[krk]Tunelem na rowerze?

Data: 2009-10-07 12:40:49
Autor: Leszek 'Cousie' Pasoń
[krk]Tunelem na rowerze?
wpadl mi w rece taki filmik
http://www.youtube.com/watch?v=9dHUD6IJiMo

ciekawe zadanie, udaremnione przez straz tunelu
a moze by tam sciezke rowerowa utworzyc?

--
Z krainy sadow w dolinie Dunajca.
Zapraszam do Łącka http://www.lacko.pl/

Data: 2009-10-07 04:19:04
Autor: mocniak
Tunelem na rowerze?
On 7 Paź, 12:40, Leszek 'Cousie' Pasoń <cousieNOS...@nospam.o2.pl>
wrote:
wpadl mi w rece taki filmikhttp://www.youtube.com/watch?v=9dHUD6IJiMo

ciekawe zadanie, udaremnione przez straz tunelu
a moze by tam sciezke rowerowa utworzyc?

Debile. Niech może jeszcze tak w metrze spróbują się przejechać :-P

--
Mocniak

Data: 2009-10-07 13:29:35
Autor: Mikołaj \"Miki\" Menke
Tunelem na rowerze?
wrote:
[...]

Dobra, dobra, sam się przyznaj, że chętnie byś się przejechał tunelem. ;-P

Gadu-gadu: 2128279 Mobile: +48607345846

Data: 2009-10-07 15:45:01
Autor: kosik
Tunelem na rowerze?

Użytkownik ""Mikołaj \"Miki\" Menke"" <miki@menek.one.pl> napisał w wiadomości news:vlaup6-n5u.ln1menek.one.pl...
Dobra, dobra, sam się przyznaj, że chętnie byś się przejechał tunelem. ;-P

A jak sie skończyło ?:) Ochrona dała sie przekonac, że znaku nie było ?:)

Pozdrawiam
kosik

Data: 2009-10-07 15:55:07
Autor: Mikołaj \"Miki\" Menke
Tunelem na rowerze?
Dnia 07.10.2009 15:45 użytkownik kosik napisał :

[...]

A co ma do tego ochrona? Przecież to nie ona wystawia mandaty, chociaż niejeden cieć o tym marzy. ;-)

Gadu-gadu: 2128279 Mobile: +48607345846

Data: 2009-10-07 07:39:14
Autor: Marek
Tunelem na rowerze?
Fajnie, wykazali chłopcy fason. Tylko po co się tym chwalić w sieci?
Niewykluczone, że teraz pojawią się naśladowcy lub jeszcze więksi
kozacy powalczą w innym tunelu i w końcu komuś stanie się krzywda.
Czasem nawet to, co nie jest zabronione jest niedozwolone. Do
uświadomienia sobie tego wystarczy odrobina pomyślunku. Choć, z
drugiej strony, rozum nie jest koniecznym warunkiem do jazdy na
rowerze ;).
Jak ktoś chce się przejechać rowerem w tunelu, niech zajrzy do
Wałbrzycha lub Jedliny Zdrój. Między tymi miejscowościami w Małym
Wołowcu jest nieczynny tunel ze zdjętym torowiskiem, niemal bez
nierówności po podkładach. Ponad półtora kilometra prostej jazdy w
stronę iskierki światła. Jedyne co się tam może przytrafić to
oberwanie stropu, choć ryzyko jest pomijalnie małe.

--
Marek

Data: 2009-10-07 20:16:54
Autor: Marek 'marcus075' Karweta
Tunelem na rowerze?
Marek bredzi/łże/gada/bełkocze/zeznaje (niepotrzebne skreślić):
Fajnie, wykazali chłopcy fason. Tylko po co się tym chwalić w sieci?
Niewykluczone, że teraz pojawią się naśladowcy lub jeszcze więksi
kozacy powalczą w innym tunelu i w końcu komuś stanie się krzywda.

Zadziała wtedy selekcja naturalna. --

Data: 2009-10-07 16:23:37
Autor: kosik
Tunelem na rowerze?

