Tuner DVB-C i kablówka

Data: 2011-08-16 14:23:03
Autor: Rico
Tuner DVB-C i kablówka

Witam,
kupiłem taki tuner DVB-C
http://www.komputronik.pl/product/64489/Sprzet_komputerowy/Podzespoly_PC/CableStar_HD_2_DVB_C_MPEG_2_MPEG_4_pilot_z_czujnikiem_modul_zlacza_CI.html

i podpiąłem do takiej telewizji kablowej z takimi parametrami:
http://www.satkol.pl/index.php?option=com_content&view=article&id=14&Itemid=17

Moim problemem jest to że odbieram tylko 5 programów na częstotliwości 346MHz.
Pozostałych programów nie odbieram, pomimo że w DVB Viewer (program dostarczony
do karty) pasek sygnału pokazuje że na tych pozostałych częstotliwościach pokazuje poziom sygnału a karta nie łapie żadnych programów.
Czy możecie mi doradzić co może być nie tak?
Bo utknąłem w martwym punkcie i nie wiem co robić dalej.

Robert

Nie znam karty ani nie czytałem instrukcji obsługi ale tak na zdrowy
rozum to zescanowales jedna częstotliwość i znalazes programy ktore sa
na tej częstotliwości. A to nie analog wiec moze musisz ustawic kazda z
tych 12 czestotliwosci osobno i na kazdej zrobic scan to wtedy znajdzie
programy na tych innych czestotliwosciach.A karta nie odbiera zadnych
DVB-T, cos sie komus chyba... . Ale moge sie mylic ... .
cu

Data: 2011-08-16 14:50:09
Autor: Robert
Tuner DVB-C i kablówka
[...]
Zmieniam w programie skanowaną częstotliwość (częstotliwość ze strony kablówki)
i mówię, że znajduję tylko te 5 programów na częstotliwości 346MHz.
Na pozostałych wpisanych częstotliwościach pokazuje mi że jest sygnał ale
nie dekoduje żadnych programów.
No właśnie nie bardzo rozumiem o co chodziło wcześniejszemu przedmówcy z tym
DVB-T, że niby skąd on to wie że kablówka nadaje w DVB-T?

Pozdrówka
Robert

Data: 2011-08-16 14:57:52
Autor: Robert_J
Tuner DVB-C i kablówka
[...]

Bo możliwe że wykrywa sygnał, ale nie jest w stanie go zdekodować. Dlatego kup kartę DVB-T + DVB-C i będziesz miał po problemie. A najlepiej to dowiedz się u nich, bo coś nawet na stronie jest ściema. Klikasz na stronę główną to gadają że zakres zaczyna się 340 - 700 MHz, a jak klikniesz na zakładkę Tel. Cyfrowa to nagle zmienia się rozpiska i zakres do 480-600 MHz :-). Jakby sami nie wiedzieli co nadają ;-))

Tuner DVB-C i kablówka