Tunelu nie bedzie

Data: 2018-09-13 13:38:58
Autor: Lisciasty
Tunelu nie bedzie
W dniu poniedziałek, 6 sierpnia 2018 19:36:31 UTC+2 użytkownik J.F. napisał:
https://www.msn.com/pl-pl/finanse/najpopularniejsze-artykuly/firmom-przestaje-się-opłacać-budować-polskie-drogi/ar-BBLyapW

"Włoska spółka Astaldi zrezygnowała z podpisania umowy na budowę tunelu pod Świną w Świnoujściu.

I bardzo dobrze, te gnoje remontują linię kolejową obok mojej wiochy,
mają już pół roku opóźnienia i końca robót nie widać. Przez tych
makaroniarskich cieci nie da się jeździć pociągiem do roboty
bo odcinek 100km ciuchcie pokonują w 3-4 godziny.
Niech spadają makaron prostować.

L.

Data: 2018-09-13 23:23:11
Autor: przemek.jedrzejczak
Tunelu nie bedzie
-- Przez tych makaroniarskich cieci nie da się jeździć pociągiem do roboty
bo odcinek 100km ciuchcie pokonują w 3-4 godziny.

masz dziwne wyobrazenie o budowlance :-) czy naprawde myslisz ze ta droge remontuja Wlosi czy Turcy ? to tylko fasada, kazdy inwestor zagraniczny bierze najtanszych lokalnych podwykonawcow czasami nawet nadzor max. to wlasny sprzet i ew. operatorzy jesli specjalistyczny. Choc podobno w rzadzie chodzili sluchy ze przyleci do PL 100 000 Chinczykow i machnie nam autostrady za miske ryzu :-)

Data: 2018-09-14 02:04:03
Autor: Lisciasty
Tunelu nie bedzie
W dniu piątek, 14 września 2018 08:23:13 UTC+2 użytkownik przemek.j...@gmail.com napisał:
[...]

Nie drogę tylko tory kolejowe. I nie obchodzi mnie kto fizycznie te tory układa, odpowiedzialne jest Astaldi czyli makaroniarze.

L.

Data: 2018-09-14 18:58:18
Autor: jerzu.xyz
Tunelu nie bedzie
On Fri, 14 Sep 2018 02:04:03 -0700 (PDT), Lisciasty
<lisciasty@post.pl> wrote:

Nie drogę tylko tory kolejowe. I nie obchodzi mnie kto fizycznie te tory układa, odpowiedzialne jest Astaldi czyli makaroniarze.

Włosi ostatnio kładą większość swoich budów. Np. Salini - S8 Marki -
Radzymin do dziś nie skończone, z A1 ich GDDKiA wyrzyciła, na S7 w
świętokrzyskim też obsuwa.

http://jerzu.waw.pl GG:129280
Ford Focus MK2 1.6 TDCi 109KM `06

Tunelu nie bedzie