Tuner DVB-C i kablówka

Data: 2011-08-16 10:48:02
Autor: Robert_J
Tuner DVB-C i kablówka
i podpiąłem do takiej telewizji kablowej z takimi parametrami:
http://www.satkol.pl/index.php?option=com_content&view=article&id=14&Itemid=17

Moim problemem jest to że odbieram tylko 5 programów na częstotliwości 346MHz.
Pozostałych programów nie odbieram, pomimo że w DVB Viewer (program dostarczony
do karty) pasek sygnału pokazuje że na tych pozostałych częstotliwościach
pokazuje poziom sygnału a karta nie łapie żadnych programów.
Czy możecie mi doradzić co może być nie tak?
Bo utknąłem w martwym punkcie i nie wiem co robić dalej.

Bo odebrałeś jeden kanał na częstotliwości z pasma DVB-C, pozostałe to DVB-T, których ta karta nie odbierze :-)

Tuner DVB-C i kablówka