrost minut na koncie, czyli mamy
ich coraz
więcej.

A mnie zawsze dziwi i zastanawia jak prymitywny i badziewny musi być system, któremu  użytkownikom ciÄ…gle (i niezmiennie od 20 lat) proponujÄ™ siÄ™ polepszacze/ulepszacze.

--
Marek

Data: 2012-08-08 22:09:36
Autor: J.F.
TuneUP - czy ktos testowal
Dnia Wed, 08 Aug 2012 16:10:22 +0200, Marek napisa³(a):
A mnie zawsze dziwi i zastanawia jak prymitywny i badziewny musi byæ system, któremu  u¿ytkownikom ci±gle (i niezmiennie od 20 lat) proponujê siê polepszacze/ulepszacze.

Niekoniecznie. Jeden np T9 lubi, inny nie. A dac oba do wyboru to "telefon jest trudny w obsludze" :-)

J.

Data: 2012-08-07 18:22:00
Autor: Diabe³son
TuneUP - czy ktos testowal
W dniu 2012-08-04 19:45, ajaj pisze:
http://speedtest.tune-up.com/pl/2100536/

Czy ktos testowal to oprogramowanie? Czy nie robi jakis podejrzanych
rzeczy?
Nie wiadomo

--
! ÓÓÓ ! VV.VV. ! ÓÓÓ !