Użytkownik ""Mikołaj \"Miki\" Menke"" <miki@menek.one.pl> napisał w wiadomości news:r6jup6-gbu.ln1menek.one.pl...
A co ma do tego ochrona? Przecież to nie ona wystawia mandaty, chociaż > niejeden cieć o tym marzy. ;-)

A przyjechały jakieś służby mandatowładne? :)

Pozdrawiam
kosik

Data: 2009-10-07 20:55:14
Autor: Mikołaj \"Miki\" Menke
Tunelem na rowerze?
Dnia 07.10.2009 16:23 użytkownik kosik napisał :

[...]

SM

Gadu-gadu: 2128279 Mobile: +48607345846

Data: 2009-10-07 22:48:48
Autor: stefandora
Tunelem na rowerze?
Mikołaj "Miki" Menke wrote:

A co ma do tego ochrona? Przecież to nie ona wystawia mandaty, chociaż niejeden cieć o tym marzy. ;-)

Dokładnie! Ostatnio pojechałam na basen rowerem i przed wjazdem na parking podziemny wyłączyłam czołówkę (było oświetlone, brak samochodów, za to piesi, których nie chciałam oślepić). Tylna lampka cały czas się świeciła. Na lewo od wjazdu jest stojak rowerowy, a na prawo pokój ochrony. Zajechałam pod stojak, a tu pan ochroniarz wychodzi z pomieszcznia i krokiem szeryfa podchodzi i pyta: "A lampkę przednią pani ma?" Bez zastanowienia spojrzałam prosto na niego i włączyłam lampkę odpowiadając, że mam. Pan ochroniarz podziękował za niespodziewaną demonstrację światła i oddalił się tak szybko jak się pojawił.

--
Dorota,
Szprota.

Data: 2009-10-08 10:14:30
Autor: MichałG
Tunelem na rowerze?
stefandora pisze:
Mikołaj "Miki" Menke wrote:

[...]

Pan Cieć wykazał sie po prostu, w wątku obok pochwalaną, 'postawą obywatelską'. Gdybyś nie miała, to zrobiłby fotkę i posłał do SM/policji...... , lub uniemożliwił dalsze popełnianie wykroczenia. Należy mu sie pochwała a nie niechęć. ;)
Pozdrawiam
Michał

Data: 2009-10-09 19:05:25
Autor: Adrian S.
Tunelem na rowerze?
mocniak wrote:

Debile. Niech może jeszcze tak w metrze spróbują się przejechać :-P

słyszałem o takim, który faktycznie przejechał tunelem metra w Wawie od
jednej stacji do drugiej. Podobno ledwo zdążył :)

--
Adrian S. the Lajt Rider

Data: 2009-10-09 11:02:02
Autor: Kuba Abuk
Tunelem na rowerze?
On Oct 9, 7:05 pm, "Adrian S." <adriansochoS...@NIEgmail.com> wrote:
mocniak wrote:
> Debile. Niech może jeszcze tak w metrze spróbują się przejechać :-P

słyszałem o takim, który faktycznie przejechał tunelem metra w Wawie od
jednej stacji do drugiej. Podobno ledwo zdążył :)

Nie był sam, a dwóch i nie na rowerach, tylko pieszo i nie u nas, ino
u bratanków. Faktycznie jeden z nich ledwo zdążył. Tylko, że to był
film;o)

Zdravim,
Kuba

Data: 2009-10-09 19:20:50
Autor: Mikołaj \"Miki\" Menke
Tunelem na rowerze?
Dnia 09.10.2009 19:05 użytkownik Adrian S. napisał :
mocniak wrote:

Debile. Niech może jeszcze tak w metrze spróbują się przejechać :-P

słyszałem o takim, który faktycznie przejechał tunelem metra w Wawie od
jednej stacji do drugiej. Podobno ledwo zdążył :)

Pic or didn't happen. ;-P

Gadu-gadu: 2128279 Mobile: +48607345846

Data: 2009-10-07 12:56:32
Autor: Marcin Hyła
[krk]Tunelem na rowerze?
Leszek 'Cousie' Pasoń wrote:
wpadl mi w rece taki filmik
http://www.youtube.com/watch?v=9dHUD6IJiMo

ciekawe zadanie, udaremnione przez straz tunelu
a moze by tam sciezke rowerowa utworzyc?

