[pyt.] Tunel Blanka

Data: 2014-12-23 13:31:59
Autor: gowit
[pyt.] Tunel Blanka
Może ktoś wie czy w Pradze Czeskiej wreszcie otworzyli Tunel Blanka?
Zamierzam  na początku stycznia pojechać do Pragi i pasowało by mi nim przejechać

Data: 2015-01-03 07:24:02
Autor: szymon.czarkowski
[pyt.] Tunel Blanka
W dniu wtorek, 23 grudnia 2014 22:32:00 UTC+1 użytkownik gowit napisał:
Może ktoś wie czy w Pradze Czeskiej wreszcie otworzyli Tunel Blanka?
Zamierzam  na początku stycznia pojechać do Pragi i pasowało by mi nim przejechać

Na idnes.cz czytałem, że otworzą dopiero na przełomie marca i kwietnia.

Data: 2015-01-12 00:56:41
Autor: gowit
[pyt.] Tunel Blanka
W dniu sobota, 3 stycznia 2015 16:24:04 UTC+1 użytkownik szymon.c...@gmail.com napisał:
> [...]

Na idnes.cz czytałem, że otworzą dopiero na przełomie marca i kwietnia.

Miałem nadzieję że przejadę ale jednak widziałem że jest -zavrety- .
Następny wyjazd do Pragi , za rok  więc może już będzie -otvorene-.

[pyt.] Tunel Blanka