Tuner DTV-421T z funkcja nagrywania (PVR)

Data: 2010-06-20 16:14:42
Autor: adresss
Tuner DTV-421T z funkcja nagrywania (PVR)
On Sat, 19 Jun 2010 23:35:38 +0200, yanton <yanton@inea.pl> wrote:

Jakie są wasze opinie o tym tunerze DVB-T (z funkcją nagrywania-PVR lub bez tej funkcji) ?
Przede wszystkim,czy szybko przełącza kanały ?

ktos gdzies pisal (moze tu, moze na eletroda.pl), ze otworzyl skrzynke
i zobaczyl w srodku zlacze SATA i podlaczyl dysk - cieplo sie robilo
wewnatrz (dysk byl 2.5" 7200 obr/min i mial testowac wolniejszy). Co
dalej to nie wiem.

Jestem ciekaw tego tunera. Np. czy tak wew. podlaczony dysk
umozliwialby transfer nagran z dyskiem podlaczonym po USB (w dwie
strony).

Oraz czy nagranie mozna byloby poddac "oznaczeniu" reklam - ogladamy
na szybkim podgladzie, znaczymy reklamy....i pozniej mozemy obejrzec
juz bez reklam.

--
ThinkXtra

Data: 2010-06-20 20:16:24
Autor: yanton
W dniu 2010-06-20 16:14, adresss@poczta.pl pisze:

Jestem ciekaw tego tunera. Np. czy tak wew. podlaczony dysk
umozliwialby transfer nagran z dyskiem podlaczonym po USB (w dwie
strony).

Też jestem ciekaw;i cena przystępna 330 zł

Marek

Tuner DTV-421T z funkcja nagrywania (PVR)