Hehe, a to dwóch precowiczów było. Może się przyznają :-)

Straż miejska nie miała podstawy do mandatowania - od strony Mogilskiego nie ma żadnego znaku zakazu, który by chłopaki złamali. Nawet lampek nie musieli włączać, bo znaku "tunel" też nie było :-)

marcin ha

--
Miasta dla rowerów http://www.rowery.org.pl

Data: 2009-10-07 15:46:10
Autor: Michał Pysz
[krk]Tunelem na rowerze?

[...]

No właśnie, nie ma tam zakazu więc o co chodzi.. sam mam ochotę się przejechać.

mp.

Data: 2009-10-07 19:18:33
Autor: Rzaq
[krk]Tunelem na rowerze?

Użytkownik "Michał Pysz"  napisał w wiadomości

[...]

Po co znaki skoro na torowisko nie można wjeżdżać ;)
na Mogilskiej jesz znak B1
na Lubicz ciągłe pasy
a na Powstania Warszawskiego torowisko oddzielone jest pasami zieleni.

--
Rzaq

Data: 2009-10-07 17:19:19
Autor: Jan Srzednicki
[krk]Tunelem na rowerze?
On 2009-10-07, Rzaq wrote:

UĹźytkownik "Michał Pysz"  napisał w wiadomości

[...]

Ale można zjechać dowolnym zjazdem rowerowym i wjechać do tunelu. --

Data: 2009-10-07 19:26:11
Autor: Rzaq
[krk]Tunelem na rowerze?

Użytkownik "Jan Srzednicki"  napisał w wiadomości

Ale można zjechać dowolnym zjazdem rowerowym i wjechać do tunelu.

Czułem że tak będziecie kombinować ;)

--
Rzaq

Data: 2009-10-07 17:28:35
Autor: Jan Srzednicki
[krk]Tunelem na rowerze?
On 2009-10-07, Rzaq wrote:

UĹźytkownik "Jan Srzednicki"  napisał w wiadomości

Ale można zjechać dowolnym zjazdem rowerowym i wjechać do tunelu.

Czułem że tak będziecie kombinować ;)

Wiesz, dzięki takim kombinacjom istnieje jedyna sensowna droga z
Lubicz/Kopernika na Mogilską.

Data: 2009-10-07 19:54:57
Autor: arturbac
[krk]Tunelem na rowerze?
Jan Srzednicki pisze:
On 2009-10-07, Rzaq wrote:
[...]

Jedyna udana DDR ? (choć niechcący) ;-)

Data: 2009-10-07 18:04:06
Autor: Jan Srzednicki
[krk]Tunelem na rowerze?
On 2009-10-07, arturbac wrote:
Jan Srzednicki pisze:
On 2009-10-07, Rzaq wrote:
[...]

Nie, to nie tak. W drugą stronę jest w porządku. Ogólnie Rondo Mogilskie
jest upośledzone - część kierunków jest całkiem przejezdna, a drugiej
części po prostu nie ma. Zaś na płycie ronda poustawiali zakazy dla
rowerów, więc możliwości są trzy:
 - jechać serpentynami po DDR, nadrabiając dość sporo
 - korzystać z wyjazdĂłw dla MPK
 - łamać przepisy :)

Data: 2009-10-07 20:52:02
Autor: Mikołaj \"Miki\" Menke
[krk]Tunelem na rowerze?
On 2009-10-07, arturbac wrote:
Jan Srzednicki pisze:
On 2009-10-07, Rzaq wrote:
[...]

