Tuner ADB-100T - co warty?

Data: 2010-01-10 11:59:56
Autor: Rastusztiru Czernemik
Tuner ADB-100T - co warty?
Witajcie,
za niecałe 3 miesiące w mojej lokalizacji (okolice Olsztyna) ma ruszyć DVB-T
mam nbox recorder, nie mam już miejsca w stoliku pod OTV żeby wstawić standardowy odbiornik DVB-T, a chciałbym czasem odbierać np. Polsat :)
czy urządzenie pod USB ADB-100T jest coś warte?
korzystacie z niego?
dziękuję za wszelkie uwagi :)

pozdrawiam
Rastusztiru

Data: 2010-01-10 12:41:35
Autor: Cavallino
Tuner ADB-100T - co warty?
Użytkownik "Rastusztiru Czernemik" <veszme@szpresz.dk> napisał w wiadomości news:hicbv8$2jt$1news.task.gda.pl...
[...]

A masz miejsce na stoliku na komputer dla niego?

Data: 2010-01-10 12:58:38
Autor: pawell32
Tuner ADB-100T - co warty?
W dniu 10.01.2010 12:41, Cavallino pisze:
[...]

do czego mu komputer ?

--
pozdrawiam. pawell32
fedora 11, gnom, compiz-fusion

Data: 2010-01-10 14:45:50
Autor: Cavallino
Tuner ADB-100T - co warty?
Użytkownik "pawell32" <pawell@net-sat.pl> napisał w wiadomości news:

czy urządzenie pod USB ADB-100T jest coś warte?

A masz miejsce na stoliku na komputer dla niego?

do czego mu komputer ?

Aaaa, chodzi o ten dongiel do nboxa?
To jest jakiś wybór, myślałem że oferują tylko 1 model.

Data: 2010-01-10 14:23:36
Autor: Rastusztiru Czernemik
Tuner ADB-100T - co warty?
A masz miejsce na stoliku na komputer dla niego?

nie chcę oglądać TV na komputerze
to jest urządzenie do nbox'a n'ki

Tuner ADB-100T - co warty?