 - korzystać z wyjazdów dla MPK
 - łamać przepisy :)

Już kiedyś chyba pokazywałem: http://miki.menek.one.pl/rm/

Gadu-gadu: 2128279 Mobile: +48607345846

Data: 2009-10-07 20:15:25
Autor: Marek 'marcus075' Karweta
[krk]Tunelem na rowerze?
Rzaq bredzi/łże/gada/bełkocze/zeznaje (niepotrzebne skreślić):
[...]

A nie można roweru zjeść na poziom tunelu i na niego wsiąść? --

Data: 2009-10-07 20:54:19
Autor: Mikołaj \"Miki\" Menke
[krk]Tunelem na rowerze?
Dnia 07.10.2009 20:15 użytkownik Marek 'marcus075' Karweta napisał :
[...]

Na poziom tunelu można legalnie zjechać.

Gadu-gadu: 2128279 Mobile: +48607345846

Data: 2009-10-07 20:25:57
Autor: Wojtek M.
[krk]Tunelem na rowerze?
Straż miejska nie miała podstawy do mandatowania - od strony Mogilskiego nie ma żadnego znaku zakazu, który by chłopaki złamali. Nawet lampek nie musieli włączać, bo znaku "tunel" też nie było :-)

Sam bym się tam przejechał, gdyby było to dozwolone :)

Data: 2009-10-07 20:54:43
Autor: Mikołaj \"Miki\" Menke
[krk]Tunelem na rowerze?
Dnia 07.10.2009 20:25 użytkownik Wojtek M. napisał :
[...]

Zgodnie z obecnym oznakowaniem jest dozwolone. ;-)

Gadu-gadu: 2128279 Mobile: +48607345846

Data: 2009-10-07 23:19:39
Autor: kosik
[krk]Tunelem na rowerze?

Użytkownik ""Mikołaj \"Miki\" Menke"" <miki@menek.one.pl> napisał w wiadomości news:jo4vp6-jv9.ln1menek.one.pl...
> Zgodnie z obecnym oznakowaniem jest dozwolone. ;-)

Może by tak jakiś preclowy przejazd? :)

Pozdrawiam
kosik

Data: 2009-10-07 14:47:57
Autor: mocniak
Tunelem na rowerze?
On 7 Paź, 23:19, "kosik" <kosi...@interiabezsyfu.pl> wrote:
Użytkownik ""Mikołaj \"Miki\" Menke"" <m...@menek.one.pl> napisał w
wiadomościnews:jo4vp6-jv9.ln1menek.one.pl...
 > Zgodnie z obecnym oznakowaniem jest dozwolone. ;-)

Może by tak jakiś preclowy przejazd? :)

Dobra myśl. Jakby tak zebrać kilkadziesiąt osób przynajmniej kilka
przejechałaby cały tunel, a nie tak jak tych tutaj zatrzymali na
pierwszej stacji ;-)

--
Mocniak

Data: 2009-10-08 01:40:53
Autor: Zygmunt M. Zarzecki
Tunelem na rowerze?

> [...]

Dobra myśl. Jakby tak zebrać kilkadziesiąt osób przynajmniej kilka
przejechałaby cały tunel, a nie tak jak tych tutaj zatrzymali na

Jestem za!

zyga
--
A fe, A psik, A ha

Data: 2009-10-08 16:43:35
Autor: hektoro
Tunelem na rowerze?
mocniak pisze:

Jakby tak zebrać kilkadziesiąt osób przynajmniej kilka
przejechałaby cały tunel

I pewnie skończyłoby się to ustawieniem znaków zakazu ruchu na całej dolnej płycie poza drogami rowerowymi. Czyli koniec legalnego wyjazdu na Mogilską.

Data: 2009-10-08 17:36:09
Autor: Mikołaj \"Miki\" Menke
Tunelem na rowerze?
Dnia 08.10.2009 16:43 użytkownik hektoro napisał :
mocniak pisze:

[...]

Racja, dlatego osobiście uważam, że lepiej nie warto robić dużych akcji tego typu. A tak to oznakowanie przez czyjeś niedopatrzenie jest nam przychylne i niech tak zostanie.